Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 62 worden weergegeven.

Discussie: Welke is beter?

  1. #26

    Standaard

    Lijkt mij op zich ook een prima speler... maar DVD upscaling schijnt niet zo geweldig te zijn (noise). Dus ik kijk nog even verder.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo Bekijk bericht
    Lijkt mij op zich ook een prima speler... maar DVD upscaling schijnt niet zo geweldig te zijn (noise). Dus ik kijk nog even verder.
    Je hebt een 32 inch HD ready gevalletje ..... je mag blij zijn als je al verschil tussen DVD en Blu Ray ziet

    De LG doet het juist vrij aardig, de enige noise waar jij last van kunt hebben is de noise van je antennekabeltje en wat storing tussen de oortjes, ga gerust even verder kijken dan je neus lang is

    De LG bied waar voor zijn geld:

    http://reviews.cnet.com/blu-ray-play....html?tag=rnav

    De gebruikers vinden de LG BD570 iig een fijne DVD upscaler

    Jij kijkt nog even verder..... misschien is de Oppo 83 wat voor je, heb je wel nodig met zo'n super TV
    Have fun and enjoy your collection

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik denk het niet hoor, hij is nl afgelopen vrijdag besteld
    Maargoed, ik heb het bij sommigen hier op andere topics gelezen en daar wordt je niet vrolijk van. Ik hoop dat het allemaal goed zit. Ga er ook vanuit.

    Deze week wordt ie geleverd. Lekker lang weekend. mmmm, wat zal ik eens gaan kijken:
    div pixars
    Inglorious basterds
    clone wars season 1
    batman begins en TDN

    pfff, luxe probleem hahahahaha
    Ja ja, veel plezier met The Dark Night :toppie:
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  4. #29

    Standaard

    @Hugo: Ik heb hem obv tests en kennis hier gekocht. Diverse tests komt ie wb upscaling van dvd toch goed uit de bus. Je moet natuurlijk wel rekening houden met prijs en kwaliteit. Je hebt ze ook veel duurder, de oppo bijvoorbeeld, die scalen nog mooier op. Maar is bijna 2x zo duur en heeft geen WLAN. Voor mij belangrijk. Andere blu ray spelers, ook nog eens zilver zoals ik eigenlijk zou willen, zijn ook misschien beter, maar ook ruim 2 a x zo duur. En kunnen ook minder. Keuzes. Ik wens je wel veel succes met de juiste speler.

    Als op den duur een speler zoals deze komt in het zilver, en net zo goed is of beter koop ik die ook. Verhuist deze mooi naar de slaapkamer

    @Roger Weerts: Dan begin ik met Batman Begins en dan gelijk TDN!

    Ik kan niet wachten. Hij staat in het assembly centre van TNT. Ik hoop hem morgen te mogen ontvangen. Morgenavond gelijk instellen en een film kijken. Donderdag weg en dan een lekker lang weekend.....
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    @Roger Weerts: Dan begin ik met Batman Begins en dan gelijk TDN!
    TDK

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    TDK
    oeps, ik ben consequent hard leers
    Maar inderdaad ik bedoel natuurlijk The Dark Knight.

    Altijd tussen de 8 en 10 gehaald op school met Engels en dan nu dit. lekker bezig
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  7. #32

    Standaard

    En hij is binnen. Vanavond gelijk aan de gang.
    Ik hoop dat de setup zo makkelijk is dat ik gelijk een film erin kan stoppen.

    Hij ziet er wel strak uit. Lekker ondiep en redelijk dun.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    En hij is binnen. Vanavond gelijk aan de gang.
    Ik hoop dat de setup zo makkelijk is dat ik gelijk een film erin kan stoppen.

    Hij ziet er wel strak uit. Lekker ondiep en redelijk dun.
    In de tijd dat je dit stukje hebt getikt had hij al kunnen draaien Appeltje , eitje

    We zijn benieuwd
    Have fun and enjoy your collection

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    In de tijd dat je dit stukje hebt getikt had hij al kunnen draaien Appeltje , eitje

    We zijn benieuwd
    Nou niet zo gaan doen he

    Het was vandaag papa dag, dus niet echt de tijd voor gehad nog.
    Vanavond ga ik hem aansluiten en ik denk een mooie blu ray kijken, maar ik heb ook nog Elvis on Tour dvd. Kijken hoe de upscaler is.

    Ik heb er zin an
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Nou niet zo gaan doen he

    Het was vandaag papa dag, dus niet echt de tijd voor gehad nog.
    Vanavond ga ik hem aansluiten en ik denk een mooie blu ray kijken, maar ik heb ook nog Elvis on Tour dvd. Kijken hoe de upscaler is.

    Ik heb er zin an
    Heb ook wat Elvis materiaal, 68 Comeback Special Deluxe Edition DVD en Elvis Aloha from Hawaii Deluxe Edition DVD, span je verwachtingen niet te hoog, de bron is uitermate matig
    Have fun and enjoy your collection

  11. #36

    Standaard

    De LG doet het juist vrij aardig, de enige noise waar jij last van kunt hebben is de noise van je antennekabeltje en wat storing tussen de oortjes, ga gerust even verder kijken dan je neus lang is
    Jammer van je reactie, maar ik neem aan dat je het niet al te vervelend bedoelt.

    Op zich vind ik het prettig om te horen, dat het upscalen toch redelijk lijkt te gaan.... dus wellicht dat ik na nog wat googlen toch overstag ga...

    Hier nog 2 reviews, waar iets meer over het afspelen van Dvds staat:

    http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2361090,00.asp

    http://www.bigpicturebigsound.com/LG...c-Player.shtml

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb ook wat Elvis materiaal, 68 Comeback Special Deluxe Edition DVD en Elvis Aloha from Hawaii Deluxe Edition DVD, span je verwachtingen niet te hoog, de bron is uitermate matig
    Natuurlijk heb ik die ook alleen staan ze nog steeds in de "te kijken" kast.
    De On Tour dvd die ik nu kijk is niet origineel cq legaal dus inderdaad niet het beste materiaal maar ik ben zeer te spreken hierover.

    Ik heb veel meer beeldmateriaal van Elvis dat door amateurs is opgenomen, dus erg obscuur allemaal, maargoed, ik ben dan ook een die hard fan (ook van de McLane films ).

    Straks even de Blu Ray testen van TDK en wat tv series als lost en 24, hoe dat eruit ziet.

    Maar nu ik hem heb ingesteld loop ik tegen 1 probleem. Het draadloze netwerk. Het MAC adres klopt niet. Herken je dit probleem? er zijn 2 octetten waarvan maar 1 cijfer/letter staat en er moeten er altijd 2 in staan. Hoe kan ik nog meer zien wat het MAC adres is??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo Bekijk bericht
    Jammer van je reactie, maar ik neem aan dat je het niet al te vervelend bedoelt.

    Op zich vind ik het prettig om te horen, dat het upscalen toch redelijk lijkt te gaan.... dus wellicht dat ik na nog wat googlen toch overstag ga...

    Hier nog 2 reviews, waar iets meer over het afspelen van Dvds staat:

    http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2361090,00.asp

    http://www.bigpicturebigsound.com/LG...c-Player.shtml
    Ik heb hem sinds vanmiddag binnen en moet zeggen dat ik inderdaad niet ontevreden hierover ben. Maar je moet ook niet verwachten dat er van een lelijk eendje een prachtige zwaan gemaakt wordt. Maar ik ben erover te spreken.

    De rest moet ik nog uitzoeken en puzzelen, maar menu structuur, tja, makkelijker heb ik ze nog niet gezien...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Maar nu ik hem heb ingesteld loop ik tegen 1 probleem. Het draadloze netwerk. Het MAC adres klopt niet. Herken je dit probleem? er zijn 2 octetten waarvan maar 1 cijfer/letter staat en er moeten er altijd 2 in staan. Hoe kan ik nog meer zien wat het MAC adres is??

    Ik ben er uit. Voor de enige getallen/cijfers even een 0 plaatsen en hij doet het. De Update is in volle gang...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  14. #39

    Standaard

    Nu ben ik bezig met een update. Het binnenhalen is gelukt (draadloos) en nu is ie al 10 minuten bezig met installeren/updaten. Klopt dit wel? Kan ik hem nu gewoon uitzetten en weer een film gaan kijken of moet ik echt wachten totdat ie echt klaar is...?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Nu ben ik bezig met een update. Het binnenhalen is gelukt (draadloos) en nu is ie al 10 minuten bezig met installeren/updaten. Klopt dit wel? Kan ik hem nu gewoon uitzetten en weer een film gaan kijken of moet ik echt wachten totdat ie echt klaar is...?
    Normaal gesproken gaat hij bij de BD370 na de update vanzelf uit.

    Het zal ondertussen wel gelukt zijn, deze post staat er al weer ruim een uurtje.

    Heb 1x meegemaakt dat ik 2x achterelkaar had geupdate, toen bleef hij hangen, leek ook op een bug in de update. Heb hem toen wel uitgezet en dacht dat hij toen wel overleden zou zijn..... maar ik kon hem weer gewoon aanzetten en hij speelde helemaal normaal, latere updates heb ik dat niet meer meegemaakt.

    Hoop dat hij nu goed speelt en beoordeel een speler niet op paar schijfjes maar over een groter aantal

    Ben benieuwd.
    Have fun and enjoy your collection

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo Bekijk bericht
    Jammer van je reactie, maar ik neem aan dat je het niet al te vervelend bedoelt.

    Op zich vind ik het prettig om te horen, dat het upscalen toch redelijk lijkt te gaan.... dus wellicht dat ik na nog wat googlen toch overstag ga...

    Hier nog 2 reviews, waar iets meer over het afspelen van Dvds staat:

    http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2361090,00.asp

    http://www.bigpicturebigsound.com/LG...c-Player.shtml
    Misschien kwam het net zo vervelend over als je antwoord op de post waarin meldde de speler besteld te hebben, het klinkt gewoon niet leuk als je dan zegt dat jij hem niet hoeft want......

    Toch valt het allemaal wel mee, in de test schrijven ze idd over noise, maar ook dat dat in de praktijk wel mee zal vallen, beide test lijken in dat opzicht geheel op elkaar. Het vreemde is dat hier de amerikaanse modellen worden besproken.... de europese modellen komen soms beter uit de testen, dat was ook met de BD370 het geval, de amerikaanse modellen hadden veel commentaar en de europese modellen werden bejubeld.

    Alle waar naar zijn geld, houd dat ook in je achterhoofd
    Have fun and enjoy your collection

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Normaal gesproken gaat hij bij de BD370 na de update vanzelf uit.

    Het zal ondertussen wel gelukt zijn, deze post staat er al weer ruim een uurtje.

    Heb 1x meegemaakt dat ik 2x achterelkaar had geupdate, toen bleef hij hangen, leek ook op een bug in de update. Heb hem toen wel uitgezet en dacht dat hij toen wel overleden zou zijn..... maar ik kon hem weer gewoon aanzetten en hij speelde helemaal normaal, latere updates heb ik dat niet meer meegemaakt.

    Hoop dat hij nu goed speelt en beoordeel een speler niet op paar schijfjes maar over een groter aantal

    Ben benieuwd.
    Dat staat ook in het boekje, dat zodra hij klaar is uitgaat. Dat je hem dan weer aan kan zetten. Maar na 30 minuten kon ik niets meer. Niet uit, de lade niet open en dicht etc. Toen de stekker eruit getrokken en weer aan gedaan. Hij werkt nog
    Van het weekend weer eens proberen. Hij had nl wel de update binnen maar installeren deed ie niet leek het.

    Ik heb gisteren CSI en Lost (beiden divx) gekeken en zelfs dat was een vooruitgang tov de PS3 en die vond ik al goed.
    Ook even TDK getest op het moment dat Batman de achtervolging inzet met de Mobiel achter de Joker in de waardetransportwagen. Nu snap ik wat er bedoeld word met meer dynamiek in het geluid. JC, wat een geluid. Prachtig. Maar ook dat was eerst niet goed. Ik had hem verkeerd ingesteld en kreeg weer Multi-ch 5.1 in mijn receiverscherm. Toen aangepast en toen had ik DD Master HD.

    Vanavond komen er vrienden een film kijken, dus kan update niet testen, vandaar vrijdag pas.

    Maar zoals het nu gaat is het allemaal even prachtig.

    Met de PS3 had ik een verbinding met het netwerk en dus met mijn beide NAS schijven, maar ook met 2 gesharede harddisks. Dat ging rete traag draadloos.
    Nu met de LG en dat netwerkgebeuren (draadloos) giert het eroverheen. Ik ga eens voor de gein een dvd rippen en die proberen te streamen. Kijken wat die doet. Mp3 was geen probleem, netjes met albumhoes erbij enzo.

    En natuurlijk ga ik hem niet de hemel in prijzen of de grond intrappen nav hetgeen ik tot nu toe gezien heb. Daar moet even overheen gaan met meer kijkgenot.

    Dus tot zover een tevreden Raymond.

    PS: kan ik evt beter de software en firmware update doen vanaf cd of maakt het niet uit omdat de download wel al klaar was maar de installatie de speler bevroor?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  18. #43

    Standaard

    Heb mijn BD370 aangesloten met een draadje op het netwerk, heb wel eens een PC moeten laten stoppen met downloaden om de update snel genoeg binnen te krijgen op de speler, als het te lang duurde ging het ook niet goed. Als de download binnen is vraagt hij om de start. Heb zoals vermeld 1x een probleempje gehad, maar dat wijt ik aan een update waarin toch iets niet helemaal lekker zat. Als hij aangeeft dat er een nieuwere versie aanwezig is, dan zou je in weze moeten kunnen updaten.
    Heb ooit maar 1 firmware update gehad en diverse software updates. Soms geeft hij aan dat er een software update is, maar niet altijd heb ik gemerkt, dus het kan geen kwaad om zelf ook eens te kijken al doe ik dat zelf minder op het moment dat ik geen problemen heb.
    Have fun and enjoy your collection

  19. #44

    Standaard

    Dank je weer voor je reactie.
    Ik ga er dit weekend mee aan de slag. Eerst weer een normale update viia het apparaat en anders een downloaden en met usb of cdrom aan de praat zien te krijgen.

    ~edit~ Ik heb de update voor elkaar. Nu weer geprobeerd zoals je al zei en binnen een floep en een sch**t was het voor elkaar.
    Laatst aangepast door raymonddeniet : 12-05-2010 om 15:50
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  20. #45

    Standaard

    Zo, nu een aantal dagen in het bezit en ik begin steeds blijer te worden van het apparaat.
    De dvd's komen er mooier uit, de BD zijn geweldig. Alles van usb af wordt perfect weergegeven. Muziek komt er ook mooi uit. Dus al met al tevreden.

    Nu wil ik alleen nog proberen te gaan streamen.
    Als ik naar Homelink ga, dan vindt ie alles wat er in mijn netwerk hangt.
    Hij speelt alles vanaf mijn NAS af. Zelfs een ongedeelde partitie op mijn pc vind ie en speelt ie mp van af......

    Maar als ik de mappen wil inzien waar mijn series enzo staan, krijg ik die maar niet geshared. Terwijl ik dit in windows7 wel heb aangegeven. Ook staat er een share icoontje bij de schijf.
    Kan iemand mij hiermee verder helpen? Ik krijg het niet voor elkaar. Terwijl het normaliter mijn werk is...!!!!!!!!!!!!!! aaarrrghhgghhhh
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Zo, nu een aantal dagen in het bezit en ik begin steeds blijer te worden van het apparaat.
    De dvd's komen er mooier uit, de BD zijn geweldig. Alles van usb af wordt perfect weergegeven. Muziek komt er ook mooi uit. Dus al met al tevreden.

    Nu wil ik alleen nog proberen te gaan streamen.
    Als ik naar Homelink ga, dan vindt ie alles wat er in mijn netwerk hangt.
    Hij speelt alles vanaf mijn NAS af. Zelfs een ongedeelde partitie op mijn pc vind ie en speelt ie mp van af......

    Maar als ik de mappen wil inzien waar mijn series enzo staan, krijg ik die maar niet geshared. Terwijl ik dit in windows7 wel heb aangegeven. Ook staat er een share icoontje bij de schijf.
    Kan iemand mij hiermee verder helpen? Ik krijg het niet voor elkaar. Terwijl het normaliter mijn werk is...!!!!!!!!!!!!!! aaarrrghhgghhhh
    Helaas kan ik je ern niet mee helpen, misschien een nieuwe post maken met dit onderwerp? Lijkt mij dat er meer mensen tegen dit probleempje aan kunnen lopen. Je kan eventueel ook je openingspost titel aanpassen

    Fijn dat ie voor de rest goed bevalt, hoop dat ie het nog heel lang mag doen en dat je een oplossing vind voor je mappen
    Have fun and enjoy your collection

  22. #47

    Standaard

    Ik heb het werkend gekregen door te doen wat LG wil. Nero Home installeren en dan mappen aanvinken die je wilt sharen.
    Mijn probleem is gewoon dat ik zo min mogelijk wil installeren op mijn computer.

    Ook vind ik het raar dat ie andere mappen zonder Nero Home vind. Maargoed zo werkt het nu wel.

    Streamen doet hij ook goed. Zelfs complete dvd's. Alleen de ondertitels en de soundtrack kun je dan niet aanpassen.

    Ik denk dat ik nu alles voortaan ga kijken via de usb en natuurlijk mijn dvd en BD kijkachterstand wegwerken.

    Bedankt voor je hulp en nu ga ik er echt van genieten. Chips en bier met een goede film
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  23. #48

    Standaard

    Veel plezier, zelf vind ik een stukje oude kaas en een biertje wel fijn tijdens een film
    Have fun and enjoy your collection

  24. #49

    Standaard

    Een 390 is een beduidend betere speler dan de 570 (opvolger 370), biedt op alle fronten een hogere kwaliteit.
    De 390 heeft zo'n beetje alle reviews gewonnen en heeft 5 sterren bij what hifi.

  25. #50

    Standaard

    En waar zie ik dat aan? Ik heb geen superogen. Ik kan alleen maar zeggen dat de 570 geweldig beeld doorgeeft en uit de speakers komt een glashelder geluid.
    Hoeveel beter moet ik het zien dan? Ziet een gewone pief als ik daadwerkelijk het verschil?

    En kan de 390 ook via usb als mediaplayer fungeren? Was voor mij essentieel.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •