Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 91 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    is een flinke mier dan toch
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  2. #52

    Standaard

    Alvast bedankt, Claudio. Ik ga nog het één en ander zo goed mogelijk uitspitten en dan zien we wel ...

  3. #53

    Standaard

    Maar wat betreft die Hz ... krijg ik op andere fora dan weer deze uitleg :

    Panasonic gebruikt 600hz framecreation wat inhoud dat niet ieder frame gewoon gekopieerd wordt zoals bij Samsung wel het geval is. Van ieder frame worden 5 nieuwe beelden gemaakt die altijd scherp zijn. Kijk maar eens naar de letters en cijfers van de beursberichten op RTL7.
    Tevens is de neopdp techniek hetzelfde als bij de Kuro serie van Pioneer.
    Een plaat minder in het scherm met eindresultaat minder verbruik, betere lichtopbrengst, scherpte en diep zwart. 40% van alle Pioneer ontwikkelaars is nu in dienst bij Panasonic. Kijken we naar de kwaliteit dan behoort Panasonic tot de betere in zijn soort. Weinig uitval over het gehele pakket.
    Dus..... ga maar eens kijken naar een TXP40,46,50G20 en oordeel zelf.
    En je krijgt er nog een Lumix camera bij cadeau. Succes.
    En werd Samsung dan weer afgeraden om (oa.) die redenen ...

    Eigenlijk best frustrerend! Hoe kan je een doordachte keuze maken als mensen elkaar constant tegenspreken. In ieder geval, die vernoemde Panasonic zijn nogal boven mijn budget, maar nu komt het over alsof Samsung minderwaardig is en die 800 € ook niet waard is ... maw, een miskoop.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Maar wat betreft die Hz ... krijg ik op andere fora dan weer deze uitleg :



    En werd Samsung dan weer afgeraden om (oa.) die redenen ...

    Eigenlijk best frustrerend! Hoe kan je een doordachte keuze maken als mensen elkaar constant tegenspreken. In ieder geval, die vernoemde Panasonic zijn nogal boven mijn budget, maar nu komt het over alsof Samsung minderwaardig is en die 800 € ook niet waard is ... maw, een miskoop.
    Het citaat van dat andere forum lijkt me echt een verkooppraatje, vooral die gratis camera op het einde....
    Laat je niet gek maken door die Hz-en, denk er eens over na, er worden beelden bij verzonnen, het wordt dus niet weergegeven zoals de regisseur bedoelt heeft.

    Die schermen van Panasonic zijn ongetwijfeld beter dan de Samsung, maar ze zijn ook veel duurder.
    Het enige wat ik nog wil toevoegen is dat als die Samsung uit hun laagste model lijn/serie komt ik hem niet zou nemen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #55

    Standaard

    'k Had eveneens de indruk dat dat als een verkoopspraatje klinkt, anderzijds twijfel ik niet aan de oprechtheid van die quote.

    Panasonic, ze zijn inderdaad véél duurder, vandaar dat ik tegen beter weten in op zoek moet naar een alternatief. (tenzij die spectaculair gaan dalen door komst van 3D-toestellen) Dan stuit ik op (bv) PS50B530 Samsung (899 €), die niet in 46" bestaat (?). Tevens geen idee tot welke lijn die behoort. 3 HDMI-ingangen is wat weinig (Xbox, DigTV, BR-speler ... moet ook nog surround op), maar kom.

    Goede beslissing? No idea.

    Iets wat me ook verteld werd :

    24P

    24p is zoals film in het echt opgenomen worden, met pal heb je 25 beeldjes maar films worden met 24 beeldjes opgenomen, waardoor eigenlijk films te snel hier worden afgespeeld.
    Er zijn Blu-ray films te koop die met 24p hebben, dit kan schok effecten geven als je geen 24p op je TV en Blu-ray hebt.
    True? Ik kan geen enkele Plasma (althans niet bij Samsung) vinden waar "24P" vermeld staat, enkel PAL.

  6. #56
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedoel je niet de PS50B550 ipv 530 ? De 530 heeft zover 'k snel kan nagaan
    maar 2 HDMI ingangen.

    En wat bedoel je met ... moet ook nog surround op) ?

    De 5xx zit in de 5 serie van Samsung, terug als 'k dit eens snel bekijk op de
    Samsung site zijn in de plasma de 4, 5, 6, 7 en 8. Weet niet precies hoe Samsung
    die classificatie aanpakt, maar 'k vermoed hoe hoger de "series" hoe beter en
    hoe duurder. Je zal zelf eens in een winkel moeten ervaren of er echt een
    groot verschil tussen een PS50B550 en pakweg de PS50B650

    Samsung maakt alleen in de Series 4 schermen die kleiner zijn dan 50"
    Laatst aangepast door StefaanD : 24-05-2010 om 12:25
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik had eigenlijk een scherm van 42" op 't oog, mijn kijkafstand is namelijk ongeveer 2,5 meter. Helaas blijken die niet zo talrijk, 50" lijkt me dan té groot, die indruk heb ik althans wanneer ik op die afstand voor een scherm van die grootte sta in de winkel.
    Als je een 50"-scherm te groot vindt op 2,5 meter neem je best geen kijkje op de THX-website.

    http://www.thx.com/consumer/home-ent...r/hdtv-set-up/

    De THX-jongens gaan uit van een zgn. immersieve filmervaring. De film beleven zoals in de bios ipv. op een te klein scherm. (home-cinema vs. tv-kijken.)

    Hoe berekenen de THXers nu de ideale kijkafstand? => beelddiagonaal in inch delen door 0,84. Dan bekom je de kijkafstand in inch. (1 inch is 2,54 cm)

    Bij 50"" bekom je dan een optimale kijkafstand van anderhalve meter. (Voor een 65" toestel is dit twee meter.)

    Te dicht zitten bij een mega scherm wordt echter ook afgeraden =>

    quote:
    "The idea of having 120-inch display may seem like a good idea, but if you buy one that’s too big, it could compromise your entertainment experience. Choosing the appropriate size display comes down to how far away you are sitting from the screen. If you buy a massive display and sit three feet away, you’re going to be staring at pixels and lines. 

To determine the best seat-to-screen distance in your living room for a 1080p display, THX recommends dividing the diagonal screen by .84. For example, a plasma or LCD TV with a 65-inch screen divided by .84 equals a 77-inch viewing distance (6.5 feet)."

    http://www.thx.com/consumer/home-ent...r-buyer-guide/

    Desnoods kan je je kijkafstand aan de bron aanpassen.
    bv. THX-afstand bij het bekijken van full-HD, wat verder voor bv. het journaal...

    Te ver zitten van een te klein scherm, geen wonder dat sommigen vinden dat blu-ray slechts een beetje beter is dan dvd...

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Bedoel je niet de PS50B550 ipv 530 ? De 530 heeft zover 'k snel kan nagaan
    maar 2 HDMI ingangen.
    Ben je daar zeker van? Zowel in het foldertje dat voor m'n neus ligt als op enkele sites staat dat er 3 HDMI-ingangen aanwezig zijn.

    En wat bedoel je met ... moet ook nog surround op) ?
    Dat er naast de BRspeler, DigTv en Xbox360 nog een Surround-systeem bij moet komen, ook via HDMI-aansluiting.

    De 5xx zit in de 5 serie van Samsung, terug als 'k dit eens snel bekijk op de Samsung site zijn in de plasma de 4, 5, 6, 7 en 8. Weet niet precies hoe Samsung die classificatie aanpakt, maar 'k vermoed hoe hoger de "series" hoe beter en hoe duurder. Je zal zelf eens in een winkel moeten ervaren of er echt een groot verschil tussen een PS50B550 en pakweg de PS50B650.
    Oja, nu zie ik ook eindelijk het klasse-systeem. Zal ik inderdaad moeten vergelijken tussen PS50B530 (die 30-nummering snap ik dan weer niet), PS50B550 (4 HDMI-ingangen, beter) en PS50B650.

    Waar staat de SAMSUNG PS50C550 dan in die klassering? (letter C) Ik zie gewoon het bos door de bomen niet meer, eerlijk gezegd.

    http://www.vandenborre.be/WEB/NL/Pag...aLqtnPu9n#info

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andrew-Kenneth Bekijk bericht
    Als je een 50"-scherm te groot vindt op 2,5 meter neem je best geen kijkje op de THX-website ...

    Desnoods kan je je kijkafstand aan de bron aanpassen.
    bv. THX-afstand bij het bekijken van full-HD, wat verder voor bv. het journaal ... Te ver zitten van een te klein scherm, geen wonder dat sommigen vinden dat blu-ray slechts een beetje beter is dan dvd...
    Mijn beste vriend heeft een 50" en zit op +/- 3,5 m van het toestel ... Hij (en andere met dezelfde opstelling) waarschuwen dat 50" te groot is voor een kleine afstand als 2,5 m.

    Ik zal het risico maar nemen en toch voor een 50" gaan, I guess.
    Kijkafstand aanpassen is wat ondoenbaar Ik kan hier moeilijk met mijn zetels liggen schuiven en/of het toestel zelf.

    Niemand die dat verhaal over 24P vs PAL kan ontkennen/bevestigen?


    Alvast bedankt voor de reacties trouwens.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban;1706749

    Oja, nu zie ik ook eindelijk het klasse-systeem. Zal ik inderdaad moeten vergelijken tussen PS50B530 (die 30-nummering snap ik dan weer niet), PS50B550 (4 HDMI-ingangen, beter) en PS50B650.

    Waar staat de SAMSUNG PS50C550 dan in die klassering? (letter C) Ik zie gewoon het bos door de bomen niet meer, eerlijk gezegd.

    [URL
    http://www.vandenborre.be/WEB/NL/Page188.vdb?Detail=K6qaLqtnPu9n#info[/url]



    Alleen even uitleg over de modelnummers:

    P = plasma
    50 = inch maat scherm
    C = leeftijd model aan af te lezen A lijn 2008/2009 B lijn 2009/2010 en de huidige C lijn 2010/2011?
    350-550-850 zijn de series van goedkoper naar duurder
    de 30 en 50 kunnen de kleuren van de TV's(weet ik niet zeker-heb een LCD van Samsung) zijn bij de LCD's heb je iig rode en zwarte uitvoeringen maar daar staat het dan meer in 50 51 52 54 etc etc

    Hoop dat je hier wat aan hebt....
    Have fun and enjoy your collection

  10. #60

    Standaard

    Dat is inderdaad een welkome hulp. Nu weet ik tenminste waar het allemaal op slaat.

  11. #61

    Standaard

    Mijn beste vriend heeft een 50" en zit op +/- 3,5 m van het toestel ... Hij (en andere met dezelfde opstelling) waarschuwen dat 50" te groot is voor een kleine afstand als 2,5 m.

    Ik zal het risico maar nemen en toch voor een 50" gaan, I guess.
    Kijkafstand aanpassen is wat ondoenbaar Ik kan hier moeilijk met mijn zetels liggen schuiven en/of het toestel zelf.

    Niemand die dat verhaal over 24P vs PAL kan ontkennen/bevestigen?
    Wat een onzin verhalen, heb zelf een 55inch en zit op ongeveer 2,5 meter van het scherm, de perfecte maat voor die afstand bij HD TVmateriaal waarbij je dan nog alle details kunt waarnemen.

    24P, dat hebben tegenwoordig alle TV's en ook het goedkoopste BR-spelertje van bijvoorbeeld het Kruidvat heeft het. Plasma schermen verdubbelen/verdrievoudigen/verviervoudigen het Hz of whatever om een vloeiend beeld te geven, zou er niet wakker van liggen

    Samsung 8 serie maakt er 96 Hz van kijk ook eens bij de fabrikant

    http://www.samsung.com/nl/consumer/t...getype=subtype

    Daar zie je ook je vragen over series etc etc etc beantwoord
    Have fun and enjoy your collection

  12. #62

    Standaard

    Lang niet al mijn vragen, antwoorden eigenlijk, waren daar terug te vinden. Vandaar dat ik ze in dit topic stel.

    Maar goed, bij deze zijn de meeste verhalen (waarvan enkele fabeltjes, zo blijkt) duidelijk geworden.

    Bij deze staat het dus vast dat het een 50" Samsung zal worden, zo ver zijn wel al. Pioneer/Panasonic (voorkeur) is jammer genoeg té duur. Ik laat weten wat het uiteindelijk geworden is.
    Laatst aangepast door Esteban : 24-05-2010 om 14:36

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Lang niet al mijn vragen, antwoorden eigenlijk, waren daar terug te vinden. Vandaar dat ik ze in dit topic stel.

    Maar goed, bij deze zijn de meeste verhalen (waarvan enkele fabeltjes, zo blijkt) duidelijk geworden.

    Bij deze staat het dus vast dat het een 50" Samsung zal worden, zo ver zijn wel al. Pioneer/Panasonic (voorkeur) is jammer genoeg té duur. Ik laat weten wat het uiteindelijk geworden is.
    We zijn benieuwd waar je de WK vanaf gaat genieten
    Have fun and enjoy your collection

  14. #64

    Standaard

    De WK ? Dat is niets voor mij. Het zullen eerder filmtitels zijn met visuele pracht die hier bewust stonden te wachten op de komst van zo'n toestel. Ik zal moeten kiezen : Vakantie óf TV/BR, we zien deze zomervakantie dus wat het geworden is.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Wat een onzin verhalen, heb zelf een 55inch en zit op ongeveer 2,5 meter van het scherm, de perfecte maat voor die afstand bij HD TVmateriaal waarbij je dan nog alle details kunt waarnemen.

    24P, dat hebben tegenwoordig alle TV's en ook het goedkoopste BR-spelertje van bijvoorbeeld het Kruidvat heeft het. Plasma schermen verdubbelen/verdrievoudigen/verviervoudigen het Hz of whatever om een vloeiend beeld te geven, zou er niet wakker van liggen

    Samsung 8 serie maakt er 96 Hz van kijk ook eens bij de fabrikant

    http://www.samsung.com/nl/consumer/t...getype=subtype

    Daar zie je ook je vragen over series etc etc etc beantwoord
    Tja, wat moeten al die vrienden anders verzinnen ? Het mag niet van m'n vrouw/vriendin, ze vindt 50 of 60 inch veeeeeeeeeeeeel te groot.

    Claudio,DVDPFG, ikzelf en velen anderen weten dat 50 inch op 3,5 meter echt geen luxe is.......... Durf het zelfs klein te noemen.....
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Tja, wat moeten al die vrienden anders verzinnen ? Het mag niet van m'n vrouw/vriendin, ze vindt 50 of 60 inch veeeeeeeeeeeeel te groot.

    Claudio,DVDPFG, ikzelf en velen anderen weten dat 50 inch op 3,5 meter echt geen luxe is.......... Durf het zelfs klein te noemen.....
    Ja, 50 inch op 3,5 meter, daar heb je bijna een verrekijker voor nodig
    Have fun and enjoy your collection

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    De WK ? Dat is niets voor mij. Het zullen eerder filmtitels zijn met visuele pracht die hier bewust stonden te wachten op de komst van zo'n toestel. Ik zal moeten kiezen : Vakantie óf TV/BR, we zien deze zomervakantie dus wat het geworden is.
    Ik zou het wel weten , lekker een grote TV en BR kopen, daar heb je het hele jaar ontspanning van, zeker als je filmliefhebber bent. Vakantie is niet altijd garantie op plezier en ontspanning( k.t weer, bagage gejat, slecht hotel, eten niet te vr.ten, pech onderweg en wat al niet meer voor stress) en een week nadien ben je het zo goed als vergeten. Die TV en speler.... die blijven staan. Vakantie vieren op de bank met een biertje in je hand voor die TVroost:
    Have fun and enjoy your collection

  18. #68

    Standaard

    het allerbekende gezegde BIGGER IS BETTER,Klopt als een bus.

    Ik zit er 3,5 m vanaf, en kijk op een 60 ich,

    Mag hier nog wel 10 inch groter hoor.

    Maar ja de prijs die daarbij hoort, is dan ook niet misselijk.

    Als je naar full HD kijkt, merk je al snel dat je dichterbij kan zitten, dan met gewoon sd materiaal.

    Mvrg,
    |Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  19. #69

    Standaard

    Die vakantie kan inderdaad wel een jaartje (of twee) wachten.

    Ik ga voor de zekerheid de zaken nog eens goed met eigen ogen bekijken in de winkel(s) zelf, maar voorlopig staat mijn hoofd op deze combinatie :

    - Samsung PS50C550 FullHD Plasma
    (Wat me ook een goede keuze lijkt wat betreft mogelijke aansluitingen)

    - Samsung BD-C5500 BluRay-speler

    Dit ligt eigenlijk 500 € boven mijn totaalbudget en hoe ik het ga klaren weet ik niet ... maar als mijn hoofd ergens op staat, tjah. Toch nog wat wachten, de solden komen eraan. Zal zowiezo toch nog wat tijd nemen om prijzen gaan te vergelijken.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Die vakantie kan inderdaad wel een jaartje (of twee) wachten.

    Ik ga voor de zekerheid de zaken nog eens goed met eigen ogen bekijken in de winkel(s) zelf, maar voorlopig staat mijn hoofd op deze combinatie :

    - Samsung PS50C550 FullHD Plasma
    (Wat me ook een goede keuze lijkt wat betreft mogelijke aansluitingen)

    - Samsung BD-C5500 BluRay-speler

    Dit ligt eigenlijk 500 € boven mijn totaalbudget en hoe ik het ga klaren weet ik niet ... maar als mijn hoofd ergens op staat, tjah. Toch nog wat wachten, de solden komen eraan. Zal zowiezo toch nog wat tijd nemen om prijzen gaan te vergelijken.
    Ik heb het hier, zonder er echt moeite voor te hebben gedaan, al voor ruim 230 euro goedkoper gevonden als in jouw voorbeeld.

    Veel Nederlandse bedrijven leveren ook in België.....
    Have fun and enjoy your collection

  21. #71

    Standaard

    'k Heb ook al gemerkt dat er NL'se winkels zijn die goedkopere prijzen hebben. Zelfde met BR-films btw, ("Princess and the Frog" voor 20€ of minder is hier onvindbaar) maar dat compleet terzijde. Het probleem : Heb maar eens een probleem met een produkt dat je in een ander land kocht. En dan spreek ik uit ervaring. (naast de leveringskosten)

    Maar ik apprecieer je inbreng.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    'k Heb ook al gemerkt dat er NL'se winkels zijn die goedkopere prijzen hebben. Zelfde met BR-films btw, ("Princess and the Frog" voor 20€ of minder is hier onvindbaar) maar dat compleet terzijde. Het probleem : Heb maar eens een probleem met een produkt dat je in een ander land kocht. En dan spreek ik uit ervaring. (naast de leveringskosten)

    Maar ik apprecieer je inbreng.
    Inderdaad, als het onverhoopt wel stuk gaat heb je een probleem. Als je dicht aan de grens van je leverancier woont is daar nog wel overheen te komen. Met kleinere apparaten zoals een BR speler zou ik zonder er al te diep over na te denken wel een gok durven nemen, de kans dat het binnen de garantie stuk gaat is al klein en als het daarbuiten gebeurt dan is het een kwestie van weer vervangen, reparatie is tegenwoordig onbetaalbaar en ook heel nog wel eens onbetrouwbaar. Bij het grotere apparaat, in dit geval een TV van ca 750 euro moet je gaan afwegen of de extra garantie van zo'n 200 euro je een gokje waard is. Koop zelf regelmatig via internet, grote TV's worden aan huis gerepareerd en dat kan wel eens lastig zijn als je over de grans woont..... maar zoals gezegd, het blijft een gok, voor hetzelfde geld draait het wel zonder probleem.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #73

    Standaard

    Een gok ... dan toch liever wat zekerheid. Zelfs een internetshop (binnen Belgie) beschouw ik als een gok ... hoewel dat prijsverschil (300€) nogal aanlokkelijk is.

  24. #74

    Standaard

    Als je dan denkt álles te weten -> Bijkomende vraag :

    Als ik op verschillende sites ga kijken naar de Samsung PS50C550 FullHD Plasma stuit ik op 2 (edit : 3 zelfs) verschillende uitvoeringen.

    Op sommige sites heeft hij een rode rand/streep onderaan het scherm (kenmerk van Samsung), op andere dan weer niet. (tot nu toe geeft geen enkel shop dezelfde afbeelding als die op de Samsung-site) Soms staat er 3xHDMI, maar op minstens evenveel sites lees je 4xHDMI. Op enkele sites staat zelfs dat dit géén Full HD is. (1080 FHD : No)

    Een telefoontje naar de winkel breng alleen maar meer verwarring.

    Iemand met antwoorden?
    Laatst aangepast door Esteban : 26-05-2010 om 23:00

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Als je dan denkt álles te weten -> Bijkomende vraag :

    Als ik op verschillende sites ga kijken naar de Samsung PS50C550 FullHD Plasma stuit ik op 2 (edit : 3 zelfs) verschillende uitvoeringen.

    Op sommige sites heeft hij een rode rand/streep onderaan het scherm (kenmerk van Samsung), op andere dan weer niet. (tot nu toe geeft geen enkel shop dezelfde afbeelding als die op de Samsung-site) Soms staat er 3xHDMI, maar op minstens evenveel sites lees je 4xHDMI. Op enkele sites staat zelfs dat dit géén Full HD is. (1080 FHD : No)

    Een telefoontje naar de winkel breng alleen maar meer verwarring.

    Iemand met antwoorden?
    Niet teveel bij de winkels vragen, die weten het over het algemeen niet tot in de details. De C55o is deze:

    http://www.samsung.com/nl/consumer/t...tail&returnurl=

    4 HDMI ingangen en in het zwart.

    Hier af te halen voor €795,-- :

    http://www.franklin.nl/pages/consume...g-ps50c550.asp
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •