De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Question Ik Zoek Een Film Op Dvd In Nedrland.

Dit zal wel niet het juiste forum zijn maar wor er gek van dat ik nergens wat kon opschrijven,ben neanderthaler met een pc .Kan iemandt mij vertellen waar ik in nederland de film Shot Trough The Heart (nieuw) kan kopen/bestellen op dvd, zou onwijs tof zijn als iemandt me dat kan vertelle,Servische maaten van me die in die oorlog gevochten hebbe,zegge dat het 1 van een paar films is die laat zien hoe het echt was,heb de film al maar op video en weet nog geen eens meer of me video het nog doet .Als je het weet dan hoor ik het graag.bedank en de mazzel.

Standaard

Poeh, dit is een lastige. Ik heb even voor je gezocht, en heb het volgende gevonden. Bekende sites als bol.com en cosmox hebben hem niet. Op dvd.nl vind ik terug dat deze in 2003 is uitgebracht op het Indies label (2 films op 1 dvd), zie http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=780
    op eBay staat een Engelse versie te koop voor ongeveer 21 euro.
    Anders kan je nog terugvallen op de Amerikaanse versie, die is wat vriendelijker geprijst.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groeten van Peter

Standaard

Bedankt Peter,maar USA dvd's zijn toch regio code 1 en hier is het regio code 2,of is die USA dvd regio vrij? Vind het wel raar hoor bol.com heeft wel Savior en Welcome to Sarajevo maar niet Shot Trough The Heart,en bij die yanks heb je vaak een creditcard nodig en die heb ik niet,heb op amozone ook gekeken USA(code1) en Duitsland amazone hebben hem wel en engels gesproken maar alhoewel mijn duits perfect is kwam ik er bij betalen toch niet uit,en ze vroegen ook weer naar een creditcard,of het kon ook via je bank maar dat weet ik niet zeker,daar was me duits toch niet goed genoeg,ik geef het nog niet op,nogmaals bedankt en het beste,mazzel,Jasper.

Standaard

Voor dit soort vragen bestaat ook een apart topic hoor, ik denk dat daar meer mensen kijken, dus zal je daar denk ik beter geholpen kunnen worden. Post eens in "Het grote "wie helpt mij aan die dvd" thread".

Instellingen bij het plaatsen van berichten