De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hachi - A Dog's Love Story [Blu-ray Disc]

    Hachi - A Dog's Love Story

    Een trouwe hond wacht dagelijks op zijn baasje bij het station.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    een ware topper, de titel is een beetje vaag dus vandaar dat ik in begin de film links liet liggen. Begin is een beetje cliche maar het tweede deel van de film maakt veel goed, het einde is fenomenaal(mits je van honden houdt)

  3. #3

    Standaard

    Als hondenliefhebber moet ik nog wel effe kwijt dat 't gaat over een Akita Inu, niet Akito...

    Zal de film binnenkort wel een keertje bekijken.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #4

    Standaard

    Jammer dat mijn reactie voortdurend verwijderd wordt.
    Maar je hebt tenminste wel de fouten gecorrigeerd .

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Jammer dat mijn reactie voortdurend verwijderd wordt.
    Maar je hebt tenminste wel de fouten gecorrigeerd .
    Het is jammer dat je steeds naar je eigen site blijft verwijzen. Daar hadden we al een afspraak over gemaakt.
    Je kunt ook alleen op de fouten of incorrecte informatie wijzen (zie Dennis), zonder daarbij naar je eigen recensies te verwijzen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Bij tekstfoutje okay.
    De fout van incorrect aangeven dat deze uitgave een DTS-HD MA track heeft, zelfs in de reviewtekst, vind ik van een iets andere orde.
    Je hebt het nu veranderd in DTS-HD, wat natuurlijk voor de volledigheid DTS-HD High Resolution moet zijn. Misschien moet je nu ook nog even toevoegen dat op de cover dus onjuist melding wordt gemaakt van een DTS-HD MA track.

  7. #7

    Standaard

    Ik zie niet wat het verschil tussen tekstfouten en geluidsformaten verkeerd weergeven te maken zou hebben met het verwijzen naar je eigen site?
    Ik ben blij met de opmerkingen en zal die ook zeker aanpassen!

    EDIT: geluidsformaat en hondras aangepast!
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 15-05-2010 om 22:49
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #8

    Standaard

    En btw, deze film is op HDCAM SR gedraaid, niet op HDCAM. (wat de voorganger is die kwalitatief veel minder is)

  9. #9

    Standaard

    Deze prachtige film eens opnieuw bekeken, nu op blu-ray.
    Het is en blijft een indrukwekkend verhaal en heb bijgevolg niets toe te voegen aan mijn eerdere commentaar, alleen dat ik hem nu de maximum score geef, ondanks het trage begin van de film is ie dat dubbel en dik waard.

    Commentaar 2011:
    Het enige nadeel aan deze film is dat hij een beetje traag op gang komt.
    Maar verder is aan dit verhaal niets aan te merken, het is een zeer mooie familiefilm, met een prima cast, maar het is natuurlijk de hond die zo vertederend is.
    De film is des te indrukwekkend als je weet dat dit verhaal is gebaseerd op ware feiten.
    Hachiko heeft echt geleefd, en is na de dood van zijn baasje 9 jaar op hem blijven wachten aan een station ergens in Japan.
    Hoewel het verhaal zich in de film afspeelt in de VS blijft het indrukwekkend en vertederend, maar ook dramatisch.
    Een prachtige familiefilm dus, voor klein en groot... één tip.. hou een zakdoek bij de hand !!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •