Pagina 2 van 31 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 764 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Nou ik zie nog steeds de tekst



    in het persbericht staan
    Ik hou van plaatjes en Engelse titels, daar is het vast mis gegaan

  2. #27

    Standaard

    Hier is dan de cover die we in NL/B mogen verwachten voor A Bug's Life, vanaf 8 december 2010 in de winkel.



    De cover voor Toy Story 3 (vanaf 27 oktober 2010 verkrijgbaar) oogt als volgt :



    (met dank aan Disneyinfo.nl)

    Het zwarte voor Toy Story 3 vond ik maar 'n vreemde keuze, de US-versie met blik op de kinderopvang en de DVD-versie (binnenland) vond ik 'n pak beter.
    Laatst aangepast door Esteban : 15-10-2010 om 09:52

  3. #28

    Standaard

    A Bug's Life haal ik wel de UK versie, heeft NL subs. Want "1001 pattes"... Nee.
    Jammer van de zwarte spine bij Toy Story 3... Gaat niet samen met 1 en 2.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    A Bug's Life haal ik wel de UK versie, heeft NL subs. Want "1001 pattes"... Nee.
    Jammer van de zwarte spine bij Toy Story 3... Gaat niet samen met 1 en 2.

    Zo te zien op amazon UK heeft A Bug's Life geen slipcover en de NL versie wel. Kan iemand dat bevestigen?

  5. #30

    Standaard

    Zolang de disc nog niet uit is kan niemand dat bevestigen, ben ik bang.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Zo te zien op amazon UK heeft A Bug's Life geen slipcover en de NL versie wel. Kan iemand dat bevestigen?
    Zucht... Waarom vinden zoveel mensen hier zo'n stom kartonnen hoesje dat binnen de kortste keren beschadigd raakt, zo belangrijk?

  7. #32

    Cool

    Beschadigd? wat doe jij er dan mee met dat kartonnetje?
    Bij mij staat het mooi in de kast en ik kom daar niet meer aan tenzij ik naar die BR wil kijken natuurlijk. Dan ontdoe ik met hele voorzichtigheid dat kartonnetje eraf.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zucht... Waarom vinden zoveel mensen hier zo'n stom kartonnen hoesje dat binnen de kortste keren beschadigd raakt, zo belangrijk?
    Weer zo'n loze opmerking. Dit is al tig keer uitgelegd en steeds komt de opmerking weer terug. Beetje jammer.


  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Weer zo'n loze opmerking. Dit is al tig keer uitgelegd en steeds komt de opmerking weer terug. Beetje jammer.
    Ik wou alleen maar opmerken dat voor mij zo'n kartonnen hoesje totaal geen toegevoegde waarde heeft. Ik haal ze er altijd meteen af en ze verdwijnen in de prullenbak. Ik heb niets met kartonnen verpakkingen.
    Voor mij zou het nooit een reden zijn om hiervoor meer geld uit te geven of een Blu-ray ergens anders (lees: in het buitenland) te kopen. Hetzelfde geldt voor mij overigens ook voor steelbooks. Het gaat mij om de inhoud, niet om de verpakking. Maar dat is mijn mening. Dat mag toch?

    O.K. Waar hadden we het ook al weer over?

  10. #35

    Standaard

    Als de slipcovers geen meerwaarde zouden hebben voor de verzameling zouden ze in de eerste plaats niet verschijnen. Ook met zicht op marketing trouwens, 'n verleiding voor 't oog blijkbaar, het wérkt. Want de kostprijs van zo'n blinkende kartonnetjes met reliëf zou makkelijk achterwege gelaten kunnen worden. 'Zit toch mee in de prijs verrekend?' hoor ik dan in m'n hoofd ... waarschijnlijk, maar de sleeve-loze uitgaves zijn in ieder geval niet goedkoper.

    PS : Je hoort de sleeve-hunters toch ook niet klagen dat jij er niets aan hebt? Ook al begrijp ik niet hoe iemand de sleeves kan weggooien, het is zo, prima.

    In ieder geval, 'Toy Story 3' en 'A Bug's Life' komen alvast op m'n verjaardagslijstje te staan.

  11. #36

    Standaard

    Goed nieuws, The Incredibles komt uit op Blu-Ray in de Lente van 2011.
    Weliswaar in Amerika, maar ik hoop dat Nederland niet al te ver achter gaat lopen.
    Hier het bewijs:

    (Bron: Blu-Ray.com Forum)
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Goed nieuws, The Incredibles komt uit op Blu-Ray in de Lente van 2011.
    Weliswaar in Amerika, maar ik hoop dat Nederland niet al te ver achter gaat lopen.
    Dat zou heel tof zijn, want het is een erg leuke film vind ik zelf
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #38

    Standaard

    Het mocht dan wel een animatiefilm zijn boordevol humor, naar mijn mening was het (vreemd genoeg) zélfs één van de meest bevredigende actiefilms in lange tijd. Die Brad Bird weet wat regisseren is, that's for sure. En dan die heerlijke retro-feel. Zeer fijn nieuws, Hbx!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Het mocht dan wel een animatiefilm zijn boordevol humor, naar mijn mening was het (vreemd genoeg) zélfs één van de meest bevredigende actiefilms in lange tijd. Die Brad Bird weet wat regisseren is, that's for sure. En dan die heerlijke retro-feel. Zeer fijn nieuws, Hbx!
    Dan ben je vast blij met MI 4

    Overgens goed nieuws om te lezen dat Incredibles uitkomt in HD. Nu alleen Finding Nemo toch of vergis ik me

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Dan ben je vast blij met MI 4

    Overgens goed nieuws om te lezen dat Incredibles uitkomt in HD. Nu alleen Finding Nemo toch of vergis ik me
    Klopt. En Toy Story 3, die technisch gezien nog niet uit is .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Dan ben je vast blij met MI 4
    Valt natuurlijk af te wachten of het met live-action ook gaat werken ... In ieder geval, 'The Incredibles' was bij momenten pure adrenaline, 'n aaneenschakeling van wervelende actiescènes.

    Misschien vinden we in de binnenlandse Toy Story 3 doosjes een even verrassende folder, let's hope.

  17. #42

    Standaard

    Toy Story 3 binnen hier, geen aankondiging voor The Incredibles.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #43

    Standaard

    Dan zullen we waarschijnlijk weer even mogen wachten op een release in eigen land.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Dan zullen we waarschijnlijk weer even mogen wachten op een release in eigen land.
    Net zoals met A Bug's Life, die is ook pas sinds 19 mei 2009 in de US verkrijgbaar...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #45

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    Aankondiging voor "The Incredibles" op blu-ray:
    http://www.youtube.com/watch?v=fP5Ih...layer_embedded
    "Deze video is privé. "
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    "Deze video is privé. "
    Daar had ik ook last van, maar deze moet als het goed is wel werken:
    http://www.youtube.com/watch?v=ZwT5HOFcYTY
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  23. #48

    Standaard

    Ter herinnering, vanaf morgen (8 december) ligt de BR van A Bug's Life in de rekken!

  24. #49

    Standaard

    ik wacht op een buy one get one free actie op amazon grmbl

  25. #50

    Standaard

    Wie heeft nog de slipcovers van de uk versies van Toy Story 1 en 2
    Als iemand die missen kan hou ik me aanbevolen

Pagina 2 van 31 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •