Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ook meegedaan. Dat ik maar zo'n stoere mannenfilmpakket op Blu-ray mag winnen.
    Maar dan moet ik zeker eerste ergens een blu-ray speler winnen?

  2. #27

    Standaard

    Elke box is een mooie aanvulling op mijn beginnende blu-ray-collectie. Meegedaan!

  3. #28

    Standaard

    Voor mij is elke blu-ray al een mooie aanvulling, heb pas 2 blu-rays namelijk. Mogen er wel een paar honderd bij
    --

  4. #29

    Standaard

    Hoelang duurt het nog voordat de uitslag bekend wordt gemaakt?

  5. #30

    Standaard

    Is er al een winnaar bekend? Ben wel benieuwd namelijk
    --

  6. #31

    Standaard

    Als het goed is hebben de winnaars hun box al in huis!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #32

    Standaard

    Het is wel fijn als het in vervolg weer in het desbetreffende topic vermeld wordt wie de winnaars zijn. Dan weet je tenminste dat je niet gewonnen hebt.


  8. #33

    Standaard

    Tja, bij een andere prijsvraag vonden ze het vanuit privacyoverwegingen vervelend dat naamgegevens genoemd werden...
    Wat willen jullie nu?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Tja, bij een andere prijsvraag vonden ze het vanuit privacyoverwegingen vervelend dat naamgegevens genoemd werden...
    Wat willen jullie nu?
    Gewoon bij de voorwaarden zetten dat de prijswinnaars bekend worden gemaakt onder hun hier gebruikte naam/alias, anders doe je gewoon NIET mee.

    Wat een bull.... Het is toch geen bankrekeningnr en pincode die wordt vrijgegeven.

    Inderdaad fijn als je weet of je gewonnen hebt of wie de gelukkigen zijn.

    Verder hebben de meesten onder ons een alias wanneer ze moeite hebben met het publliceren van hun echte naam.

    Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Tja, bij een andere prijsvraag vonden ze het vanuit privacyoverwegingen vervelend dat naamgegevens genoemd werden...
    Wat willen jullie nu?
    Melden dat de prijs onderweg is naar de winnaars en dat die per e-mail zijn ingelicht.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Tja, bij een andere prijsvraag vonden ze het vanuit privacyoverwegingen vervelend dat naamgegevens genoemd werden...
    Wat willen jullie nu?
    Ludo, het heeft niets te maken met wat wij willen, maar welk beleid jullie hierin willen hanteren, uiteraard gebaseerd op, aan welke regels jullie moeten voldoen:

    Beleidsregels incidentele kansspelen en prijsvragen:
    Artikel 9

    Een vergunninghouder geeft de nodige
    bekendheid aan de uitslag van de trekkingen.
    Tevens draagt hij er zorg voor
    dat de prijzen zo spoedig mogelijk worden
    uitgekeerd.


    Zoals je ziet laat het nog wat aan de interpretatie over welke "bekendheid" je geeft aan de uitslag.
    Maar je moet het dus wel bekend maken.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Tja, bij een andere prijsvraag vonden ze het vanuit privacyoverwegingen vervelend dat naamgegevens genoemd werden...
    Wat willen jullie nu?
    Ik vind dat als je niet wilt dat je bekendgemaakt wordt, dat je niet mee moet doen. Zet het in de voorwaarden zou ik zeggen, zoals hier al voorgesteld is.


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •