Pagina 3 van 31 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 764 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    ik wacht op een buy one get one free actie op amazon grmbl
    Lol, dat zit ook al in mijn hoofd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    ik wacht op een buy one get one free actie op amazon grmbl
    Dit zal weer eventjes duren denk ik. Deze actie is pas weer voorbij gekomen. Ik denk dat we deze actie pas weer rond Pasen opnieuw kunnen verwachten.

  3. #53

    Standaard

    Vandaag de blu-ray van A Bug's Life gekocht. Wat blijkt? Bij de Europese releases heeft Disney alle galerijen weggelaten. Deze staan wel op de Amerikaanse release. Zonde!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag de blu-ray van A Bug's Life gekocht. Wat blijkt? Bij de Europese releases heeft Disney alle galerijen weggelaten. Deze staan wel op de Amerikaanse release. Zonde!

    Ik denk dat we bij praktisch alle disney/pixar releases wel kunnen zeggen dat er iets mist. Ik ben het al gewoon.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    ik wacht op een buy one get one free actie op amazon grmbl
    Ik ook. Speciaal daarvoor de laatste Disney releases niet gekocht.

  6. #56

    Standaard

    Vandaag de UK-versie van A Bug's Life binnen gekregen van Amazon UK. Heeft inderdaad geen slip cover, voor wie dat echt belangrijk vindt (Ik niet in ieder geval).
    Verder Nederlands en Vlaams als gesproken talen en Nederlandse ondertiteling.

  7. #57

    Standaard

    Niemand die eventueel bereid is, zijn UK slip sleeves te verkopen van Toy Story 1 + 2 ?

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vandaag de UK-versie van A Bug's Life binnen gekregen van Amazon UK. Heeft inderdaad geen slip cover, voor wie dat echt belangrijk vindt (Ik niet in ieder geval).
    Verder Nederlands en Vlaams als gesproken talen en Nederlandse ondertiteling.
    Zit daar een DVD bij ?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #59

  10. #60

    Standaard

    Excellent! "blu-ray is the new black"
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    The Incredibles verschijnt op 12 April: http://www.blu-ray.com/news/?id=5716
    Ik las het ook en had meteen een hele grote grijns op mijn gezicht. De meest onderschatte Pixar komt nu eindelijk op blu-ray!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #62

    Standaard

    Onderschat? Is dat zo?
    Ik vind het persoonlijk een van hun beste/grappigste.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #63

    Standaard

    Ik ondervind op fora en binnen de vriendengroep dat vooral 'Monsters, Inc.' wat lauwtjes ontvangen werd. Onterecht. In dat opzicht lijkt me dat de meest onderschatte uit hun stal. Destijds overschaduwd door 'Shrek', maar nu blijkt toch wel dat 'Monsters, Inc.' een tijdloos en eindeloos inventief verhaal was, terwijl de groenerd van Dreamworks na al die tijd overkomt als een snel verteerde (lege) hap vol belegen grappen.

    Enfin, wat ik eigenlijk vragen wou : Ik had wel verwacht dat een nieuwe BR-uitvoering van Cars zich zou opdringen nav. Cars 2. Dat is bij deze dan ook het geval in de US (zie image). Iemand een idee of hij ook bij ons al werd aangekondigd? Deze sleeve-cover zie ik wel zitten, voornamelijk omdat ik nog met een sleeveloze DVD zit.


  14. #64

    Standaard

    idd prachtige cover, maar ik pas deze keer.
    Heb nog maar net Cars op BR aangeschaft en voel me niet echt geroepen deze weer te vervangen om dan binnen 2 jaar deze nog eens te moeten vervangen

  15. #65

    Standaard

    Is deze met meer bonusmateriaal of weer beter beeld en geluid (kan het me haast niet voorstellen, want het is al zo goed)...?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  16. #66

    Standaard

    Waarschijnlijk een heruitgave van de bestaande blu-ray.

  17. #67

    Standaard

    Dit is -inderdaad- een heruitgave, maar of deze ook in de Benelux verschijnt ?

  18. #68

    Standaard

    In de NL release lijst staat The Incredibles nu op 8-4-2011. Dat is super nieuws!!

    EDIT; Ik zie net dat Finding Nemo samen met Cars 2 op November 2011 is gezet... dan zijn we helemaal rond met de pixars!
    Dan zijn alle films op BD uitgebracht... I'm anticipated:P
    Laatst aangepast door Drikus : 25-01-2011 om 22:08

  19. #69

    Standaard

    Artwork van The Incredibles:


  20. #70

    Standaard

    Niet echt mooi om eerlijk te zijn, maar ach, gelukkig maakt de film veel goed

  21. #71

    Standaard

    Regio 1 cover is veel mooier en dat wordt ook een 2-disc Blu-Ray.

  22. #72

    Standaard

    De film maakt voor ook veel goed.
    Ik twijvel nog over A Bug's life maar deze komt zeker.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Regio 1 cover is veel mooier en dat wordt ook een 2-disc Blu-Ray.
    Wellicht de Nederlandse release ook, maar staat dat niet expliciet op de cover.

  24. #74

    Standaard

    De cover aan de andere kant van de oceaan is inderdaad een mooiere uitvoering, maar bon, op zich goed nieuws deze release.

  25. #75

Pagina 3 van 31 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •