Pagina 5 van 31 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 764 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Bol.com kan hun website the incredibles ook al leveren, dus kennelijk is hij wat eerder uitgekomen.

  2. #102

    Standaard

    Net The Incredibles (+ A Bug's Life) gehaald bij de Mediamarkt in Eindhoven. Volgens het hoesje bestaat het uit 1 Bluray + 1 DVD. Op de Bluray staat echter wel 'Feature' ... alsof er nog een bluray met 'Bonus' bijhoort.

    Leuk is dat mij de tray met de DVD ontbreekt. Dus die zit er ook niet bij terwijl het wel op hoes staat.... volgens mij liggen ze bij Buena Vista nogal te slapen.... denk dat ik hem maar terugbreng en wacht op een mooie release met alle extras...
    Laatst aangepast door Dr Strangelove : 05-04-2011 om 15:05

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr Strangelove Bekijk bericht
    Net The Incredibles (+ A Bug's Life) gehaald bij de Mediamarkt in Eindhoven. Volgens het hoesje bestaat het uit 1 Bluray + 1 DVD. Op de Bluray staat echter wel 'Feature' ... alsof er nog een bluray met 'Bonus' bijhoort.

    Leuk is dat mij de tray met de DVD ontbreekt. Dus die zit er ook niet bij terwijl het wel op hoes staat.... volgens mij liggen ze bij Buena Vista nogal te slapen.... denk dat ik hem maar terugbreng en wacht op een mooie release met alle extras...
    Hoeveel discs heb je dan? alleen 1 blu-ray?

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Hoeveel discs heb je dan? alleen 1 blu-ray?
    Jep, alleen 1 blu-ray. Verpakking was geseald trouwens.

  5. #105

    Standaard

    Hey,

    Jammer hoor dat wij (weer) in NL zo'n karige release krijgen
    In de US hebben ze een mooie 2-Disc Blu-Ray met vele,vele extra's!!!

    Greets Ferry, ...

  6. #106

    Standaard

    Ik kom zojuist van de Free Record Shop en heb daar de uitgave in mijn handen gehad. De verpakking maakt melding van twee discs: 1 blu-ray en 1 DVD, maar de keepcase heeft maar ruimte voor één disc. Er is dus iets aan de hand met deze uitgave.

    Mijn advies: niet kopen totdat duidelijk is wat er aan de hand is.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Hey,

    Jammer hoor dat wij (weer) in NL zo'n karige release krijgen
    In de US hebben ze een mooie 2-Disc Blu-Ray met vele,vele extra's!!!

    Greets Ferry, ...
    Volgens mij is van Pixar alleen Monsters Inc. een andere prut-release, toch?

  8. #108

    Standaard

    Ik ben wel benieuwd welke extras er nog wel op de NL release staan, ik hoop zelf in ieder geval op de twee kort films "Jack-Jack Attack" en "Bounding".

    In ieder geval triest dat we het hier met een uitgeklede versie moeten doen, zeker aangezien dit mijn favo Pixar is.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr Strangelove Bekijk bericht
    Volgens mij is van Pixar alleen Monsters Inc. een andere prut-release, toch?
    Met Monsters Inc. is niets mis. Die bestaat wereldwijd uit twee discs met overal dezelfde extra's.

  10. #110

    Standaard

    Ja, de korte films staan erop. En een retrospective praatje en nog een andere korte docu.

  11. #111

    Standaard

    Hey,

    Ik had het niet specifiek over Pixar releases,
    Maar over Blu-Ray releases in het algemeen

    En Monsters inc. is gewoon de wereldwijde realease die we hier hebben,
    Dus daar is niks mis mee, ...Alleen ontbreekt de sleeve in NL.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr Strangelove Bekijk bericht
    Volgens mij is van Pixar alleen Monsters Inc. een andere prut-release, toch?

  12. #112

    Standaard

    Hey,

    Dit is wat er op Disc 1 staat in NL:

    Audio Commentaries (Disc 1)
    The Incredibles Revisited (Disc 1, HD, 22 minutes)
    Boundin' with Optional Commentary (Disc 1, HD, 5 minutes)
    Jack-Jack Attack with Optional Visual Commentary (Disc 1, HD, 5 minutes)
    Maximize Your Home Theater (Disc 1, HD)


    En dit is wat er op Disc 2 staat in de US:

    • Deleted Scenes, Now in HD! (Disc 2, HD, 35 minutes)
    • The New Nomanisan: A Top Secret Redevelopment Plan (Disc 2, HD)
    • Paths to Pixar: Story Artists (Disc 2, HD, 6 minutes)
    • Studio Stories: Gary's Birthday (Disc 2, HD, 2 minutes)
    • Ending with a Bang: Making the End Credits (Disc 2, HD, 2 minutes)
    • Making of The Incredibles (Disc 2, SD, 27 minutes)
    • Other Classic DVD Content (Disc 2, SD, 70 minutes)
    • Easter Eggs (Disc 2, SD, 14 minutes)
    • Publicity (Disc 2, SD, 14 minutes)
    • Interactive Art Gallery (Disc 2, HD)
    • Incredibles Teaser (Disc 2, HD, 2 minutes)


    Dus zoals je ziet moeten we het helaas doen met vele interessante extra's!!!

    Misschien moeten we Disney Nederland eens even met zijn allen mailen hoe dit nu zit.


    Greets Ferry, ...

  13. #113

    Standaard

    Ik heb de Amerikaanse release besteld. Ik ga niet wachten totdat Disney het probleem gaat oplossen (als ze dat al doen). Bovendien ontbreekt de tweede blu-ray sowieso.
    Laatst aangepast door Frank : 05-04-2011 om 18:23

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Met Monsters Inc. is niets mis. Die bestaat wereldwijd uit twee discs met overal dezelfde extra's.
    Dat zal dan toch hier niet zijn. De Nl editie was een 1-disc'er.

  15. #115

    Standaard

    Hey,

    Nope, ...NL is ook een 2-Disc set,
    Heb die pas verkocht en de UK versie met sleeve er voor terug aangeschaft.

    Greets Ferry, ...

  16. #116

    Standaard

    Dus de recensie op DVD-Home klopt niet? Ik heb zelf de UK-versie, maar die heeft Nederlandse menu's en ondertitels op beide discs en Nederlandse en Vlaamse audiotracks op disc 1.

    EDIT: blraydvd was me voor.

  17. #117

    Standaard

    Inmiddels binnengekomen: The incredibles met A bugs Life, maar The Incredibles heeft maar 1 BRD met het woord FEATURE wat op de disc staat, dus ik denk dat dit de goedkopere versie is van The incredibles en dat deze versie speciaal bedoelt is voor deze actie 1 Disney Titel KOPEN, 1 Disney titel GRATIS. Het lijkt mij heel erg stom van Disney als dit een spontane fout zou zijn, een beetje onwerkelijk als Disney sprookjes ZELF....!!!

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Hey,

    Nope, ...NL is ook een 2-Disc set,
    Heb die pas verkocht en de UK versie met sleeve er voor terug aangeschaft.

    Greets Ferry, ...
    raar, want de versie in mijn kast ligt is een 1-disc'er.

    EDIT: Juist gekeken en je hebt gelijk, is een 2-disc'er oepsie

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Inmiddels binnengekomen: The incredibles met A bugs Life, maar The Incredibles heeft maar 1 BRD met het woord FEATURE wat op de disc staat, dus ik denk dat dit de goedkopere versie is van The incredibles en dat deze versie speciaal bedoelt is voor deze actie 1 Disney Titel KOPEN, 1 Disney titel GRATIS. Het lijkt mij heel erg stom van Disney als dit een spontane fout zou zijn, een beetje onwerkelijk als Disney sprookjes ZELF....!!!
    Disney heeft wel vaker rare dingen gedaan, dus ik denk niet dat dit te maken heeft met de 1+1 gratis actie.

  20. #120

    Standaard

    En A Bugs Life is ook maar 1 BRD , klopt dit dan wel....???
    Of zou deze versie een 2 disc moeten zijn....???

    Jammer van alle extra's...

  21. #121

    Standaard

    A Bug's Life heeft inderdaad maar één disc, maar op de internationale uitgaves ontbreken alle fotogalerijen in vergelijking met de Amerikaanse uitgave.

  22. #122

    Standaard

    Feature betekent zoiets als 'film' of 'main movie'. Ik denk niet dat deze release speciaal voor die actie is (aangezien Disney dat bij mijn weten nog nooit heeft gedaan... lijkt me ook erg duur)... Mogelijk hebben ze 1 disc weggelaten en het bij een 1BD+1DVD gelaten,

    Al snap ik het niet zo goed... Alle pixars tot dusver bevatte geen dvd's (m.u.v. Toy Story 3), maar wel alle extra's e.d.

    Zonde disney...

  23. #123

    Standaard

    Hoi Drikus,

    er zit alleen 1 BRD van The incredibles in, dus NIET 1 DVD , die volgens de cover WEL zou moeten bevatten. Al zie ik dat er voor 2.52 min. aan speelduur op deze BRD staat.

    Erg duur wordt het voor Disney om twee verschillende covers te produceren, . daarom juist: 1 zelfde cover, waarbij 1DVD expres is weggelaten vanwege de actie

    1 DISNEY TITEL KOPEN, 1 DISNEY TITEL GRATIS....ALTHANS ...JE KRIJGT NIETS MEER VOORNIETS, TOCH...???

    IEDEREEN DIE DEZE DISC AANGEKOCHT HEEFT GELIEVE ZICH TE MELDEN BIJ DISNEY....!!!
    Laatst aangepast door langejan : 05-04-2011 om 19:40

  24. #124

    Standaard

    En trouwens, als wij in Nederland ook de 4 BRD zouden krijgen, dan is de kans groot dat wij eigenlijk nooit meer deze titel zouden aankopen omdat er toch geen betere versie op de markt komt. Wel slim van Disney, maar slecht voor de echte FANS.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Mogelijk hebben ze 1 disc weggelaten en het bij een 1BD+1DVD gelaten,

    Al snap ik het niet zo goed... Alle pixars tot dusver bevatte geen dvd's (m.u.v. Toy Story 3), maar wel alle extra's e.d.

    Zonde disney...
    En zelfs de DVD schijnt er dus, al dan niet bewust, niet bij te zitten en voor de 2e BD vonden ze het waarschijnlijk niet rendabel om van NL subs te voorzien.

    Dat verklaart ook waarom de film hier zo snel op de markt is gekomen in tegenstelling tot bijvoorbeeld de de UK, waar ze nog even moeten wachten maar waar de 2 disc set hoogstwaarschijnlijk wel zal worden uitgebracht.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Pagina 5 van 31 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •