Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 176 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Over hun 5.1 dolby spoor zouden ze eigelijk ook meer klachten mogen ontvangen want eigelijk zou dat ook niet meer mogen.
    BD (1243) What i Watch

  2. #77

    Standaard

    het is idd een kwalitatief uitermate teleurstellende uitgave. Ik dacht dat trouwens een DTS track verplicht was op Blu ray. Heeft iemand de contact gegevens van DFW want met zo'n bullshit antwoord ga ik niet accoord

    source: http://tweakers.net/nieuws/34977/ond...en-hd-dvd.html
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door quorumz Bekijk bericht
    Heeft iemand de contact gegevens van DFW want met zo'n bullshit antwoord ga ik niet accoord
    http://www.dfw.nl/info/

  4. #79

    Standaard

    Mooi dat de forumleden actie ondernemen. Ik hoop dat het werkt.

  5. #80

    Standaard

    Ik ben erg blij dat ik mijn USA uitgave niet meteen heb weggedaan, want deze DFW uitgave is meteen teruggegaan naar de winkel. Wat een waardeloze uitgave. DFW zou zich de ogen uit de kop moeten schamen voor de vele miskleunen die zij op dvd en blu-ray uitbrengen. En dan gewoon nog de volle mep vragen voor deze blu-ray (17 euro).

  6. #81

    Standaard

    De Duitse versie zit in een 2 voor 22 euro aanbieding op amazon.de
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #82

    Standaard

    Van de site van Besson:

    contact@europacorp.com

    Iemand die goed Frans beheerst, kan het altijd proberen.

  8. #83

    Standaard

    Engels kunnen ze toch ook wel?

  9. #84

    Standaard

    Probleem is dat Fransen het vaak vertikken om in een andere taal dan hun eigen te spreken
    Maar bij bedrijven zoals dit, zullen ze inderdaad wel Engels praten, ja.

  10. #85

    Standaard

    En Luc Besson heeft daar zeker geen problemen mee, het maakt immers ook Engelstalige films.

    Ik heb er totaal geen probleem mee op Engels te spreken, je kan nou eenmaal niet verwachten dat iedereen zo'n rare taal als Nederlands gaat leren.

  11. #86

    Standaard

    Zou Luc Besson werkelijk die mailtjes zelf beantwoorden?

  12. #87

    Standaard

    Nee, maar ze zijn wel een internationaal georiënteerd bedrijf.

  13. #88

    Standaard

    Heb de blu-ray ook maar terug gebracht, over geld terug deden ze niet moeilijk. En heb de Amerikaanse versie maar geïmporteerd.

  14. #89

    Standaard

    Heeft De Duitse The Fifth Element Blu-ray eigenlijk Engelse subs? De bronnen op internet spreken elkaar nl. wat tegen. Heeft iemand 'm?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Heeft De Duitse The Fifth Element Blu-ray eigenlijk Engelse subs? De bronnen op internet spreken elkaar nl. wat tegen. Heeft iemand 'm?
    Heeft Engelse subs Heb hem hier liggen en laatst bekeken


  16. #91

    Standaard

    We kunnen er veel over speculeren en klagen, maar DFW is geen maatschappij die de consument serieus neemt. Het zijn echte "Beancounters" en er zal geen beter versie komen tot de rechten zijn verlopen en dan zal een andere maatschappij er misschien wel iets goeds mee doen.

    Volgens een bekende van mij is de HD-TV versie van een paar jaar geleden ook 2.35:1 Nederland heeft dus een zeer bijzondere uitgave !

  17. #92

    Standaard

    MM Zoetermeer had deze titel draaien als demodisc in de Blu-Ray hoek en toen zag ik gelukkig dat de kwaliteit helemaal buds was. Kon mijn ogen eerlijk gezegd niet geloven toen ik het zag. Weer een reden om zoveel mogeljik titels te importeren. Nederlandse uitgaven zijn vrijwel altijd inferieur. En dat te bedenken dat Blu-ray eigenlijk garant zou moeten staan voor een verbetering van kwaliteit.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  18. #93

    Standaard

    Tja, probleem is dat wij als klein land een paar grote distributeurs hebben die Nederland meenemen in hun Europese releasebeleid en zo dan soms afgescheept worden met een mindere/inferieure release (lees X-men en The Davince Code) en we hebben een paar nationaal gerichte kleine distributeurs die de budgetten vaak niet hebben om een release goed te verzorgen; bijv. DFW, Paradiso of E1. Dus krijgen we halfbakken kale BR discs met, als we geluk hebben, zogenaamde DTS-HD tracks (wat ongetwijfeld in de meeste gevallen geen MA is) en soms verkeerde beeldverhoudingen (16 Blocks). Daarnaast zijn de NL opbrengsten van BR ook niet echt vergelijkbaar met wat bijvoorbeeld Lionsgate (ook een kleinere distributeur) omzet in de US. Die hebben dan weer budgetten en omzetten om zelfs de grootste schijtfilms een goeie release te geven (zoals Gamer of Crank 2 met allebei een 7.1 track).
    Hier in NL blijft het dus altijd behelpen, maar deze prutsers van DFW mogen echt weer even terug naar de schoolbanken want deze miskleun heb ik zelfs op DVD nooit meegemaakt.

  19. #94

    Standaard

    IK denk dat ik hem nog ga halen ook, mis prints worden altijd geld waard.


  20. #95

    Standaard

    ik heb de import van fifth element op facts vorig jaar gekocht. Wel zonder nl subs maar is niet nodig en regio 1. heb die versie van dfw nog nergens zien liggen bij saturn of mediamarkt.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Volgens een bekende van mij is de HD-TV versie van een paar jaar geleden ook 2.35:1 Nederland heeft dus een zeer bijzondere uitgave !
    In Amerika is The Fifth Element op het TNT satellietstation uitgezonden in 1.78:1 beeldverhouding (MPEG-2 compressie).
    Zie deze posting op het AVSforum voor enkele interessante screenshots:
    http://www.avsforum.com/avs-vb/showt...872094&page=18
    (wel een stuk naar beneden scrollen).
    Verder is The Fifth Element door Sony in 1.78:1 verhouding op UMD Video uitgebracht.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    In Amerika is The Fifth Element op het TNT satellietstation uitgezonden in 1.78:1 beeldverhouding (MPEG-2 compressie).
    Zie deze posting op het AVSforum voor enkele interessante screenshots:
    http://www.avsforum.com/avs-vb/showt...872094&page=18
    (wel een stuk naar beneden scrollen).
    Verder is The Fifth Element door Sony in 1.78:1 verhouding op UMD Video uitgebracht.
    Dat is overduidelijk een gecropte versie van de open matte. Deze film hoort gewoon in 2.35:1, dat mag niet eens ter discussie gesteld worden.

  23. #98

    Standaard

    Ik ben heel blij met mijn remasterd US versie. In de juiste beeldverhouding en zonder microfoons en tellers in beeld. En idd. Die fullscreen versie van TNT is gewoon verknipt voor tv. Das duidelijk. Dus wat daar zo interessant aan is weet ik ook niet.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Estel Bekijk bericht
    Dat is overduidelijk een gecropte versie van de open matte. Deze film hoort gewoon in 2.35:1, dat mag niet eens ter discussie gesteld worden.
    Als je goed kijkt, zie je dat boven en onder informatie extra zit in de 1.78:1. Dat is wel vaker het geval bij films die in Super 35 worden opgenomen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Als je goed kijkt, zie je dat boven en onder informatie extra zit in de 1.78:1. Dat is wel vaker het geval bij films die in Super 35 worden opgenomen.
    Zoals ik al zei, een gecropte versie van de open matte .

Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •