De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lg pq2000 beeld heet

    Goedenmiddag mensen,
    Ik heb hier een Lg pq2000 plasma tv.
    Werkt perfect etc,maar heb vandaag me computer eraan gehangen.
    1,5uurtje mee gegamed en daarna heb ik er een uur gewoon mee geinternet enzo dus wat meer statische beelden.
    Ging allemaal perfect etc maar nu voelde ik aan me paneel en die was echt heet.
    En dat is die normaal met tv kijken niet,komt dit omdat ik te veel statische beelden heb gekeken ofzo?
    Alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henky23 Bekijk bericht
    Goedenmiddag mensen,
    Ik heb hier een Lg pq2000 plasma tv.
    Werkt perfect etc,maar heb vandaag me computer eraan gehangen.
    1,5uurtje mee gegamed en daarna heb ik er een uur gewoon mee geinternet enzo dus wat meer statische beelden.
    Ging allemaal perfect etc maar nu voelde ik aan me paneel en die was echt heet.
    En dat is die normaal met tv kijken niet,komt dit omdat ik te veel statische beelden heb gekeken ofzo?
    Alvast bedankt.
    Het was wat warmer vandaag, je TV stond toch niet in het zonnetje

    Plasma's hebben over het algemeen 1 of meerdere fannetjes...... doen die het nog? Je hebt je TV toch niet langzamerhand ingebouwd, kan hij zijn warmte nog steeds goed kwijt
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Hij hangt aan de muur,of de fan het nog doet weet ik niet maar met normaal tv kijken heeft hij hier geen last van.
    Is het scherm lauwtjes,met gamen geloof ik ook.
    Kan het niet komen omdat ik in windows zat en dus vrij statische beelden,dat de pixels constant de zelfde kleur en dus aan zijn?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henky23 Bekijk bericht
    Hij hangt aan de muur,of de fan het nog doet weet ik niet maar met normaal tv kijken heeft hij hier geen last van.
    Is het scherm lauwtjes,met gamen geloof ik ook.
    Kan het niet komen omdat ik in windows zat en dus vrij statische beelden,dat de pixels constant de zelfde kleur en dus aan zijn?
    Ik denk dat je het in die richting moet zoeken ja. Zeker met witte beelden en hele lichte beelden gebruikt een plasma meer stroom. En meer stroom betekent ook vaak meer warmteontwikkeling.

    Ik zou me er niet te druk om maken. Zeker niet als het tijdens gewoon tv kijken en gamen niet is. Een plasma is overigens niet echt geschikt om Windows op te gebruiken. Goed, het inbranden in een plasma gebeurt tegenwoordig niet zomaar meer, maar ik zou statische beelden op een plasma toch zoveel mogelijk vermijden. Beter voorkomen dan genezen zeg ik altijd maar.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik denk dat je het in die richting moet zoeken ja. Zeker met witte beelden en hele lichte beelden gebruikt een plasma meer stroom. En meer stroom betekent ook vaak meer warmteontwikkeling.

    Ik zou me er niet te druk om maken. Zeker niet als het tijdens gewoon tv kijken en gamen niet is. Een plasma is overigens niet echt geschikt om Windows op te gebruiken. Goed, het inbranden in een plasma gebeurt tegenwoordig niet zomaar meer, maar ik zou statische beelden op een plasma toch zoveel mogelijk vermijden. Beter voorkomen dan genezen zeg ik altijd maar.
    Helemaal mee eens
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    Jah klopt idd,
    Met gamen etc is die gewoon lauw,en zelfs als ik gewoon in windows ben maar dan met contrast en helderheid op 50 is het geen probleem
    Bedankt voor de antwoorden

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henky23 Bekijk bericht
    Jah klopt idd,
    Met gamen etc is die gewoon lauw,en zelfs als ik gewoon in windows ben maar dan met contrast en helderheid op 50 is het geen probleem
    Bedankt voor de antwoorden
    Je moet zowiezo je contrast en helderheid niet hoger dan 50 zetten. Dat oogt niet bepaald natuurlijk...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •