Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 95 van 95 worden weergegeven.

Discussie: Seven / Se7en

  1. #76

    Standaard

    Mijn Japans is nogal beroerd :P
    Maar die kan je met je standaard Amazon account toch gewoon bestellen?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  2. #77

    Standaard

    Zo te zien is het boekje gelijk aan die van de U.S. digibook. In ieder geval is die opengeslagen pagina exact hetzelfde.

    http://ecx.images-amazon.com/images/...L._AA1500_.jpg
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 12-05-2012 om 20:03
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Mijn Japans is nogal beroerd :P
    Maar die kan je met je standaard Amazon account toch gewoon bestellen?
    Boven de knop voor winkelwagentje zie je twee aanklikbare tekens de rechtse brengt je naar de English Help Page, klik dan op op "top page".
    Voor Amazon.com.jp moet je een nieuwe account maken maar dat kan in het engels, verder is de procedure gelijk aan de andere Amazons,(wel zo makkelijk. ) Ik zeg er wel vast bij dat de verzendkosten altijd extreem hoog zijn

  4. #79

    Standaard

    Hoe zit het met de laatste versie die in Nederland op 18 april verschijnt? Is dat enkel een kale versie??
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  5. #80

    Standaard

    Op bol.com kan je hem blijkbaar al reserveren voor amper 14,99.
    Ook de cover art staat er al op en ziet er veel fraaier uit dan zijn voorganger.
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/seven/10...565/index.html

  6. #81

    Standaard

    Op DVD-Home.nl stond deze als uitgave van Warner met onderstaande spec's:

    SEVEN Blu-Ray
    VRAATZUCHT. HEBZUCHT. LUIHEID. WRAAK. IJDELHEID. LUST. AFGUNST.

    Twee agenten (Brad Pitt en Morgan Freeman) zitten achter een briljante en ongrijpbare moordenaar aan die een reeks weerzinwekkende moorden orkestreert aan de hand van de zeven hoofdzonden. Ook Gwyneth Paltrow speelt mee in deze bejubelde thriller die zich afspeelt in een sombere, miezerige stad boordevol leed en verderf. David Fincher (Fight Club, Zodiac, The Curious Case of Benjamin Button) regisseert de actie – fysiek, mentaal en spiritueel – en weet wat ons angst aanjaagt, tot een schokkende ontknoping waarbij zelfs de meest geharde kijker niet ongevoelig voor kan blijven.

    Productinfo
    Speelduur: 127
    Original Soundtrack Language: Engels
    Ondertiteling: Nederlands, Portugees, Tjechisch, Deens, Noors, Zweeds, Fins, Engels SDH
    Beeldformaat: 2:40:1
    Geluidskwaliteit:
    5.1 Dolby Digital - Pools
    DTS HD-Master Audio 7.1 - Engels
    Dolby Digital 2.0 - Tjechisch

    DVD extra's:
    - Commentaar met regisseur David Fincher, acteurs Brad Pitt en Morgan Freeman, en andere medewerkers aan de film
    - Extra/Verlengde scènes
    - Alternatief einde
    - Bespreking van de openingsscene vanuit diverse opnamehoeken met verschillende audiomixen en 2 commentaren
    - Productieontwerp en foto’s met commentaren
    - The Notebooks: Full Motion Video van “John Doe’s” geschriften
    - Mastering for the Home Theater: met alternatieve hoeken en audio tussen de originele en nieuwe masters
    - Bioscooptrailer

    Heb het idee dat dit wellicht dezelfde uitgave is als de US versie, en daarmee verplichte vervanging van mijn vorige NL versie (bagger)...
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  7. #82

    Standaard

    Wat is het verschil met de oude versie?
    Wie heeft informatie?

  8. #83

    Standaard

    De oude versie heeft geen extra's en de scherpte en de kleuren zouden heel wat minder zijn dan de nieuwe versie van WB.
    Op bluray.com kan je alvast screenshots zien.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De oude versie heeft geen extra's en de scherpte en de kleuren zouden heel wat minder zijn dan de nieuwe versie van WB.
    Op bluray.com kan je alvast screenshots zien.
    Waar dan? Je bedoelt toch niet deze al weer 2 jaar oude uitgave van Se7en van New Line Cinema?

  10. #85

    Standaard

    Ja, dat bedoelt hij wel, want dat is waarschijnlijk de versie die we nu gaan krijgen (met andere audio- en ondertitelsporen). Ik denk niet dat Warner voor de nieuwe uitgave een compleet nieuwe master heeft gemaakt.

  11. #86

    Standaard

    Ik neem aan de we de UK versie krijgen ook uitgegeven door Warner maar dan Nederlandse subs erbij.

  12. #87

    Standaard

    Net de Nederlandse versie binnen is het een eco case. Ik dacht dat we die onzin in Nederland niet zouden krijgen. Maar wie anders dan cheap Warner.

  13. #88

    Standaard

    Zit er verder nog iets bij van een boekje?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Zit er verder nog iets bij van een boekje?
    Nee.

  15. #90

    Standaard

    Ik heb de Blu-ray vandaag gekocht. De extra's zijn gelijk aan de Special Edition DVD die RCV een tijd geleden heeft uitgebracht. Hieronder de specificaties voor de geïnteresseerden:

    Extra's
    Behind the Story
    - Commentaries
    - - The Stars: David Fincer, Brad Pitt & Morgan Freeman
    - - The Story: Richard Dyer, Andrew Kevin Walker, Richard Francis-Bruce, Michael de Luca & David Fincher
    - - The Picture: Darious Khondji, Arthur Max, Richard Francis-Bruce, Richard Dyer & David Fincher
    - - The Sound: Ren Klyce, Howard Shore, Richard Dyer & David Fincher
    - Production Designs
    - Still Photographs
    - - John Doe's Photographs
    - - Victor's Decomposition
    - - Police Crime Scene Photographs
    - - Production Photographs
    - - The Notebooks
    Additional Footage
    - Deleted Scnes and Extended Takes with Optional Commentary
    - - Original Opening
    - - Animated Storyboards of Original Opening
    - - Car Ride in from Gluttony
    - - "Spare Some Chage?"
    - - "My Future"
    - - Tracy Wakes from Light Sleep
    - - Raid on Victor's
    - - Pride
    - Alternate Edning with Optional Commentary
    - - Original "Test" Ending
    - - Animated Storyboard of Un-Shot Ending
    Exploration of the Opening Title Sequence
    Theatrical EPK
    Mastering for the Home Theater
    - Audio Mastering
    - Video Mastering
    - Color Correction
    Telecine Gallery
    - Scene One: Outside Gluttony
    - Scene Two: Inside Gluttony
    - Scene Three: Coda
    Theatrical Trailer
    Ondertitels
    Deens, Engels voor doven en slechthorenden, Fins, Frans, Grieks, Hongaars, Nederlands, Noors, Pools, Roemeens, Russisch, Tsjechisch, Zweeds
    Beeld
    2.40:1 1080p VC-1
    Geluid
    Engels DTS-HD Master Audio 7.1
    Pools Voice Over Dolby Digital 5.1
    Tsjechisch Dolby Digital 2.0 Stereo
    Laatst aangepast door Frank : 06-05-2012 om 16:44 Reden: Eén extra vergeten te vermelden

  16. #91

    Standaard

    Pff. dan twijfel ik om deze versie wel of niet te halen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Pff. dan twijfel ik om deze versie wel of niet te halen..
    Want? Te veel extra's? Poolse voice-over? 7.1-geluid i.p.v. 5.1? Geen Duitse ondertitels? Verklaar u nader!

  18. #93

    Standaard

    wel jammer dat er nog steeds geen making of of behind the scenes aanwezig zijn.
    Buiten dat een heel mooie uitgave.

  19. #94

    Standaard

    Zojuist de WB editie bekeken (via Bol.com 2 voor 20 euro) dus een mooie prijs. De kwaliteit voor deze donkere film vind ik uitmuntend goed. In tegenstelling van de oude versie hier geen spetters en vuiltjes. Details zijn mooi te zien (tikkende klok) zelfs te zien in verschillende beeldhoeken. Ook het geluid is zeer indrukwekkend! Muziek prima verzorgd. Vond alleen de stemmen af en toe wat krakerig klinken, kan aan mijn oren liggen. Zag een spelfout voorbij komen. Aankomen stond ankomen geloof ik.

    De extra's zijn zeer veel (geen boekjes etc) wel op de disc zelf. Niet alles wordt ned. ondertiteld. Wel een beetje lastig navigeren, maar voor een tientje dubbel en dwars waard.

    Film 4
    Beeld 5
    Geluid 4.5
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  20. #95

    Standaard

    In november is de film 25 jaar oud. Ik hoop op een UHD blu-ray uitgave. De huidige transfer ziet er op zich nog steeds wel prima uit maar het is inmiddels een oudje (is nog VC-1).

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •