Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 176 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fout? The Fifth Element DFW blu-ray

    Ik ben vandaag de blu-ray versie gekocht van The Fifth Element van DFW en ben er echt niet tevreden over. Over heel de film verspringt het van fullscreen naar widescreen, terug fullscreen terug widescreen, ..... en bij de widescreen stukken krijg je links vanboven of soms in het midden van het beeld een teller te zien die aan het lopen is zoals bij een band.

    Is dit een fout van DFW, of ben ik de enige die deze fout heeft.
    Zou het graag willen weten dat ik deze kan terug brengen naar de winkel want zoiets hoef ik niet in m'n collectie.
    BD (1243) What i Watch

  2. #2

    Standaard

    waar gekocht freaky mm roeselare ?
    ge zou binnenkort iedere keer moeten vragen om de schijfjes af te spelen om te controleren...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    waar gekocht freaky mm roeselare ?
    ge zou binnenkort iedere keer moeten vragen om de schijfjes af te spelen om te controleren...
    Neen, Saturn Brugge. MM roeselare ga ik niet meer want die kunnen niet meer mee met hun films, had er naar gebeld en Léon, The Fifth Element, Saving Private Ryan, Minority Repport hadden ze allemaal nog niet binnen en Saturn wel dusja.
    BD (1243) What i Watch

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Neen, Saturn Brugge. MM roeselare ga ik niet meer want die kunnen niet meer mee met hun films, had er naar gebeld en Léon, The Fifth Element, Saving Private Ryan, Minority Repport hadden ze allemaal nog niet binnen en Saturn wel dusja.
    had ik al willen merken... ze zijn ferm aan het verachteren... sjance dat er nu een saturn is in kortrijk

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    had ik al willen merken... ze zijn ferm aan het verachteren... sjance dat er nu een saturn is in kortrijk
    Inderdaad.

    Terug On-topic
    BD (1243) What i Watch

  6. #6

    Standaard

    Was de soundtrack overigens dd 5.11?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Was de soundtrack overigens dd 5.11?
    Tietuh, en ik al blij met 1 subwoofer
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  8. #8

    Standaard

    Heb net mail verstuurd naar DFW en hoop dat ze zeggen dat het een fout is aan hun kant want zoiets hoef ik niet. Zit dan ook m'n vingers te kruisen dat ik hem zal mogen ruilen voor iets anders in de winkel.
    BD (1243) What i Watch

  9. #9

    Standaard

    Je moet DFW gewoon even bellen en uitleggen, meestal moet je dan de disc opsturen en krijg je een nieuwe.

  10. #10

    Standaard

    ik vind die nergens. heb alleen de englese versie zonder nl subs en regio 1. Wist niet dat die film van dfw was. Meestal zijn die toch goed verzorgd.

  11. #11

    Standaard

    Je hebt gewoon recht op een goed werkend product. Daarvan is nu geen sprake dus je kunt het gewoon bij de desbetreffende winkel ruilen. Die mogen het dan met DFW gaan uitzoeken. Het is onzin om het zelf met DFW te gaan regelen.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    Je hebt gewoon recht op een goed werkend product. Daarvan is nu geen sprake dus je kunt het gewoon bij de desbetreffende winkel ruilen. Die mogen het dan met DFW gaan uitzoeken. Het is onzin om het zelf met DFW te gaan regelen.
    Heb net gebeld en moet me blu-ray binnen brengen bij de service en normaal zouden ze hem terug nemen. Want deze blu-ray is niet om aan te zien en DFW reageert niet.
    BD (1243) What i Watch

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    Je hebt gewoon recht op een goed werkend product. Daarvan is nu geen sprake dus je kunt het gewoon bij de desbetreffende winkel ruilen. Die mogen het dan met DFW gaan uitzoeken. Het is onzin om het zelf met DFW te gaan regelen.
    Theoretisch heb je 100% gelijk, maar mijn ervaring is dat het enorm winkelafhankelijk is en dat rechtstreeks contact opnemen vaak sneller gaat .

  14. #14

    Standaard

    Enkele voorbeelden (Dit is dus hele film door)








    Micro boven zijn hoofd omdat net dat stukje fullscreen terug is.


    Laatst aangepast door freaky : 13-05-2010 om 20:29
    BD (1243) What i Watch

  15. #15

    Standaard

    Lol, ik zou er nog 1 kopen en als die wel goed is deze bewaren, dat is dan een verzamelaars object.
    Kan me trouwens niet voorstellen dat dat zo is, want dit lijkt natuurlijk een probleem van de master.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Lol, ik zou er nog 1 kopen en als die wel goed is deze bewaren, dat is dan een verzamelaars object.
    Kan me trouwens niet voorstellen dat dat zo is, want dit lijkt natuurlijk een probleem van de master.
    Heb Werner gecontacteerd die hem gekocht heeft in dezelfde winkel als ik en ook hij heeft dit probleem. Leuk hé zo'n product
    BD (1243) What i Watch

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Theoretisch heb je 100% gelijk, maar mijn ervaring is dat het enorm winkelafhankelijk is en dat rechtstreeks contact opnemen vaak sneller gaat .
    Klopt helemaal, maar aangezien Freaky hem bij de Saturn heeft gekocht is het beter om daar heen te gaan. Daar hebben ze een uitstekende service.

    En hoe krijgen ze het bij DFW voor elkaar om zo'n schijfje op de markt te brengen. Het lijkt me toch niet al te veel werk om dit te checken.
    Laatst aangepast door Corneelh : 10-05-2010 om 15:48

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    Klopt helemaal, maar aangezien Freaky hem bij de Saturn heeft gekocht is het beter om daar heen te gaan. Daar hebben ze een uitstekende service.

    En hoe krijgen ze het bij DFW voor elkaar om zo'n schijfje op de markt te brengen. Het lijkt me toch niet al te veel werk om dit te checken.
    Geloof me, dit gebeurt echt niet alleen DFW, maar alle maatschappijen!!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Geloof me, dit gebeurt echt niet alleen DFW, maar alle maatschappijen!!!
    DFW zal waarschijnlijk wel de enige zijn die het probleem niet zullen zien denk ik. Verkoper zij dat ik 2 weken de tijd had, zal nu afwachten wat DFW antwoord als ze zullen antwoorden.
    BD (1243) What i Watch

  20. #20

    Standaard

    Dit is niet zomaar "een" foutje hè? Ik zal mijn perscontacten bij DFW eens aanspreken, als ik iets weet laat ik het hier weten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Dit is niet zomaar "een" foutje hè? Ik zal mijn perscontacten bij DFW eens aanspreken, als ik iets weet laat ik het hier weten.
    Bedankt, onze redder in nood
    BD (1243) What i Watch

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    dat zal wel een flinke partij zijn die fout gedaan is, geen echt verzamelaarsobject dus.

  24. #24

    Standaard

    Er stonden er in Brugge nog stuk of 7 gisteren en zijn intussen allemaal uitverkocht dus hij kon die exemplaren niet checken en nog niemand heeft ze terug gebracht. Hopelijk zien die mensen ook dat dit niet normaal is want deze blu-ray's verkopen als zoete broodjes dus en het is het niet waard.

    Kon nog leven met de 5.1 dolby track die DFW verkozen heeft boven een DTS-HD/True HD track en dan krijg je dit nog eens voorgeschoteld.
    BD (1243) What i Watch

  25. #25

    Standaard

    denk da'k me toch een buitenlandse versie koop iemand een aanrader ? duitse, franse of engels versie ?

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •