Pagina 31 van 31 EersteEerste ... 212728293031
De resultaten 751 tot 764 van 764 worden weergegeven.
  1. #751

  2. #752

  3. #753

    Standaard

    Finding Dory is sinds vandaag te koop. Er is een uitgave uitgebracht met bonus disc en een zonder. Volgens mij is de uitgave met bonus disc alleen te koop bij Bol.com, maar de cover van deze uitgave is ook te zien op eci.nl. De daar vermelde extra's zijn alleen die van disc 1. De Media Markt verkoopt de uitgave met bonus disc in ieder geval niet. Een overzicht van wat er op beide discs te vinden is:

    Disc 1

    Piper - Animated Short (6:05)
    Marine Life Interviews (2:04)
    The Octopus That Nearly Broke Pixar (9:05)
    What Were We Talking About (4:31)
    Casual Carpool (3:47)
    Animation & Acting (6:57)
    Deep in the Kelp (3:20)
    Creature Features (3:02)
    Feature Commentary

    Disc 2

    Behind the Scenes
    - Skating & Sketching with Jason Deamer (4:14)
    - Dory's Theme (3:35)
    - Rough Day on the Reef (1:11)
    - Finding Dory as Told by Emoji (2:47)
    - Fish Schticks (3:35)
    Living Aquariums (Dolby Digital 5.1)
    - Sea Grass
    - Open Sea
    - Stingrays
    - Swim to the Surface
    Deleted Scenes
    - Introduction (0:54)
    - Losing Nemo (5:03)
    - Sleep Swimming (3:01)
    - Little Tension in Clown Town (7:30)
    - Meeting Hank (3:27)
    - The Pig (2:05)
    - Dory Dumped (5:48)
    - Starting Over (22:24)
    Trailers
    - Sleep Swimming United States Trailer (1:43)
    - Theatrical Payoff Japan Trailer (2:09)
    - Can't Remember Spain Trailer (1:22)
    - Journey Russia Trailer (2:31)

    Laatst aangepast door Frank : 03-11-2016 om 00:32

  4. #754

    Standaard

    De uitgave met bonus disc is inmiddels niet meer verkrijgbaar bij Bol.com.

  5. #755

    Standaard

    Cars 3 en Coco zijn de eerste pixar films die uitgebracht zijn op UHD. Tenminste, in de Verenigde Staten. Ik kan bijvoorbeeld geen UK-versie vinden terwijl andere Disney-UHD's daar wel gewoon uitkomen. Weet iemand waarom Disney kennelijk een uitzondering heeft gemaakt voor hun pixar-films?

  6. #756

    Standaard

    Niet alleen Pixar maar ook Pirates is niet in Engeland op 4k verschenen, alleen Marvel films zijn blijkbaar de moeite waard om daar uit te brengen wat een geluk voor hun is want in Nederland word helemaal niks uitgebracht van Disney.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #757

    Standaard

    Daarentegen hebben wij in Europa weer 3D uitgaves die ze in de US niet meer krijgen. Disney is lekker bezig.

  8. #758

    Standaard

    Kennelijk gaat het goed genoeg met UHD Blu Ray of wil nog snel cashen, want in september komt in tenminste de USA zo'n beetje de hele collectie van Pixar op UHD.

    - Cars
    - Cars 2
    - Finding Nemo
    - Finding Dory
    - Brave
    - Inside out
    - The good Dinosaur
    - Ratatouille

    Cars 3, Toy Story 1, Toy Story 2 en Toy Story 3, Coco, The Incredibles en The Incredibles 2 verschenen al eerder of werden al eerder aangekondigd. Waarschijnlijk gaat het weer om upscaled versies met HDR 10 en Dolby Atmos. A bug's Life kon ik nog niet vinden.
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 24-07-2019 om 20:07
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  9. #759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Waarschijnlijk gaat het weer om uoscakes met HDR 10 en Dolby Atmos.
    Wat zijn "uoscakes"? Kun je die eten?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #760

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Waarschijnlijk gaat het weer om uoscakes met HDR 10 en Dolby Atmos. A bug's Life kon ik nog niet vinden.
    Buiten Toy Story 4 zullen ze allemaal upscales zijn aangezien deze niet in 4K gerenderd zijn. A Bug's Life en Wall-E zijn de enige die nog niet gaan uitkomen blijkbaar.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #761

    Standaard

    Up en beide Monster films ook nog niet......die volgen nog
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Kennelijk gaat het goed genoeg met UHD Blu Ray of wil nog snel cashen, want in september komt in tenminste de USA zo'n beetje de hele collectie van Pixar op UHD.

    - Cars
    - Cars 2
    - Finding Nemo
    - Finding Dory
    - Brave
    - Inside out
    - The good Dinosaur
    - Ratatouille

    Cars 3, Toy Story 1, Toy Story 2 en Toy Story 3, Coco, The Incredibles en The Incredibles 2 verschenen al eerder of werden al eerder aangekondigd. Waarschijnlijk gaat het weer om upscaled versies met HDR 10 en Dolby Atmos. A bug's Life kon ik nog niet vinden.
    De tweede lading komt over een paar maanden waarschijnlijk; mensen denken rond de feestdagen. Dan volgen dus oa Wall-E, Up, Bugs Life, de Monsters Inc films.

    Ik vind het tof nieuws, alle films inmiddels gepre-ordered. En dat doe ik ook bij de tweede lading.

  13. #763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Buiten Toy Story 4 zullen ze allemaal upscales zijn aangezien deze niet in 4K gerenderd zijn.
    Verreweg de meeste uitgebrachte 4K UltraHD Blu-rays zijn opgewaardeerde versies vanaf een 2K-master, maar dat blijkt amper een nadelige invloed op de beeldkwaliteit te hebben. Integendeel zelfs. Dus daar zou ik niet al te dramatisch over doen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #764

    Standaard

    Wijze woorden!
    Zoals inmiddels bekend zijn er meer pluspunten bij UHD dan resolutie alleen.

    En toch laat ik deze serie zo goed als aan me voorbij gaan.
    Heb alles al op 3D Blu-Ray.
    Mooi zat.
    Maar misschien dat ik een uitzondering maak voor Inside Out...

Pagina 31 van 31 EersteEerste ... 212728293031

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •