Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 176 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    De reactie die ik van Dutch Film Works heb gekregen over deze release roept nog wat vragen op, daarom plaats ik die nog even niet. Ik heb nu nog wat aanvullende vragen aan DFW gesteld. Stay tuned ...
    Mijn perscontact bij DFW heeft me gemeld dat ze het zal uitzoeken en me op de hoogte zal houden. Beter een even goed doordacht antwoord dan een slecht antwoord, zullen we maar denken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #52

    Standaard

    Geachte heer/mevrouw,

    Dutch Filmworks heeft de versie van “The Fifth Element” aangekocht vanuit Frankrijk. Dit is de originele master, gemaakt op de manier waarop Luc Besson de film wilde laten zien aan het publiek.

    Sony heeft deze film gereleased in onder andere Amerika. Dit betreft een alternatieve versie van het origineel waarbij Sony de film in eigen beheer heeft bewerkt. Zo hebben zij het beeldformaat aangepast, zodat het niet meer ‘verspringt’. Tevens hebben zij sommige elementen in beeld weggewerkt, zoals een microfoon die in beeld komt.

    De versie die Sony heeft uitgebracht is echter niet de visie die Luc Besson had voor het maken van deze film.

    We willen bij deze benadrukken dat het hier niet om een foutieve versie of een productiefout gaat. U heeft dus de originele versie van The Fifth Element in uw handen, de versie die Luc Besson heeft gemaakt.

    Hopelijk u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Angelo Persico
    Dutch FilmWorks maakt zich met bovenstaande reactie volstrekt belachelijk. Ik kan me niet voorstellen dat Luc Besson dit zo gewild heeft. Dat is echt je reinste onzin.

  3. #53

    Standaard

    Heb hem terug mogen binnen brengen en heb waardebon gekregen, tevens ook al weer verdaan. Ze mogen zeggen wat ze willen, ik ben blij dat ik er vanaf ben.
    BD (1243) What i Watch

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dutch FilmWorks maakt zich met bovenstaande reactie volstrekt belachelijk. Ik kan me niet voorstellen dat Luc Besson dit zo gewild heeft. Dat is echt je reinste onzin.
    Ik heb al veel kletskoek gelezen maar die reactie is inderdaad kletskoek van olympisch niveau. Willen we Besson even opbellen en eens vragen of hij er inderdaad mee akkoord ging omwille van artistieke visie dat er nog een teller in het scherm staat? Of dat er een microfoon in beeld hangt? Ze zijn gewoon vergeten dit beeld af te matten, en dat niemand dat heeft opgemerkt is gewoon héél erg.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #55

    Standaard

    Ongelooflijk
    Dat er een fout wordt gemaakt daar nog aan toe, dat kan gebeuren.
    Maar dat dit door de kwaliteitscontrole, die er waarschijnlik niet eens is, niet wordt opgemerkt is al een stuk ernstiger.
    Maar die reactie, ja dat slaat toch echt alles.

    Ik verwacht dat alles uiteindelijk wel weer goed komt, maar er mankeert duidelijk iets in dat bedrijf.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  6. #56

    Standaard

    Gebeurt zelfs bij Warner(verkeerde film op de schijf van Taken als ik me goed herinner).
    Waarschijnlijk de master direct van Gaumont gehad, zonder te controleren, vandaar dat ze waarschijnlijk roepen dat het is als Luc Besson bedoeld heeft.....

    Het zal allemaal wel te veel kosten om van te voren te controleren. Uren zijn duur, 1 keer een oplage vervangen zal wel minder duur zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #57

    Standaard

    Moest Luc Besson dood zijn draait die zich om in zijn graf !!!
    Kunnen we nergens dhr Besson es contacteren en op de hoogte brengen van dit euvel ? en het DD geluid die deze BR's maar bevatten ? vind dit niet kunnen voor dit niveau van film...

  8. #58

    Standaard

    De film zal het wel over zich afroepen, net zoals de eerste vesie in de VS die vervangen is i.v.m. slechte kwaliteit transfer.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #59

    Standaard

    Had ik deze thread maar eerder gezien dat had ik vandaag deze Blu-ray niet aangeschaft.
    Die teller die in de zwarte balk verschijnt is vervelend maar nog vervelender vind ik dat gespring van full screen naar (1,78 : 1) naar 2,35 :1 en weer terug. Dat zie je gedurende de hele film een aantal keren gebeuren. Die teller heb ik in een tijdsbestek van ongeveer 5 minuten een aantal keren gezien.

    Ik wacht nog even af of DFW nog met een andere reaktie naar buiten komt, anders gaat deze terug.
    Pioneer KRP-500M, Pioneer SC-LX81, Pioneer BDP-LX71, Canton Karat M80 DC, Canton Karat CS4, Canton Karat S1,

    Mijn Blu-ray’s

  10. #60

    Standaard

    Er zullen wel meer mensen de blu-ray aanschaffen zonder te weten dat er problemen mee zijn, zeker als Dutch FilmWorks zou blijven volhouden dat er niets mis is met de disc.

  11. #61

    Standaard

    Dit staat er te lezen op DVD-Home:

    Beste DVD-Home bezoekers,

    Naar aanleiding van diverse klachten die wij van onze bezoekers hebben ontvangen over de kwaliteit van de Blu-Ray uitgave van The Fifth Element, waarin o.a. het volgende te constateren is:
    • Het beeld springt steeds van 1.78:1 bij normale beelden naar 2.35:1 bij beelden met special effects.
    • In de 1.78:1 beelden kom je regelmatig een microfoon of andere attributen tegen.
    • In het begin van de film, bij het binnenkomen van de tombe en later bij de opera zaal zie je zelfs de stellages van het decor aan de bovenzijde van het beeld.
    • Een special effect bij het bloeden van het hoofd van Zorg wordt ook ‘verraden’ doordat je nu duidelijk kan zien dat er een slangetje op zijn hoofd is geplakt waaruit het bloed loopt.
    • Er is regelmatig in beeld een frame / time counter te zien.

    Dit alles wijst erop dat het hier om een niet afgemonteerde versie gaat.
    Daarom hebben wij contact met DFW opgenomen, en onderstaand is het antwoord te lezen.

    Dutch Filmworks:

    Dutch Filmworks heeft de versie van “The Fifth Element” aangekocht vanuit Frankrijk. Dit is de originele master, gemaakt op de manier waarop Luc Besson de film wilde laten zien aan het publiek.
    Sony heeft deze film gereleased in onder andere Amerika. Dit betreft een alternatieve versie van het origineel waarbij Sony de film in eigen beheer heeft bewerkt. Zo hebben zij het beeldformaat aangepast, zodat het niet meer ‘verspringt’. Tevens hebben zij sommige elementen in beeld weggewerkt, zoals een microfoon die in beeld komt.
    De versie die Sony heeft uitgebracht is echter niet de visie die Luc Besson had voor het maken van deze film.
    We willen bij deze benadrukken dat het hier niet om een foutieve versie of een productiefout gaat. U heeft dus de originele versie van The Fifth Element in uw handen, de versie die Luc Besson heeft gemaakt.

    Hopelijk u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Dutch Filmworks B.V.
    Sportlaan 2 A
    4209 AX Schelluinen

    P.O. Box 360
    4200 AJ Gorinchem
    The Netherlands

    Helaas is dit geen bevredigend antwoord, want niet alleen de Amerikaanse uitgave, maar ook de Duits, Australische en zelfs de originele officiële Franse uitgave zijn compleet in (Le cinquième élement (blu-ray) 2.35:1 http://www.excessif.com/dvd/le-cinqu...18712-760.html en hebben daarbij ook nog eens een ongecomprimeerde LPCM of Lossless 5.1 of 6.1 audiotrack.

    Na de pruts DVD uitgave van Buena Vista, dus helaas weer een teleurstellende Nederlandse Blu-Ray uitgave van deze fantastische film. Gezien het antwoord van DFW zal het niet goed gaan komen en zit er dus weer niets anders op dan importeren …

    Het DVD-Home team.

  12. #62

    Standaard

    Vind dit zo erg dat DFW het normaal vindt dat je microfoons, stellages van het decor, ... ziet en er zichzelf doen in geloven dat de regisseur dit wou in zijn film. Niet normaal...
    BD (1243) What i Watch

  13. #63

    Standaard

    en dan met grote letters "Luc Besson Collection" erop zetten... geldklopperij

  14. #64

    Standaard

    Quote: Gezien het antwoord van DFW zal het niet goed gaan komen

    DFW heeft zich met deze uitgave verbrand, maar met dit compleet naast de kwestie antwoord maken ze zich dubbel belachelijk!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #65

    Standaard

    Wat een belachelijk antwoord van DFW. Geloven ze nou echt zelf dat Besson het bedoeld heeft om stellages en microfoons in beeld te zien?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #66

    Standaard

    Tuurlijk niet, maar mensen gaan ver als ze hun hachje moeten redden.

    Hopelijk krijgt iemand het voor elkaar om Luc Besson zelf deze disc in z'n speler te laten schuiven, hij zal zich kapot schrikken!

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Tuurlijk niet, maar mensen gaan ver als ze hun hachje moeten redden.
    Oftewel: klant vern**kerij... Triest, zeer triest.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #68

    Standaard Nikita & The Big Blue ook FOUT !!!

    Nikita heeft engels inplaats van frans geluid......en The Big blue heeft frans inplaats van engels geluid.......

  19. #69

    Standaard

    Dat antwoord van DFW is hilarisch! :veryfunny:

    Maar serieus: dit is gewoon schandelijk. Bij DFW denken ze dat we dom zijn of zo. En gek.

  20. #70
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Echt een lachwekkend antwoord van DFW, dit slaat toch nergens op. foei foei

    Vanaf nu mijd 'k DFW als de pest, maakt me absoluut niet uit wat ze nog uitbrengen

  21. #71

    Standaard

    Jammer, deze maatschappij. Ze hebben leuke titels in hun blu-ray catalogue, maar verneuken 90% ervan. Volgens mij werken daar mensen die totaal geen filmliefhebbers zijn, maar wel weten hoe ze kunnen cashen.

  22. #72

    Standaard

    Ik heb even een mailtje gestuurd met de vraag waarom ze zomaar deze grote fout ontkrachten, plus een link naar dit topic.

    Het antwoord post ik hier uiteraard!

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diekert Bekijk bericht
    Jammer, deze maatschappij. Ze hebben leuke titels in hun blu-ray catalogue, maar verneuken 90% ervan. Volgens mij werken daar mensen die totaal geen filmliefhebbers zijn, maar wel weten hoe ze kunnen cashen.
    Jup. Het gaat er puur om afzet. Hoe meer hoe beter. Kwaliteit is daarbij van ondergeschikt belang. De consument koopt toch wel. Dit is hun visie.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  24. #74

    Standaard

    Kwantiteit boven kwaliteit, puur commercieel niets meer en niets minder.
    Jammer, maar zo werkt het, als er genoeg geklaagd wordt komt er vanzelf een goede versie en een omruilactie.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Kwantiteit boven kwaliteit, puur commercieel niets meer en niets minder.
    Jammer, maar zo werkt het, als er genoeg geklaagd wordt komt er vanzelf een goede versie en een omruilactie.
    Als ze na deze klachten nog steeds van mening zijn dat hun versie de juiste is (echt onvoorstelbaar) dan denk ik dat je lang kan wachten. Een voordeel, de Amerikaanse is regiovrij .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •