Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ok, dank je voor de uitleg. Begint te dagen.
    Ik zal eens kijken wat mijn mogelijkheden zijn.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Goed, nu ben ik het helemaal kwijt. Ik ben wat dit betreft ook een nono.

    ik heb de ps3 fat 80gb en de Marantz sr6004 receiver.

    Hoor ik zonder dat de receiver dts-hama weergeeft het volledige geluidsbeeld of juist niet. Wat mist er aan. De dynamiek of juist weer wat anders.

    Ik heb de LG BD570 blu ray speler maar ben er op meerdere punten niet tevreden over. Ik denk er dan ook aan hem uit de kast te halen en de PS3 weer volledig te gaan gebruiken. Maar als het geluid op een ander systeem (ps3 slim ea) toch beter is zal ik hem denk misschien wel willen vervangen.
    Jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de LG, het is toch een goede speler met goed beeld en geluid

    Als je goede speakers en een goede receiver hebt, dan zul je echt een duidelijk verschil moeten kunnen horen tussen het PCM geluid van de PS3 en het geluid via Bitstream vanaf de LG.

    Dit zouden we jou niet hoeven te vertellen, dit moet je gewoon zelf kunnen ervaren, je hebt toch beiden staan

    Zelf zou ik er niet al te moeilijk over doen (heb ik dan zelf ook niet gedaan), en er een multimediaspelertje bijnemen
    Have fun and enjoy your collection

  3. #28

    Standaard

    Ik zou die LG dan blijven gebruiken voor het afspelen van video-discs en de PS3 voor games en andere media.

    Beeld en geluid zullen niet veel beter worden als je daarvoor een PS3 slim gaat gebruiken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de LG, het is toch een goede speler met goed beeld en geluid

    Als je goede speakers en een goede receiver hebt, dan zul je echt een duidelijk verschil moeten kunnen horen tussen het PCM geluid van de PS3 en het geluid via Bitstream vanaf de LG.

    Dit zouden we jou niet hoeven te vertellen, dit moet je gewoon zelf kunnen ervaren, je hebt toch beiden staan

    Zelf zou ik er niet al te moeilijk over doen (heb ik dan zelf ook niet gedaan), en er een multimediaspelertje bijnemen
    De ontevredenheid komt vooral voort uit hetgeen er belooft is door LG en de service. Beiden ben ik geen steek wijzer van geworden. Apparaat is niet volledig operationeel.

    Ik vind dat ik goede speakers heb, maar dat is per persoon verschillend. Ik heb de Tannoy Revolution serie.

    Ja, ik heb eerlijk gezegd geen echte vergelijking voor mijzelf eroverheen gegooid Waarschijnlijk ook dat ik een "koude oorlog" heb met de LG, dat ik het liefst de ps3 volledig wil gebruiken. LG toch nog een kans geven....hopende op een juiste update......

    Welke mediaplayer heb jij?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Ik zou die LG dan blijven gebruiken voor het afspelen van video-discs en de PS3 voor games en andere media.

    Beeld en geluid zullen niet veel beter worden als je daarvoor een PS3 slim gaat gebruiken.
    Gaat wel door mijn hoofd ja. Alles zo laten en alleen ff een draadje trekken van router naar de ps3 voor de multimedia zaken.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    De ontevredenheid komt vooral voort uit hetgeen er belooft is door LG en de service. Beiden ben ik geen steek wijzer van geworden. Apparaat is niet volledig operationeel.

    Ik vind dat ik goede speakers heb, maar dat is per persoon verschillend. Ik heb de Tannoy Revolution serie.

    Ja, ik heb eerlijk gezegd geen echte vergelijking voor mijzelf eroverheen gegooid Waarschijnlijk ook dat ik een "koude oorlog" heb met de LG, dat ik het liefst de ps3 volledig wil gebruiken. LG toch nog een kans geven....hopende op een juiste update......

    Welke mediaplayer heb jij?
    Er staan er hier 2, in de woonkamer staat degene die ook genoemd wordt in mijn thuisbioscoop op het forum de Popcorn 110 met 1,5TB HDD. Dit is al weer een oudere speler maar voor de enkele keer dat we HD downloads kijken voldoet hij nog uitstekent. In de spelletjes kamer staat nog een Traxdata, hier werk ik zelf niet mee, heb begrepen dat die ook wel eens ruzie heeft met bepaalde MKV bestanden en ook niet alles afspeelt
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Gaat wel door mijn hoofd ja. Alles zo laten en alleen ff een draadje trekken van router naar de ps3 voor de multimedia zaken.
    En dan hopen dat LG eindelijk eens met updates komt die je wrevel wegwerken en dat hij wel afspeelt wat je wilt, al zul je er rekening mee moeten houden dat downloads nooit een garantie hebben dat ze vlekkeloos zijn....
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 21-06-2010 om 13:33 Reden: Tikfout- dankzij deze discussie nu een Elite member ;-)
    Have fun and enjoy your collection

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Er staan er hier 2, in de woonkamer staat degene die ook genoemd wordt in mijn thuisbioscoop op het forum de Popcorn 110 met 1,5TB HDD. Dit is al weer een oudere speler maar voor de enkele keer dat we HD downloads kijken voldoet hij nog uitstekent. In de spelletjes kamer staat nog een Traxdata, hier werk ik zelf niet mee, heb begrepen dat die ook wel eens ruzie heeft met bepaalde MKV bestanden en ook niet alles afspeelt
    Dus alles heeft een keerzijde. Tja als bestand van binnenuit niet goed zijn, dan heb je wel eens last. Vind ik ook logisch en begrijpelijk, maar ik heb het bij alle MKV's. En hier op het forum kwam iemand anders met ook de BD570 met exact hetzelfde probleem.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    En dan hopen dat LG eindelijk eens met updates komt die je wrevel wegwerken en dat hij wel afspeelt wat je wilt, al zul je er rekening mee moeten houden dat downloads nooit een garantie hebben dat ze vlekkeloos zijn....
    Als die komt en het probleem is in principe opgelost dan is er weinig meer aan de hand. Maar nu is het nog een loze belofte.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  9. #34

    Standaard

    Blijven zeiken bij LG, liefst via Email, dan kost het jou ook niets en dan heb je geen last van domme ganzen bij zo'n gammele helpdesk
    Have fun and enjoy your collection

  10. #35

    Standaard

    Ga ik doen. Want meerdere malen bellen heeft geen zoden aan de dijk gezet. Ik wacht ook nog op antwoord van Foka.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •