De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Echo in het analoge beeld

    Ik heb bij het kijken van analoge televisie last van een dubbel beeld. Er zit een soort van echo in het beeld. Voor een paar voorbeelden hiervan: zie de bijlage. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Ligt het bijvoorbeeld aan de kabels, of ligt het aan de connectoren. Ook gebruik ik een splitter (de vorm lijkt hierop: klik) met een ingang en twee uitgangen.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  2. #2

    Standaard

    Dat kan aan de splitter liggen, probeer het eens zonder splitter.
    Anders kan het ook liggen aan het niet goed ontvangen van het signaal of dat de TV net niet goed op het kanaal staat. Heeft je kabelprovider misschien onlangs wijzigingen doorgevoerd?

  3. #3

    Standaard

    Ik zal als ik tijd heb een en het ander uitproberen. Bedankt voor de tips zover. Ik heb analoge televisie van UPC en zover ik weet hebben ze onlangs geen wijzigingen doorgevoerd. Ik zal de resultaten uiteraard laten weten zodra ik ze heb.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb geprobeerd om de TV rechtstreeks op de WCD aan te sluiten, ook dan heb ik (zij het in veel mindere mate) last van de echo. Het zal dus deels in het bronsignaal zitten, en ook voor een deel in de kabels. Misschien dat ik nog ooit de splitter ga vervangen door een beter (er zit nu zo'n simpel huis-tuin en keuken splitter op).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •