De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Supernaturals seizoen 3 (en verder)

    We hebben de eerste twee seizoenen van de TV serie "Supernaturals" er doorheen gejast. Weet iemand wanneer seizoen 3 (en eventueel ook 4 en 5) op de Nederlandse markt verschijnen? Ik zie alleen maar imports voor 3, 4 en 5.

    Gerhard

  2. #2

    Standaard

    Die vraag kun je denk ik beter hier even stellen, wellicht valt het daar al wel tevinden zelfs.

  3. #3

    Standaard

    Enige optie is de dvd's kopen in de UK. Seizoen 3 heeft Dutch subtitles, Seizoen 4 zijn er 2 versies van in de omloop even me nader verklaren wat ik al deed in een ander topic....

    Supernatural Seizoen 4 is in de UK verschenen met inderdaad Dutch Subtitles, maar omdat er geen extra's aanwezig waren (die er normaal wel moesten opstaan) hebben ze beginnen klagen tegen Warner. Warner heeft dan beslist dat alle gekochte exemplaren omgeruild mochten worden voor een nieuwe met extra's maar het probleem is nu met deze nieuwe versie dat de extra's er inderdaad opstaan maar ze DUTCH subtitles weggelaten hebben en vervangen hebben door Suomi, Norsk, Portugues, Svenska, Danks, English


    Dus de Dutch Subtitles versie is OOP en nog zeldzaam te vinden tenzij je er een paar € tegenaan gooit dan kun je hem nog op verschillende 2de hands webwinkels vinden. De aparte sets (volume 1 en 2 van Seizoen 4) kunnen wel nog subs hebben, daar kan ik me niet over uitspreken of Warner daar iets aan veranderd heeft.

    BD (1243) What i Watch

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •