De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard RCV: Koop-DVD releases in oktober

    RCV: Koop-DVD releases in oktober



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Discovery of Heaven
    The Others

    Lijken mij wel titels die me aanspreken.

    Nog een Pulp fiction uitgave, en geen SE begrijp ik helemaal geen bal van. Waar slaat dit op ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard

    Deze informatie was toch al eerder in een thread als deze verschenen?
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art
    Deze informatie was toch al eerder in een thread als deze verschenen?
    zou best kunnen, er komt de laatste tijd zoveel informatie voorbij vliegen. Maar het gaat over releases in oktober... Daarom vind ik het zo vreemd dat er dan weer een release van Pulp Fiction uitkomt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    The Others + Jay & Silent Bob ga ik zeker aanschaffen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    zou best kunnen, er komt de laatste tijd zoveel informatie voorbij vliegen. Maar het gaat over releases in oktober... Daarom vind ik het zo vreemd dat er dan weer een release van Pulp Fiction uitkomt.
    Tja apart hoor Eric, geef ons eens wat opheldering
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  7. #7

    Standaard

    THe Others en Discovery of Heaven

    dat zijn de gene waar ik voor ga ,

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    zou best kunnen, er komt de laatste tijd zoveel informatie voorbij vliegen. Maar het gaat over releases in oktober... Daarom vind ik het zo vreemd dat er dan weer een release van Pulp Fiction uitkomt.
    Was het niet zo dat deze release er altijd al aan zat te komen maar dat de frs 'gewoon' een deal had afgesloten om deze als enige in het land eerder te kunnen verkopen?
    Startrader, Safetrader

  9. #9

    Standaard

    The Others komt in mijn collectie En waarschijnlijk Cross Roads ook, want die heeft mijn dochtertje in de bioscoop gezien en ze was er vol lof over
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan


    Was het niet zo dat deze release er altijd al aan zat te komen maar dat de frs 'gewoon' een deal had afgesloten om deze als enige in het land eerder te kunnen verkopen?
    dat zou ook kunnen.Zit dan wel erg veel tijd tussen. Heeft FRS niet slecht gedaan. Maar ik wacht nog even en dan koop ik een SE. Op R2 Uk of R1 daar ben ik nog niet uit.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Discovery of Heaven
    The Others

    Lijken mij wel titels die me aanspreken.

    Nog een Pulp fiction uitgave, en geen SE begrijp ik helemaal geen bal van. Waar slaat dit op ?
    ja de dvd die al uit is is lleen te koop bij FRS vanwege een actie... die er nu in de lijst staat is dezelfde versie maar vananf die datum is ie overal verkrijgbaar....

  12. #12

    Standaard

    Zijn the Others en Jay and Silent Bob Strike Back zonder extra's??
    of zijn ze deze 'vergeten' te vermelden?

  13. #13

    Standaard

    Pulp Fiction release op 16 oktober? Ik heb hem in juli gekocht voor 19,95 bij de FRS. Wat is er zo bijzonder aan deze release?!?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Euphoria
    Pulp Fiction release op 16 oktober? Ik heb hem in juli gekocht voor 19,95 bij de FRS. Wat is er zo bijzonder aan deze release?!?
    Dit is hoogstwaarschijnlijk dezelfde versie als jij in juli hebt gekocht. Als je de bovenstaande reacties erop naleest kun je constateren dat de Free Record Shop een handige deal heeft gesloten met RCV ten aanzien van de verkoop van Pulp Fiction.

    Overigens gaat The Discovery of Heaven zeker bij mij in de collectie komen. Al is het alleen maar omdat we dankzij de film een naam (Quinten) voor ons zoontje hebben gevonden.

  15. #15

    Standaard

    Discovery of Heaven, Pulp Fiction, Jay & Silent Bob strike back. Alsof het niet al duur genoeg wordt de laatste maanden van het dvd-jaar.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #16

    Standaard

    idd ik hoop dat ze "vergeten" zijn the others en jay and silent bob strike back extra's te vermelden, anders ga ik wel voor de britse dvd's. zoals maxima hierop zou zeggen: "dat is wel een beetje dom".

    britse dvd specs:

    the others (c.e.):

    aspect ratio: 1.85:1 anamorphic
    geluid: dd 5.1
    subs: engels, engels hoh
    discs: 2

    extra's:
    -Audio commentary from Alejandro Amenabar
    -Two featurettes: Inside The Others and Behind the scenes
    -Visual effects
    -Interview with Alejandro Amenabar
    -Special feature on Xeroderma Pigmentosum
    -Still gallery
    -Theatrical trailer

    Jay and silent bob strike back (c.e.):

    aspect ratio: 2.35:1 anamorphic
    geluid: dd 5.1
    subs: engels, engels hoh
    discs: 2

    extra's:
    Commentary with Kevin Smith and Jason Mewes
    Deleted scenes
    The Secret Stash
    Gag Reel
    Behind the scenes featurette
    Morris Day and the Time
    Music video - Afroman
    Music video - Stroke 9
    Visual and special effects
    Comedy Central's Reel Comedy
    Cast and crew filmographies

    rcv zo hoort een release eruit te zien. als jullie het van dvd's kunnen van films als little nicky (gadver)... waarom hier niet van. dan heb ik het niet eens over de zeer teleurstellende release van pulp fiction. niet eens 1 trailertje... kom op zeg.
    vinden ze het nog gek ook dat er import is... wat hou ik toch van mijn credit card.

    discovery of heaven komt overigens wel in mijn verzameling... daar doen ze het weer wel goed... rcv ik snap er niets meer van.

  17. #17
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Pulp Fiction

    Deze zou een paar weekjes terug volgens de officiele
    releaselijsten pas uitkomen in 2003, hoogst waarschijnlijk
    januari of februari.

  18. #18

    Standaard

    The Others

    maar klopt dit ook met de RCV release dan:

    the others (c.e.):

    aspect ratio: 1.85:1 anamorphic
    geluid: dd 5.1
    subs: engels, engels hoh
    discs: 2

    extra's:
    -Audio commentary from Alejandro Amenabar
    -Two featurettes: Inside The Others and Behind the scenes
    -Visual effects
    -Interview with Alejandro Amenabar
    -Special feature on Xeroderma Pigmentosum
    -Still gallery
    -Theatrical trailer
    StarTrader

  19. #19

    Standaard

    Voor mij alleen The Others.
    Pulp Fiction heb ik namelijk al.

  20. #20

    Standaard

    Vor Mijn The Others en Jay and Silent Bob....

  21. #21

    Standaard

    ik zeg niet dat dit de specs van de rcv uitgaven zijn, maar dat ik hoop dat dit de specs zijn gezien de extra's. als klopt wat er staat in het persbericht dan ga ik toch voor de uk/aus. wat ik mischien prijstechnisch toch wel doe.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    ik zeg niet dat dit de specs van de rcv uitgaven zijn, maar dat ik hoop dat dit de specs zijn gezien de extra's.
    Ok, dankje voor de info dan iig
    StarTrader

  23. #23

    Standaard

    you're welcome! als we internet toch niet hadden... konden we nooit dvd-releases zo makkelijk vergelijken. zeg nou zelf die brits/aussie dvd ziet er toch een stuk beter uit met die 2 disc releases dan zo'n kale rcv titel?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    you're welcome! als we internet toch niet hadden... konden we nooit dvd-releases zo makkelijk vergelijken. zeg nou zelf die brits/aussie dvd ziet er toch een stuk beter uit met die 2 disc releases dan zo'n kale rcv titel?
    Yep, dat zeker ja, daarom moeten we hier ook eigenlijk van die "kleine" filmverpest maatschapijen af en gewoon alles aan de grote overlaten zoals Colubia, Uiversal, Fox, Warner en paramouth
    StarTrader

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •