Pagina 4 van 31 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 764 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    In Belgie is de beschikbaarheid van "A Bug's Life" blijkbaar een probleem. Al sinds de dag van de release zelf heb ik talloze zaken waar de nieuwste BluRay's vanzelfsprekend liggen doorzocht naar deze titel, nergens te vinden. En dat is al maanden zo. Ook enkele kenissen kunnen hem niet vinden.

    3 Verschillende fillialen van FRS, 2 Standaard Boekhandel, 2 Dreamland, 1 Bart Smit, 2 Fun, 2 MediaMarkt, enkele voorbeelden van ketens waar deze titels sowieso zouden moeten liggen. Maar ook in de warenhuizen als Delhaize of Colruyt waar de nieuwste titels ook steeds verschijnen heeft hij nooit gelegen.

    Bij de Standaard Boekhandel kreeg ik het nieuws dat ze deze gek genoeg nooit in hun aanbod gehad hebben, wat ze zelf al vreemd vonden, aangezien er van bovenaf 'automatisch' een aantal exemplaren van zulke uitgaves aan hun assortiment worden toegevoegd. Zeker uit de Disney-catalogus.

    Bij Free Record Shop kreeg ik in beide fillialen hetzelfde antwoord; Deze titel was nog nooit binnen gekomen en ze konden hem ook niet op mijn vraag bestellen, énkel de DVD. De BluRay was niet beschikbaar.

    Ik heb de servicelijn van Disney aangesproken, zij gingen het onderzoeken. Geruime tijd later kreeg ik een welliswaar vriendelijk maar afwimpelend antwoord waaruit eigenlijk niets concreet kwam. Het kwam er eerder op neer dat ze er gewoon geen zicht op hebben. Het merendeel van hun 'conclusie' had ik namelijk eerder al weerlegd met onderstaande voorbeelden.

    In de 1+1 actie bij FRS NL zie ik dat de BR van "A Bugs Life" tijdelijk onbeschikbaar is. Toeval of opzet? (want deze titel gaat online voor een abnormaal hoge prijs over de toonbank)

    Mijn vraag; Is het probleem met de beschikbaarheid in NL ook het geval?

  2. #77

    Standaard

    Nope, bij de V&D ligt die ook bij de 1+1 gratis...
    The Garage

  3. #78

    Standaard

    Gisteren bij de FreeRecordShop in Den Bosch "A Bug's Life" meegenomen samen met "Dumbo" in de 1+1 actie. D'r lagen er nog een stuk of 3, dus geen probleem met beschikbaarheid...

  4. #79

    Standaard

    Hoi Aruba75,

    was Dombo blu ray met sleeve te krijgen...???

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Hoi Aruba75,

    was Dombo blu ray met sleeve te krijgen...???
    Neen.
    Is volgens mij ook niet met sleeve in Nederland uitgekomen. Alleen in de UK heeft ie in het begin een sleeve gehad...

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    In Belgie is de beschikbaarheid van "A Bug's Life" blijkbaar een probleem.
    Ik heb vorige week er nog een hele stapel in Fnac (Brugge) zien liggen.

    Bij de Standaard Boekhandel kreeg ik het nieuws dat ze deze gek genoeg nooit in hun aanbod gehad hebben, wat ze zelf al vreemd vonden, aangezien er van bovenaf 'automatisch' een aantal exemplaren van zulke uitgaves aan hun assortiment worden toegevoegd. Zeker uit de Disney-catalogus.
    Wellicht moet je ze laten zoeken op "Een luizenleven". De miepies van de winkels weten soms niet dat dat dezelfde is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Weer een zeer positieve review! Voor mij sowieso een must-have. Geweldige Pixar is dit.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #83

    Standaard

    Hey,

    Ook door gelezen, En ziet er inderdaad weer meer dan veel belovend uit!!!
    Kan ook niet wachten om hem next friday op te mogen gaan halen

    Zie alleen wel dat de US versie 2 Blu-Ray discs bevat,
    Met op de 2de disc vele leuke extra's.
    En op het plaatje te zien van de NL uitgave bestaat deze uit 1 Blu-Ray disc met de DVD.
    Maar waarom nou weer een DVD erbij,
    Doe nou gewoon de 2de Blu-Ray disc erbij, ...Daar hebben we toch veel meer aan.

    Nu dan maar hopen dat het gewoon een tijdelijk plaatje van de cover is,
    En dat het toch een 2xBlu-Ray + 1xDVD versie zal gaan worden (net zoals Toy Story 3)
    Zou toch wel jammer zijn mocht het niet zo zijn


    Greets Ferry, ...

  9. #84

    Standaard

    Volgens BOL.COM gaat het om een BRD & DVD COMBIPACK...

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wellicht moet je ze laten zoeken op "Een luizenleven". De miepies van de winkels weten soms niet dat dat dezelfde is.
    Daar had ik al rekening mee te houden. Ze wisten het gek genoeg wél, want ik was niet de eerste die er kwam om vragen. Dan zal ik eens de dichtsbijzijnde (maar nog steeds verre) Fnac moeten bezoeken.

    Maar valt dus op verscheidene sites al op bij de 1+1-actie, "BluRay A Bug's Life tijdelijk niet voorradig."

    FRS (Belgie) heeft ondertussen wel laten weten dat 'A Bug's Life (BR) zal meelopen in de actie en ze ervoor gaan zorgen dat deze titel in alle fillialen zal aanwezig zijn.
    Laatst aangepast door Esteban : 31-03-2011 om 17:57

  11. #86

    Standaard

    Op 8 April kun je verwachten dat zowel A BUGS LIFE en The Incredibles geleverd gaan worden, want dan hebben alle winkels weer grote voorraad voor de 1 + 1 actie.
    Dus eigenlijk gelijktijdig met de release van THE INCREDIBLES.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Volgens BOL.COM gaat het om een BRD & DVD COMBIPACK...
    Zo staat het ook op de cover, maar dat geeft geen duidelijkheid over het aantal discs.

  13. #88

    Standaard

    Zover ik weet is A BUGS LIFE een 1 disc versie en The Incredibles heeft 1 blu ray disc & 1 gewone DVD...

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    en The Incredibles heeft 1 blu ray disc & 1 gewone DVD...
    Het zou jammer zijn als we hier maar 1 disc Blu-ray krijgen,...dat zal een hoop gemis aan extras zijn die wel op de US uitgave staat.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  15. #90

    Standaard

    Ik heb gemerkt dat er twee afbeeldingen van de cover van The Incredibles te zien zijn op internet. Eentje waarop staat "Blu-ray + DVD" en eentje waar dit niet op staat. Ik ben benieuwd welke nu klopt. Ik begin echter wel het vermoeden te krijgen dat we een gestripte versie gaan krijgen. In dat geval ga ik de Amerikaanse versie aanschaffen.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb gemerkt dat er twee afbeeldingen van de cover van The Incredibles te zien zijn op internet. Eentje waarop staat "Blu-ray + DVD" en eentje waar dit niet op staat. Ik ben benieuwd welke nu klopt. Ik begin echter wel het vermoeden te krijgen dat we een gestripte versie gaan krijgen. In dat geval ga ik de Amerikaanse versie aanschaffen.
    Ik denk wel dat we hier Blu-ray +dvd zullen krijgen. Grote kans toch.

  17. #92

    Standaard

    Heb bij Cosmox besteld: A BUGS LIFE BRD & THE INCREDIBLES BRD ....
    Deze 2 titels komen vandaag bij mij nog binnen.
    Dus: Wie A BUGS LIFE BRD niet kan vinden, Cosmox heeft ze al op voorraad.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik denk wel dat we hier Blu-ray +dvd zullen krijgen. Grote kans toch.
    Frs geeft de 1 disc editie aan dus...

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Frs geeft de 1 disc editie aan dus...
    Nee hoor, hijs 2 discs. Check uitgebreidere omschrijving maar op de FRS website. Hopelijk geen dvds, maar 2 blu-rays.

  20. #95

    Standaard

    Bij ECI staat in de text dat THE INCREDIBLES uit 2 BLU RAY'S bestaat.
    Maar ik had The Incredibles en A BUGS LIFE besteld, waarvan 1 blu ray titel gratis...WOW

  21. #96

    Standaard

    Hey,

    Als ze bij de ECI de 2-Disc Blu-Ray hebben,
    Dan kan je er van uitgaan dat die ook in alle andere NL winkels in de schappen zal komen te gaan liggen.
    Want 2 verschillende uitgaves zullen er niet van uit komen.

    Dus nu maar hopen dat het echt een 2-Disc Blu-Ray pack is,
    En geen 1-Disc Blu-Ray+1-Disc DVD.


    Greets Ferry, ...

  22. #97

    Standaard

    Hoi Ferry,

    ik krijg deze blu ray's ( the incredibles en a bugs life ) 1 dezer dagen thuis bezorgd, dan laat ik ff weten welke uitgaves het zijn.

  23. #98

    Standaard

    the incredibles komt toch op 8 april uit?

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Hoi Ferry,

    ik krijg deze blu ray's ( the incredibles en a bugs life ) 1 dezer dagen thuis bezorgd, dan laat ik ff weten welke uitgaves het zijn.
    Toppie, .........We horen het graag met zijn allen


    the incredibles komt toch op 8 april uit?

    Normaal gesproken zou hij inderdaad op vrijdag 8 april uitkomen ja,
    Maar misschien net als Tangled vervroegd!
    Ik heb hem samen met Potter 7.1 + Toverstaf in de pre-order staan bij de FRS.
    Dus vrijdag ga ik alles op halen in de winkel :toppie:


    Greets Ferry, ...

  25. #100

    Standaard

    Ik kreeg gisteravond een berichtje van Cosmox, dat de 2 BRD INCREDIBLES EN A BUGS LIFE zijn verzonden, en ik verwacht morgen dat deze binnen zijn, maar laat ik nog wel weten.

Pagina 4 van 31 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •