De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Sony KDL-40NX700

  1. #1

    Standaard Sony KDL-40NX700

    Hallo luitjes,

    Laat ik eens om advies vragen aangezien ik ze nu al zo lang niet meer geef..... (en daarmee hang ik geen kwaliteitsoordeel aan de door mij uitgebrachte adviezen!)

    Ben nu al zo'n anderhalf jaar totaal niet meer bezig met hardware en zeker niet met tv's. Maar nu gaat de 32" lcd huiskamer Sharp verhuizen naar de slaapkamer en zoeken we een nieuw exemplaar voor in de huiskamer. Ik dacht zelf aan 40" en niet groter. Films kijken doe ik toch wel in m'n bios.

    De Sony Bravia KDL-40NX700 spreekt me enorm aan. Zowel qua design met die mooie voet als qua beeldkwaliteit.

    Zijn er nog andere modellen waar ik naar moet kijken? Mag ook prijstechnisch iets gunstiger zijn dan deze 1500 euro.

    Thanks!!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja kijken voor tv's heb ik ook al een tijd niet gedaan.
    Meestal frons ik wel een beetje bij een tv van Sony, maar kan er weinig over zeggen.
    Persoonlijk zou ik ook zeker naar de concurrente kijken.
    Ik vind de zwart waardes van de Samsungs toch wel wat hebben, maar ook de LG's worden beter en beter.
    En Panasonic doet het ook niet verkeerd, en dat is een understatement.

    Maar ja pesoonlijke keuzes hé...
    Hier i.i.g. een review van 'jouw' Sony

    Aan de ander kant, is het tegenwoordig nog mogelijk in die prijsklasse met de huidige techniek, een slechte tv te kopen?
    Dit advies was gratis...., en misschien was het wel niets!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 29-04-2010 om 12:32
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Ik zou zeker LG en Samsung meenemen in een vergelijking, deze doen niet onder voor de Sony. Het gaat tegenwoordig meer om aansluitingen, specs en design want echt slechte TV's kom je in die prijsklasse niet meer tegen imho.

  4. #4

    Standaard

    Tja, al heel wat gekeken. Ben nooit een Samsungfan geweest maar daar kan ik overheen stappen.

    De desingvoet van de Sony maakt het toch wel erg mooi zeker in de witte uitvoering ipv zwart. Komt namelijk op een laag wit kastje.

    Met de gewone voet ziet deze er ook hetzelfde uit als elk ander merk....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #5

    Standaard

    MMhh had ik niet ergens gelezen dat de hele x serie erg tegenvalt in verband met de Zeer hinderlijk reflecties zelf bij daglicht op het "Glimscherm"???
    Zie link
    http://www.flatpanelshd.com/review.p...&id=1270795540
    onderaan ergens
    Laatst aangepast door johnsmeets : 30-04-2010 om 14:06
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  6. #6

    Standaard

    Misschien toch maar voor de Panasonic TX-P42G20 gaan dan!

    Goedkoper, groter, prachtig beeld.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #7

    Standaard

    Het kan altijd wat anders worden....

    En dat is max 37". Anders is het echt te groot voor de huiskamer.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •