Pagina 6 van 22 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 546 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Als je de plaatje van de UK en NL versie vergelijkt zie je het verschil.

  2. #127

    Standaard

    Zo te zien heeft de NL DeLoraen versie ook de inhoud van UK

    Inhoud:
    Back to the Future booklet
    Blue print of DeLorean
    Certificate of authenticity
    Complete set of newspapers
    Delorean replica Model
    Old fashioned photograph of Marty and Doc from BTTF 3
    Original art from designer Drew Struzan
    Original art of the Movie Posters
    Postcard sets
    Sports Almanac

    Bron: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...0Page&cmid=WEH
    Laatst aangepast door chiman : 28-09-2010 om 14:15

  3. #128

    Standaard

    [QUOTE=chiman;1739632]Zo te zien heeft de NL DeLoraen versie ook de inhoud van UK


    Of ze hebben de verkeerde foto gezet bij het product, wat het geval is bij Lost.

  4. #129

    Standaard

    Ook bij FRS staat nu de afbeelding van de "volledige DeLorean set". Dit doet idd heel sterk afvragen of we nu ook de hele handel gaan krijgen.

  5. #130

    Standaard

    DAMN! Wat moet ik nou doen? Voor 55 euro heb ik de tin editie in de uk besteld. Dan heb ik liever voor 70 deze versie. Kan iemand me helpen? Ik weet het gewoon niet meer.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    DAMN! Wat moet ik nou doen? Voor 55 euro heb ik de tin editie in de uk besteld. Dan heb ik liever voor 70 deze versie. Kan iemand me helpen? Ik weet het gewoon niet meer.

    Die delorean vind ik zelf niet zo geslaagd, en volgens mij heeft de UK set nog die nummerplaat als extra. Ik zie deze nergens staan op de foto van FRS.
    Heb zelf ook de UK versie besteld, enkel jammer dat alle boekjes en opschriften in het engels is maarja je kan niet alles hebben.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Die delorean vind ik zelf niet zo geslaagd, en volgens mij heeft de UK set nog die nummerplaat als extra. Ik zie deze nergens staan op de foto van FRS.
    Heb zelf ook de UK versie besteld, enkel jammer dat alle boekjes en opschriften in het engels is maarja je kan niet alles hebben.
    He ja, dat is waar, en ook geen tinne box . Maar ik heb zelf geen auto van BTTF, en als ik zo'n een van 30 euro zie, dan hoef ik die niet, maar bij deze zou ik hem dan wel nemen, ook is hij niet echt heel mooi. Maar ook als ik dan het prijs verschil zie. 55 of 70, is maar 15 euro's meer. En niet 35 zoals in uk. Hmmm, het is moeliijk.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Die delorean vind ik zelf niet zo geslaagd, en volgens mij heeft de UK set nog die nummerplaat als extra. Ik zie deze nergens staan op de foto van FRS.
    Heb zelf ook de UK versie besteld, enkel jammer dat alle boekjes en opschriften in het engels is maarja je kan niet alles hebben.
    Ik ben dan weer blij dat de boekjes, net als de films, in het Engels zijn... Je kan ook de Duitse box nemen (als die er is?). Dan krijg je uiteraard alles in het Duits

    Het nummerplaatje is denk ik wel erg klein trouwens... Dan was die bij de Japanse dvd box mooier.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  9. #134

    Standaard

    Wat de UK tin box niet heeft en de NL Delorean box wel, is - denk ik, zie het alleszins niet op de foto staan op amazon - de postcard sets. De UK box bevat dan wel weer blue prints en tekeningen van de auto. Het is idd moeilijk kiezen.

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Wat de UK tin box niet heeft en de NL Delorean box wel, is - denk ik, zie het alleszins niet op de foto staan op amazon - de postcard sets. De UK box bevat dan wel weer blue prints en tekeningen van de auto. Het is idd moeilijk kiezen.
    Ik zou gewoon wachten tot de boel verschenen is. Dan heb je wat meer informatie en kun je rustig je keuze maken. Persoonlijk hoef ik al die extra's niet; mij interesseert alleen de film. Van de rest van de spullen vraag ik me af wat je er mee moet. Maar ja, ik ben dan ook geen verzamelaar van dit soort prullaria waarvoor je verhoudingsgewijs erg veel extra betaalt.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zou gewoon wachten tot de boel verschenen is. Dan heb je wat meer informatie en kun je rustig je keuze maken. Persoonlijk hoef ik al die extra's niet; mij interesseert alleen de film. Van de rest van de spullen vraag ik me af wat je er mee moet. Maar ja, ik ben dan ook geen verzamelaar van dit soort prullaria waarvoor je verhoudingsgewijs erg veel extra betaalt.

    Ik vind de meerprijs voor Back to the future collectors editions heel goed meevallen. Als ik zo kijk naar bv Harry Potter Hogwarts Castle of Alien Anthology Egg Edtion - om er maar een paar op te noemen en waarvoor je meer dan 100 of 200 euro moet afdokken - is 70 euro voor Back to the future het meer dan waard. Ik begin nu wel te twijfelen tussen de UK en de NL versie waarbij de extra's verschillend zijn en met een meerprijs van 15 euro voor de NL editie tov de UK editie. Ik vraag me alleen af of de UK versie (weliswaar gelimiteerd) ook die postcard sets gaat krijgen, die delorean interesseert me niet.

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik vind de meerprijs voor Back to the future collectors editions heel goed meevallen. Als ik zo kijk naar bv Harry Potter Hogwarts Castle of Alien Anthology Egg Edtion - om er maar een paar op te noemen en waarvoor je meer dan 100 of 200 euro moet afdokken - is 70 euro voor Back to the future het meer dan waard. Ik begin nu wel te twijfelen tussen de UK en de NL versie waarbij de extra's verschillend zijn en met een meerprijs van 15 euro voor de NL editie tov de UK editie. Ik vraag me alleen af of de UK versie (weliswaar gelimiteerd) ook die postcard sets gaat krijgen, die delorean interesseert me niet.
    Ik denk dat je Hogwards Castle en het Alien Egg niet echt kunt vergelijken met wat je bij de BTTF Collectors edition krijgt.
    Ik vindt het prularia gehalte van de merchandice bij BTTF, met alle respect, toch wel hoger dan het Hogwards Castle en het Alien Egg.

    Ik koop zelf aleen de films, ik heb zelf al het Sunstar 1:18 schaalmodel van de Delorean Time Machine.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Ook bij FRS staat nu de afbeelding van de "volledige DeLorean set". Dit doet idd heel sterk afvragen of we nu ook de hele handel gaan krijgen.
    Dezelfde afbeelding (en prijs) staat ook op bol.com.

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/back-to-...441/index.html

  14. #139

    Standaard

    Ik zou zeggen informeer eens bij Universal.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik zou zeggen informeer eens bij Universal.

    Heeft er iemand een emailadres van Universal?

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Heeft er iemand een emailadres van Universal?
    Je kunt zowiezo het contactformulier gebruiken: http://www.universalpictures-dvd.nl/contacts.php?act=1

    Universal reageert altijd is mijn ervaring.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Je kunt zowiezo het contactformulier gebruiken: http://www.universalpictures-dvd.nl/contacts.php?act=1

    Universal reageert altijd is mijn ervaring.
    En dit is hun antwoord:



    Beste xxxxxx,

    Free Record Shop geeft de juiste informatie weer.
    Wij weten helaas niet wat de UK hiermee doet.

    Wij hopen u hiermede voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Universal Pictures Benelux





    Boodschap:

    Geachte heer, mevrouw,


    Graag zou ik meer info willen verkrijgen over de verschillende Blu-ray editions die we in België en Nederland gaan krijgen van Back To The Future. Onder andere zou ik graag willen weten of de versie met de Delorean qua inhoud (extra's) verschilt met die van de UK? Krijgen wij überhaupt alle extra's die op de foto staan op de Freerecordshop site -- http://www.freerecordshop.nl/films/b...-5050582792676
    of hebben de webwinkels (wat al vaak is gebeurd) weer eens de verkeerde informatie doorgegeven?

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groeten,

  18. #143

    Standaard

    Heb ook een reactie van universal:

    Hierbij vindt u een afbeelding van alles wat er in de box zit. Volgens International zit er in de Benelux box het meest.

    Wij hopen u hiermede voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Universal Pictures Benelux

    We krijgen dus toch een mooi compleet pakket.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  19. #144

    Standaard

    nou, dan ga ik even mijn bestelling bij amazon cancellen en eentje bestellen bij Mediadis (goedkoopste) thks mateys!

  20. #145

    Standaard

    Al meer bekend over de extra's? Zoals nieuwe interviews, commentaar of iets dergelijks.

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Al meer bekend over de extra's? Zoals nieuwe interviews, commentaar of iets dergelijks.
    Dat is al lang bekend: http://www.blu-ray.com/news/?id=4800.

  22. #147

  23. #148

  24. #149

    Standaard

    Ziet er niet zo goed uit.

    Wederom onnodig geknoei van Universal.....

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Estel Bekijk bericht
    Ziet er niet zo goed uit.

    Wederom onnodig geknoei van Universal.....


    ???? Vertel. Wat bedoel je precies en baseer je het alleen op die screenshots die je net ziet?

Pagina 6 van 22 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •