Pagina 28 van 31 EersteEerste ... 182425262728293031 LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 764 worden weergegeven.
  1. #676

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Recensie van de Amerikaanse uitgave van Monsters University:
    http://www.blu-ray.com/movies/Monste.../50814/#Review
    Ik vind 'm alvast inhoudelijk beter dan ze hier neerschrijven.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #678

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik vind 'm alvast inhoudelijk beter dan ze hier neerschrijven.
    Mee eens, zeer vermaakt met deze prequel.

  5. #680

    Standaard

    Ik heb hem afgelopen vrijdag gezien en heb mij er goed mee vermaakt. De aankomende blu-ray zal ik dus ook vaker gaan bekijken.

  6. #681

    Standaard

    Iemand Monsters University al ergens gespot?

  7. #682

    Standaard

    Nope. Verschijnt pas op 6 november. I know, soms zie je ze hier en daar al eens op voorhand liggen, maar de afgelopen dagen niet tegengekomen.

  8. #683
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb hem vandaag wel van Wehkamp binnen gekregen, dus hij zal vast ergens al in de winkel liggen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #684

    Standaard

    Foto's 3D Versie :
    Eindelijk weer eens disc art. Wist niet dat er een bonus disc bij zat... Altijd leuk, waar is de tijd toen je keuze had uit 1-Disc Dvd en 2 Disc Special Edition DVD
    foto 1.jpgfoto 2.jpg

  10. #685

    Standaard

    Ik zag hem niet bij de blokker liggen dus even stout gevraagd (ik wist van de datum). Ze had ze net binnen en legde de dvd al neer. De BR had ze ook binnen dus ik ben nu een Bluray rijker.

  11. #686

    Standaard

    De bonus disc zit enkel bij de 3D versie niet bij de 1 disc blu-ray.

  12. #687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De bonus disc zit enkel bij de 3D versie niet bij de 1 disc blu-ray.
    Heeft iemand de UK-versie? Daar staan nl. 2 disks. Ik zou graag weten of de 2de disk een bonusdisk is of gewoon een kopie op dvd.

    Deze dus:
    http://www.amazon.co.uk/Monsters-Uni...ers+university
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #688

    Standaard

    Wel jammer dat op de BR t.o.v. de 3d-versie zo weinig extra's op staan.

  14. #689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Wel jammer dat op de BR t.o.v. de 3d-versie zo weinig extra's op staan.
    Prijs verschil is nu niet bepaald groot...

  15. #690

    Standaard

    Ik vond dat toch nog wel aanzienlijk kijkend naar de laagste prijzen. Ik had zelf de bonus disc over het hoofd gezien dus ik baalde wel even toen ik de uitgave zag op je plaatje. Toch de aanbiedingen de komende tijd maar eens in de gaten houden om deze alsnog te kopen.

  16. #691

    Standaard

    Zijn er hier mensen met problemen met de schijf i.c.m. een Samsung C6900? Bij de grote finale en bij de scene dat Sully zijn valsspelen bij de decaan opbiecht blijft de schijf op 1 of andere manier even hangen. Je ziet dan even de melding van de film verschijnen in welk hoofdstuk je zit en de film gaat dan enkele seconden verder verder. Daarvoor hoorde ik soms de schijf even laadgeluiden maken. Hebben meer mensen hier last van? De speler heeft al de laatste firmware en een nieuwe update is er niet.

    Edit: Tot op heden heb ik nog niet meegemaakt bij andere schijven.

    Edit2: Volgens mij is het probleem opgelost. Bij nadere inspectie van de schijf bleken er twee redelijke vingervlekken aan de zijkant te zitten (niet van mij). Na de vlekken weggeveegd te hebben, bleef de film bij de laatstgenoemde scene niet meer hangen en daarna liep het vlekkeloos. Het lijkt er dus op dat dat het probleem was. Gelukkig.
    Laatst aangepast door martwout : 05-11-2013 om 16:28

  17. #692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Heeft iemand de UK-versie? Daar staan nl. 2 disks. Ik zou graag weten of de 2de disk een bonusdisk is of gewoon een kopie op dvd.

    Deze dus:
    http://www.amazon.co.uk/Monsters-Uni...ers+university
    De bonus disc zou alleen zitten bij de uitgave die door winkelketen Sainsbury's wordt verkocht.

    Hieronder de specificaties van de Nederlandse 3D Blu-ray.

    Extra's
    DISC ONE

    *The film in 3D
    "The Blue Umbrella" animated short (6:46, in 3D)

    DISC TWO
    *The film in 2D
    Audio commentary by co-writer/director Dan Scanlon, producer Kori Rae and story supervisor Kelsey Mann
    "The Blue Umbrella" animated short (6:46, in 2D)

    DISC THREE
    "Campus Life" featurette (15:14)
    "Story School" featurette (8:38)
    "Scare Games" featurette (4:30)
    "Monthropology" featurette (5:47)
    "Welcome to MU" featurette (6:09)
    "Music Appreciation" featurette (7:29)
    "Scare Tactics" featurette (5:16)
    "Color and Light" featurette (5:16)
    "Paths to Pixar: MU Edition" featurette (7:40)
    "Furry Monsters: A Technical Retrospective" featurette (5:02)
    Deleted scenes
    - Play all (22:04)
    - Director intro (0:51)
    - Rivalry (4:45)
    - Recon (3:13)
    - Movie night (4:18)
    - Drama class (8:55)
    Promo picks
    - Monsters mash up (4:01)
    - College campaign
    - - College commercial (0:32)
    - - March madness (0:27)
    - - Admissions (1:33)
    - Theatrical campaign
    - - Teaser trailer (1:10)
    - - Back then (2:25)
    - - One night (1:10)
    - - Japan trailer (2:23)
    Set flythroughs
    - Play all (6:25)
    - The campus (2:06)
    - The scare school (1:15)
    - Frat row (1:15)
    - The OK house (1:48)
    "Art Gallery" interactive gallery (335 images)
    Ondertitels
    DISC 1 & 2: Engels, Engels voor doven en slechthorenden, Frans, Nederlands
    DISC 3: Deens, Duits, Engels, Engels voor doven en slechthorenden, Fins, Frans, Italiaans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans en Zweeds
    Beeld
    1.78:1 1080p MPEG-4 AVC
    Geluid
    2D-VERSIE: Engels Audiodescriptie Dolby Digital 2.0 Stereo, Engels Dolby Digital 2.0 Stereo, Engels Dolby TrueHD 7.1, Frans Dolby Digital Plus 7.1, Nederlands Dolby Digital Plus 7.1, Vlaams Dolby Digital 5.1
    3D-VERSIE: Engels Dolby Digital 2.0 Stereo, Engels Dolby TrueHD 7.1, Frans Dolby Digital Plus 7.1, Nederlands Dolby Digital Plus 7.1, Vlaams Dolby Digital 5.1

  18. #693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De bonus disc zou alleen zitten bij de uitgave die door winkelketen Sainsbury's wordt verkocht.
    Ik weet het, Frank. Niet-inwoners van de UK kunnen overigens niet bij Sainsbury kopen, maar ik heb een goede ziel gevonden op het blu-ray.com-forum die - uiteraard mits voorafbetaling van mijn kant - de disk wil kopen en naar mij opsturen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik weet het, Frank. Niet-inwoners van de UK kunnen overigens niet bij Sainsbury kopen, maar ik heb een goede ziel gevonden op het blu-ray.com-forum die - uiteraard mits voorafbetaling van mijn kant - de disk wil kopen en naar mij opsturen.
    Maar de bonusdisc zit toch ook bij de 3D NL uitgave, die kun je toch zelf kopen?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Maar de bonusdisc zit toch ook bij de 3D NL uitgave, die kun je toch zelf kopen?
    Ik moet principieel de 3D-versie niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik moet principieel de 3D-versie niet.
    Mooi dat je dan zo'n actie er voor onderneemt en niet voor het makkelijke gaat
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #697

    Standaard

    Guys ik zit even met een dubio. Al m'n pixar en disney blurays hebben een slipcase cover dus dat wil ik uiteraard ook weer met Monster University. Nou kan ik 'm wel nu meteen halen bij de MediaMarkt, dan weet ik zeker dat ik er een cover bij heb, maar het is ook wel weer een leuk cadeau om te vragen voor sinterklaas wat we op 1 december vieren. Wat denken jullie? Is de kans groot dat ik zonder slipcase cover eindig als ik dat laatste doe? Of zal dat niet met zo'n vaart lopen?

  23. #698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rurouni Bekijk bericht
    Guys ik zit even met een dubio. Al m'n pixar en disney blurays hebben een slipcase cover dus dat wil ik uiteraard ook weer met Monster University. Nou kan ik 'm wel nu meteen halen bij de MediaMarkt, dan weet ik zeker dat ik er een cover bij heb, maar het is ook wel weer een leuk cadeau om te vragen voor sinterklaas wat we op 1 december vieren. Wat denken jullie? Is de kans groot dat ik zonder slipcase cover eindig als ik dat laatste doe? Of zal dat niet met zo'n vaart lopen?
    Welke uitgave wil je graag hebben? De 2D of 3D? Bij de 2D zit namelijk geen slipcase en bij de 3D wel. 1 december is al over iets meer dan drie weken. Ik verwacht daarom dat de 3D-versie dan nog wel met slipcase verkrijgbaar zal zijn, hoewel je nooit 100% zekerheid hebt.

  24. #699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Welke uitgave wil je graag hebben? De 2D of 3D? Bij de 2D zit namelijk geen slipcase en bij de 3D wel. 1 december is al over iets meer dan drie weken. Ik verwacht daarom dat de 3D-versie dan nog wel met slipcase verkrijgbaar zal zijn, hoewel je nooit 100% zekerheid hebt.
    normaal gesproken de 2D variant maar omdat (wat je al zegt) de slipcover enkel bij de 3D zit, moet ik maar voor die gaan.

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik moet principieel de 3D-versie niet.
    Je hebt dan wel een slipcase en de bonus disc... Ik zou het wel weten.

Pagina 28 van 31 EersteEerste ... 182425262728293031 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •