Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 176 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Een goede vriend van me heeft hem vandaag gekocht bij de MediaMarkt in Groningen. Speciaal voor mij net even nagekeken en inderdaad hetzelfde vervelende resultaat.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    denk da'k me toch een buitenlandse versie koop iemand een aanrader ? duitse, franse of engels versie ?
    Volgens mij is er geen UK versie, maar de 'nieuwe(remastered)' Amerikaanse is een aanrader.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #28

    Standaard

    Dit is echt wel een dieptepunt qua Blu-ray-releases. Ik geloof niet dat ik eerder zoiets gezien heb. Het erge is dat de beeldkwaliteit nog helemaal zo slecht niet lijkt te zijn.

    En dat ze een transfer gecreëerd hebben waarbij datgene dat normaal gesproken niet geprojecteerd wordt ook in beeld komt is volgens mij wel uniek. Bij bioscoopvoorstellingen gebeurd het soms wel eens, maar ik dacht eigenlijk dat zoiets bij een dvd- of Blu-ray-release niet mogelijk was. Foei DFW.

    Vorige week had ik hem nog even in m'n handen bij de MM. Goddank heb ik hem niet gekocht.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dit is echt wel een dieptepunt qua Blu-ray-releases. Ik geloof niet dat ik eerder zoiets gezien heb. Het erge is dat de beeldkwaliteit nog helemaal zo slecht niet lijkt te zijn.

    En dat ze een transfer gecreëerd hebben waarbij datgene dat normaal gesproken niet geprojecteerd wordt ook in beeld komt is volgens mij wel uniek. Bij bioscoopvoorstellingen gebeurd het soms wel eens, maar ik dacht eigenlijk dat zoiets bij een dvd- of Blu-ray-release niet mogelijk was. Foei DFW.

    Vorige week had ik hem nog even in m'n handen bij de MM. Goddank heb ik hem niet gekocht.
    Ik wil je nog even herinneren aan de bluray van Pirates of the Caribbean 1 waarbij dit, zij het in mindere mate, aanwezig was.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik wil je nog even herinneren aan de bluray van Pirates of the Caribbean 1 waarbij dit, zij het in mindere mate, aanwezig was.
    Ik neem aan dat je het probleem met de microfonen die in beeld hangen bedoeld, want daar hadden ze in ieder geval geen zichtbare timer. Het is evengoed slecht, maar het is me daar in ieder geval nooit opgevallen.

  6. #31

    Standaard

    Ik zal al blij zijn dat ik hem terug kan binnen brengen.
    BD (1243) What i Watch

  7. #32

    Standaard

    Ik heb deze blu-ray ook en ik heb dezelfde problemen. Je ziet zelfs hangende microfoons in beeld...

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik neem aan dat je het probleem met de microfonen die in beeld hangen bedoeld, want daar hadden ze in ieder geval geen zichtbare timer. Het is evengoed slecht, maar het is me daar in ieder geval nooit opgevallen.
    Daar was ook een slechte print van waarbij er meer te zien was dan dat je hoorde te zien. Maar goed, dat is al oud nieuws.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #34

    Standaard

    Kan het bovenstaande beamen, ook de versie die in bij de MM in Rijswijk heb gekocht bevat deze vreemde manier van weergeven.
    Als liefhebber van deze film nou niet meteen een reden om ermee terug te gaan naar de winkel, maar mocht DFW een omruilactie starten om 'm in z'n geheel op 1.78:1 formaat af te kunnen spelen (zoals de back cover vermeld), dan doe ik daar graag aan mee....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  10. #35

    Standaard

    Niet meteen een een reden om er mee terug te gaan? Ik vind het JUIST een reden om ermee terug te gaan, want een uitgave zo op de markt zetten is te gek voor woorden.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij is er geen UK versie, maar de 'nieuwe(remastered)' Amerikaanse is een aanrader.
    Bij deze de Amerikaanse als zeer goed bevestigd

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Niet meteen een een reden om er mee terug te gaan? Ik vind het JUIST een reden om ermee terug te gaan, want een uitgave zo op de markt zetten is te gek voor woorden.
    Het is niet een éénmalig "accident de parcours" zoals op bijvoorbeeld Back To The Future. Dit is geen artistiek voor discussie vatbare fout, dit is gewoon een misprint van begin tot einde.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #38

    Standaard

    Heb ik tegen morgen nog geen reactie terug gekregen van DFW of verdere info over deze fout op dit forum dan breng ik heb morgen gelijk terug naar de winkel en hoop dan dat ze zoals ze zijden aan telefoon ook een tegoedbon geven.
    BD (1243) What i Watch

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Heb ik tegen morgen nog geen reactie terug gekregen van DFW of verdere info over deze fout op dit forum dan breng ik heb morgen gelijk terug naar de winkel en hoop dan dat ze zoals ze zijden aan telefoon ook een tegoedbon geven.
    Dat is precies wat ik daarnet gedaan heb; bij de Saturn in Brugge schenen ze bovendien al te laten uitschijnen dat ik niet de eerste was met een zelfde klacht, in de Saturn Antwerpen wisten ze het nog niet (maar ze deden niet moeilijk om de disk terug te nemen).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #40

    Standaard

    Microfoon veelvuldig in beeld viel me ook op. Gek genoeg zijn de andere problemen me niet opgevallen, dus net nog ff opnieuw stukjes bekeken en idd ze zijn er wel. Sowieso eigenlijk een waardeloze uitgave van DFW. Niks geen extra's, geen menu om geluid en ondertiteling in te stellen, echt kaal de film en niets meer. Het speciale hoesje is zo ongeveer het beste geslaagd aan deze uitgave ...

  16. #41

    Standaard

    Zelfs voor DFW begrippen ist dit een behoorlijke "vergissing".
    Ik heb destijds de geremasterde US versie (die regiovrij is) aangeschaft en die bevalt prima.

    Voor nog geen 17 euro weet je alles:
    http://www.axelmusic.com/productDetails/043396215207

    Misschien moet je de DFW versie toch maar houden....maar dan als collector's item. Blu-Ray films met wisselende beeldverhoudingen en tellers in beeld zie je niet dagelijks tenslotte
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  17. #42

    Standaard

    Ik wou komende weekend deze Blu-ray gaan kopen. Blij dat ik heb gekeken op deze forum.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Kan het bovenstaande beamen, ook de versie die in bij de MM in Rijswijk heb gekocht bevat deze vreemde manier van weergeven.
    Als liefhebber van deze film nou niet meteen een reden om ermee terug te gaan naar de winkel, maar mocht DFW een omruilactie starten om 'm in z'n geheel op 1.78:1 formaat af te kunnen spelen (zoals de back cover vermeld), dan doe ik daar graag aan mee....
    Als er op de backcover vermeld wordt dat het 1.78:1 formaat, dan is zelfs de cover fout

  18. #43

    Standaard

    MAar goed dat ik de US heruitgave al heb

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Kan het bovenstaande beamen, ook de versie die in bij de MM in Rijswijk heb gekocht bevat deze vreemde manier van weergeven.
    Als liefhebber van deze film nou niet meteen een reden om ermee terug te gaan naar de winkel, maar mocht DFW een omruilactie starten om 'm in z'n geheel op 1.78:1 formaat af te kunnen spelen (zoals de back cover vermeld), dan doe ik daar graag aan mee....
    Waarom zou je 'm geheel in 1:78:1 willen? Denk je nou echt dat die mircofoon in beeld hoort?
    Deze film hoort in 2:35:1 te zijn.

    Btw, dit is wel fout van de bovenste plank, laten ze een blinde de boel testen ofzo?

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Waarom zou je 'm geheel in 1:78:1 willen? Denk je nou echt dat die mircofoon in beeld hoort?
    Deze film hoort in 2:35:1 te zijn.

    Btw, dit is wel fout van de bovenste plank, laten ze een blinde de boel testen ofzo?
    Eens dat het een fout is.
    Heb films 't liefst beeldvullend op m'n scherm....heb m'n breedbeeld niet gekocht om zwarte balken boven en onder in m'n scherm te krijgen...dat was nou juist de reden om over te stappen naar breedbeeld...
    Kijk alleen maar eens naar Avatar.....da's toch perfect hoe die film op je scherm wordt getoverd?
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Heb films 't liefst beeldvullend op m'n scherm...
    Dus je prefereert een beeldvullend scherm zelfs als dit niet de OAR is? Rare gedachtengang! Ik zou je eerst eens serieus verdiepen in de materie over de beeldverhouding van films vooraleer je zulke compleet van de pot gerukte dwaasheden poneert.
    Laatst aangepast door Werner : 12-05-2010 om 19:52
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #47

    Standaard

    De reactie die ik van Dutch Film Works heb gekregen over deze release roept nog wat vragen op, daarom plaats ik die nog even niet. Ik heb nu nog wat aanvullende vragen aan DFW gesteld. Stay tuned ...

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Eens dat het een fout is.
    Heb films 't liefst beeldvullend op m'n scherm....heb m'n breedbeeld niet gekocht om zwarte balken boven en onder in m'n scherm te krijgen...dat was nou juist de reden om over te stappen naar breedbeeld...
    Kijk alleen maar eens naar Avatar.....da's toch perfect hoe die film op je scherm wordt getoverd?
    Dus een film vernaggelen gaat boven het correct vertonen van de artistieke intenties?

    Btw, bij Avatar is 't zo bedoeld door de regisseur.

  24. #49

    Standaard

    Dit is echt zo'n stom antwoord...

    Geachte heer/mevrouw,

    Dutch Filmworks heeft de versie van “The Fifth Element” aangekocht vanuit Frankrijk. Dit is de originele master, gemaakt op de manier waarop Luc Besson de film wilde laten zien aan het publiek.

    Sony heeft deze film gereleased in onder andere Amerika. Dit betreft een alternatieve versie van het origineel waarbij Sony de film in eigen beheer heeft bewerkt. Zo hebben zij het beeldformaat aangepast, zodat het niet meer ‘verspringt’. Tevens hebben zij sommige elementen in beeld weggewerkt, zoals een microfoon die in beeld komt.

    De versie die Sony heeft uitgebracht is echter niet de visie die Luc Besson had voor het maken van deze film.

    We willen bij deze benadrukken dat het hier niet om een foutieve versie of een productiefout gaat. U heeft dus de originele versie van The Fifth Element in uw handen, de versie die Luc Besson heeft gemaakt.

    Hopelijk u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Angelo Persico
    BD (1243) What i Watch

  25. #50

    Standaard

    Whahahahahaha, wat een bullshit van de bovenste plank!
    Bullshit? Wat zeg ik? Net zo geloofwaardig als kabouter Plop!
    Wat een giller!

    Het probleem was heel makkelijk op te lossen geweest:
    Gewoon zwarte balken over de bestaande balken heen plaatsen, zodat zowel de tijdcodes weg zijn en de open-matted scenes weer in orde zijn.

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •