De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Bugs voor frontpage

  1. #1

    Standaard Bugs voor frontpage

    oa

    De smileys werken niet hierdoor krijg je dus gewoon de code te zien wat het moet zijn

    Quote's worden niet gequote maar je krijgt gewoon de code te zien waardoor het wel heel slordig overkomt.

    en dan iets persoonlijks maar naar mijn idee horen de twitter/facebook/myspace/delicious/digg etc etc etc icoontjes helemaal niet thuis op een site als dit. De site heeft het A niet nodig en B komt het eerder over als aandacht trekkerij. Wat heeft de bv de rest van de wereld aan een nederlandse review van een nederlandse titel op Digg waar misschien 2% van de gebruikers de nederlandse taal machtig is?
    Laatst aangepast door Hakker : 06-05-2010 om 14:21
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  2. #2

    Standaard

    En nog een bug gevonden. Nee die frontpage is vantevoren goed getest... NOT!

    anyways links in reacties van nieuws berichten verschijnen in het forum correct maar op de nieuws pagina refereren ze allemaal naar het artikel toe wat je al aan het lezen bent.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    De frontpage is behoorlijk getest voordat ie online kwam, maar niet alles kwam daarbij aan de orde.
    Dat de links niet werken is wel iets heel aparts.
    Ik geef het door!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Er is iets mis met het laatste nieuwsitem op de frontpage (By the Wil of Genghis Khan).
    Er staan allemaal oude reacties onder van een ander topic??

    http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=3802
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  5. #5

    Standaard

    Opgelost! De oorspronkelijke titel was te lang, waardoor er geen nieuw topic aangemaakt werd.
    Daardoor werd het gelinkt aan een oud nieuwsbericht.
    Dat probleem is verholpen en het nieuwsbericht heeft nu z'n eigen topic op het forum.

    Bedankt voro het melden
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •