De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard Zoekterm minimaal aantal karakters

    Een kleine opmerking, niet meteen onoverkomelijk maar wilde dit toch graag even melden.

    Bij de zoekfunctie op dvd.nl moet je blijkbaar minimaal 4 karakters ingeven als je wilt dat er
    daadwerkelijk iets gebeurd met je zoekterm.

    Zou dit kunnen verlaagd worden naar minimaal 3 karakters ?

    Bijvoorbeeld zoeken op NAD of B&W levert alleen een foutmelding op Er zijn
    geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm.

  2. #2

    Standaard

    Ik ben het hier wel mee eens. Soms is dat minimum van 4 echt een beletsel om te vinden wat je zoekt. Ik kan nu even geen voorbeeld bedenken, maar ik ben er in het verleden ook wel eens tegenaan gelopen.

  3. #3

    Standaard

    ja, bij CSI bijvoorbeeld of Law & order etc

  4. #4

    Standaard

    Ik heb dat ook wel regelmatig, bijvoorbeeld ice age en zo zijn er nog tal van voorbeelden. Volgens mij is dit al eerder ter sprake gebracht maar was het toen niet mogelijk om dat daar een hoop voor aangepast zou moeten worden.

  5. #5

    Standaard

    Dit speelt inderdaad al langer, wellicht dat we ook dit puntje in de nabije toekomst aan kunnen pakken

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dat zou echt top zijn Jordy, is geen bron van frustratie maar dit zouhet forum toch
    weer een stukje gebruiksvriendelijker maken

  7. #7

    Standaard

    is ook lastig: bv zoeken op '24' is een ramp
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    Op de hoofdpagina en op de site is het vanaf nu mogelijk om te zoeken op 3 karakters. Op het forum blijkt dat wat meer voeten in aarde te hebben. We hadden gehoopt dat we het met het nieuwe design konden implementeren, maar dat is helaas niet gelukt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #9

    Standaard

    verbetering! helaas blijft 24 nog steeds lastig

    Als de serie nu over een week gaat en 168 gaat heten zie ik potentie
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #10

    Standaard

    Misschien een kleine tip, als je op google bijvoorbeeld site:dvd.nl/forum voor je zoekwoorden plakt, doorzoekt hij alleen de genoemde site.

  11. #11
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Heel goeie tip Divius, gaat perfect en dan in Google ook nog eens sorteren op
    datum en weer verder.

    En zie je wel dat hier iets te vinden is over NAD

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •