Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 176 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    ik heb ook idd de email van DFW gehad:

    Bijgevoegd kunt u aanvullende informatie vinden met betrekking tot The Fifth Element.
    Ik kan kort voor u samen vatten wat er in bijgevoegd bestand staat. U kunt The Fifth Element vanaf 9 juni omruilen voor een goed werkend exemplaar. Er komt dus een gecorrigeerde uitgave uit.

    Hopelijk u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,


    Toch mooi dat er een goede versie komt
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  2. #127

    Standaard

    Wat een fantastisch goed nieuws, ja. Helaas was ik te ongeduldig en heb zelf al inmiddels de Duitse versie in bezit. Maar misschien dat ik deze ook nog wel een keertje zal gaan aanschaffen (als 'ie 10 euro is). Kan ik 'm mooi combineren met de extra's waar de Duitse versie echt op uitblinkt.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Heb 'm besteld bij All your Music (voor 12,95 GBP via Amazon.co.uk (remastered, import USA)
    Bij Amazon.com is hij omgerekend 18,70 incl. verzendkosten.
    Rare omrekenkoers gebruik jij voor amazon.com, want ik heb hem 2 dagen geleden besteld voor 14,23 euro (incl. verz.)
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Mogen ze ook wel hetzelfde doen met Nikita, die alleen de Engelse dub bevat.
    Dat is ook een héél ernstige fout. Hopelijk wordt deze met dezelfde égard behandeld.

  5. #130

    Standaard

    MM Arnhem vertelde me net dat er idd een inruilactie komt. Die loopt overigens ook via de winkel zelf begreep ik!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #131

    Standaard

    Inmiddels liggen er nieuwe versies in de schappen. Wel in een ander hoesje, het is nu gewoon een dun hoesje (dus niet het typische, dikkere DFW hoesje) met een sleeve eromheen.

  7. #132

    Standaard

    Ik zie inderdaad bij sommige online shops staan dat er in juni een nieuwe blu-ray verschijnt van deze film...

    Geen hd audio...

    Ik zie net op amazon dat de Amerikaande geremasterde versie ook geen hd audio heeft...
    beeldverhouding 2.40:1

    Nl uitgave krijgt 1:78:1...
    Laatst aangepast door hstadman : 09-06-2010 om 00:39

  8. #133

    Standaard

    Vraag me nu wel af als The Fifth Element een DTS-HD track krijgt nu, komt er dan ook een nieuwe versie van Léon ?
    BD (1243) What i Watch

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik zie inderdaad bij sommige online shops staan dat er in juni een nieuwe blu-ray verschijnt van deze film...

    Geen hd audio...

    Ik zie net op amazon dat de Amerikaande geremasterde versie ook geen hd audio heeft...
    beeldverhouding 2.40:1

    Nl uitgave krijgt 1:78:1...
    Niet waar, de geremasterde versie heeft zowel een PCM track, als een Dolby TrueHD track.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Niet waar, de geremasterde versie heeft zowel een PCM track, als een Dolby TrueHD track.
    Naast het feit dat de nieuwe dfw versie toch wel 2.35:1 zou hebben, anders is het namelijk gewoon een pan&scan versie en geen open mate.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diekert Bekijk bericht
    Inmiddels liggen er nieuwe versies in de schappen. Wel in een ander hoesje, het is nu gewoon een dun hoesje (dus niet het typische, dikkere DFW hoesje) met een sleeve eromheen.
    Als ze nou gewoon altijd die variant gebruikte, vindt ik namelijk veel fijner omdat die een stuk minder ruimte innemen....

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Niet waar, de geremasterde versie heeft zowel een PCM track, als een Dolby TrueHD track.

    Dat is mooi, staat niet bij de specs...

    Dit staat er bij de blu-ray die nog uit moet komen op 16-06-2010:
    Uitvoering:Blu-ray, speelduur 127:00 minutenBeeldformaat :High Definition 16:9
    Kleur :ColorRegio :2 Overige talen :Engels
    Audio Dolby Digital 5.1
    Ondertiteling :Nederlands

    Beeldformaat is al aangepast zie ik, stond eerst nog op 1:78:1...

    Amazon, geremasterde versie:
    Format: Anamorphic, Color, Dolby, Subtitled, Widescreen
    Language: English (Dolby Digital 5.1), French (Dolby Digital 5.1)
    Subtitles: English, Spanish, French, Portuguese, Thai, Mandarin Chinese
    Region: All Regions
    Aspect Ratio: 2.40:1
    Number of discs: 1
    Rating: PG-13 (Parental Guidance Suggested)
    Studio: Sony Pictures
    DVD Release Date: July 17, 2007
    Run Time: 126 minutes


    Zie hier nergens iets staan over een HD track...
    Laatst aangepast door hstadman : 09-06-2010 om 09:40

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dat is mooi, staat niet bij de specs...

    Dit staat er bij de blu-ray die nog uit moet komen op 16-06-2010:
    Uitvoering:Blu-ray, speelduur 127:00 minutenBeeldformaat :High Definition 16:9
    Kleur :ColorRegio :2 Overige talen :Engels
    Audio Dolby Digital 5.1
    Ondertiteling :Nederlands

    Beeldformaat is al aangepast zie ik, stond eerst nog op 1:78:1...

    Amazon, geremasterde versie:
    Format: Anamorphic, Color, Dolby, Subtitled, Widescreen
    Language: English (Dolby Digital 5.1), French (Dolby Digital 5.1)
    Subtitles: English, Spanish, French, Portuguese, Thai, Mandarin Chinese
    Region: All Regions
    Aspect Ratio: 2.40:1
    Number of discs: 1
    Rating: PG-13 (Parental Guidance Suggested)
    Studio: Sony Pictures
    DVD Release Date: July 17, 2007
    Run Time: 126 minutes


    Zie hier nergens iets staan over een HD track...
    Amazon heeft de specs wel vaker verkeerd. Volgens alle reviews staan er op de geremasterde Amerikaanse versie zowel een PCM als een TrueHD track.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  13. #138

    Standaard

    Klopt, kan ik bevestigen want ik heb hem hier staan. Ik vertrouw zelden webshops als het gaat om specs, geef mij maar sites die verstand van hebben. En dat is vaak niet eens de distributeur, want zeg nou zelf: "Beeldformaat: High Definition 16:9": dat gaat toch nergens over??

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Amazon heeft de specs wel vaker verkeerd. Volgens alle reviews staan er op de geremasterde Amerikaanse versie zowel een PCM als een TrueHD track.

    Dank voor de informatie, dus de amerikaanse geremasterde versie is de beste blu-ray op dit moment?!

  15. #140

    Standaard

    Volgens mij is de beste versie de Amerikaanse, Australische en de correcte Nederlandse release.

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Volgens mij is de beste versie de Amerikaanse, Australische en de correcte Nederlandse release.
    Ok, dus de nieuwe release die er nu aankomt in midden juni moet dan net zo goed zijn als de Amerikaanse?

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ok, dus de nieuwe release die er nu aankomt in midden juni moet dan net zo goed zijn als de Amerikaanse?
    Ik zou even wat reviews afwachten als je het zeker wilt weten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik zou even wat reviews afwachten als je het zeker wilt weten.
    Dat was ik al van plan...

  19. #144

    Standaard

    de nieuwe versie is ondertussen al om te ruilen bij mediamarkt (gisteren bij mm zmeer gedaan zonder problemen), andere cover geworden met sleeve, helaas nog steeds geen menu (duh) wel dts track erop
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door quorumz Bekijk bericht
    de nieuwe versie is ondertussen al om te ruilen bij mediamarkt (gisteren bij mm zmeer gedaan zonder problemen), andere cover geworden met sleeve, helaas nog steeds geen menu (duh) wel dts track erop
    True hd of HD master of alleen maar een dts track.

    edit:

    bol heeft de gegevens aangepast:
    Beeldformaat :High Definition 16:9
    2.35:1
    Overige talen :Engels
    Audio Dolby Digital 5.1
    DTS 5.1
    Ondertiteling :Nederlands



    Het ziet er dus naar uit dat er geen HD track op komt!

    Zal dus importeren worden...Amerikaanse versie blijft dus de beste versie!
    Laatst aangepast door hstadman : 11-06-2010 om 23:00

  21. #146
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Zag vandaag gewoon Dts-HD op het hoesje staan. Kan iemand bevestigen dat dat nu ook daadwerkelijk zo is.
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus Bekijk bericht
    Zag vandaag gewoon Dts-HD op het hoesje staan. Kan iemand bevestigen dat dat nu ook daadwerkelijk zo is.
    Wat er bij DFW op de hoes staat correspondeert helaas niet altijd met de werkelijkheid.

  23. #148

    Standaard

    net even gestart, mijn versterker geeft DTS aan of DTS HD-master
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door quorumz Bekijk bericht
    net even gestart, mijn versterker geeft DTS aan of DTS HD-master
    Hoe is het beeld?

    Ik denk dat velen dat graag willen weten of deze DFW versie de moeite waard is, anders gaan ze voor de Amerikaanse versie...

  25. #150

    Standaard

    het beeld is gewoon super (dat was het voor de re-release ook al) alleen had je toen vervelende dingen in je beeld

    kortom die 16 euro dubbel en dwars waard
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •