Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
De resultaten 201 tot 223 van 223 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    1e plek nog altijd in handen, maar ze zitten me op de hielen

    Vind het lastig ARG-DUI te voorspellen..

  2. #202

    Standaard

    Wie is er eigenlijk topscorer in het tournooi op dit moment ?

  3. #203

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    allemaal doen [urlv]klik[/url]
    heb zo'n 10 minuten lang geklikt, maar er gebeurd vrij weinig

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Wie is er eigenlijk topscorer in het tournooi op dit moment ?
    David Villa en Wesley Sneijder hebben beide 5 doelpunten en zijn daarmee gedeeld topscorer op dit moment.

  6. #206

    Standaard

    hopen dat wesley het uiteindelijk word dan maar.
    Ben verder benieuwd naar de punten die je krijgt als je de winnaar goed hebt, dat zijn toch wel zon 10000 punten waard vind ik.

  7. #207

    Standaard

    Ik heb op dit moment David Villa als topscorer, Nederland als winnaar en ook maak ik nog kans om het aantal doelpunten (nu 139, 151 voorspelt - wordt lastig ) en het aantal rode kaarten (nu 16, 17 voorspelt) goed te hebben. Ben benieuwd op wat voor puntenaantal ik dan kom

  8. #208

    Standaard

    Ik ben meer Spaans gezind;

    Topscorer: Villa
    Weltmeister: Spanje

    Toch hoop ik dat NL wereldkampioen wordt en dan gun ik Jordy zijn overwinning in de poule

  9. #209

    Standaard

    In de poulfase kon ik (voor mijn doen als voetballeek) nog redelijk bijbenen, maar met de eindstanden van de groepen en alle bijkomende factoren als kaarten/topscorer/kampioen zit ik er overal flink naast.

    Ik had Brazilie als winnar met Fabiano als topscorer..dat gaat lastig worden.

    Ach, fuck de punten..laat Nederland maar kampioen worden.

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht

    Ach, fuck de punten..laat Nederland maar kampioen worden.
    Thats the spirit !

  11. #211

    Standaard

    Ik heb 144 doelpunten voorspeld, nog 5 te gaan
    Actions speak louder than words

  12. #212

    Standaard

    Ik had Spanje als kampioen opgeven maar hoop zo dat het deze keer
    onze tijd wordt.
    Ik wil een ster op onze shirt!

    Met de statistieken zat ik er behoorlijk naast.
    Had veel meer goals verwacht met die rare bal en twijfelde met de topscorer tussen Villa/Fabiano/RVP.
    Toch voor Van Persie gekozen (erg goed in de voorbereiding, kwam erg gretig en 'fris' over omdat 'ie half jaar uit de running was), maar dat
    gaat 'm ook niet worden.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #213

    Standaard

    Topscoorder Villa? Nee toch? Forlan heeft er volgens mij ook al een stuk of 5, 6. Van Uruguay en die hebben net als Spanje ook nog een wedstrijd te gaan..
    --

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Topscoorder Villa? Nee toch? Forlan heeft er volgens mij ook al een stuk of 5, 6. Van Uruguay en die hebben net als Spanje ook nog een wedstrijd te gaan..
    Forlan heeft er 4 gemaakt, net als Klose. Samen met Sneijder en Villa zullen zij gaan uitmaken wie er topscorer van het WK wordt.

  15. #215

    Standaard

    Congratz @ Jordy van Buel voor het winnen van de dvd.nl subleague! Prima score hoor.

    Zelf zesde geworden.. kan ermee door. Jammer dat ik nog 3 plekken verloren heb door de bonuspunten!

  16. #216

    Standaard

    gefeliciteerd Jordy

  17. #217

    Standaard

    Goed gespeeld Jordy! Enig idee hoeveelste je staat in het algemeen klassement?
    Ikzelf heb het toch behoorlijk beroerd gedaan...
    Maar leuk was het wel!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #218

    Standaard

    Ik ben uiteindelijk 74e geworden van de bijna 65.000 Een beetje meer geluk en ik had een officiële WK bal gewonnen Iig bedankt voor de vele deelnames en de fanatieke manier waarop mensen hier hebben gepost. Over twee jaar weer een poule!

  19. #219

    Standaard

    Gefeliciteerd Jordy Mooie klassering ook in het totaalklassement.

    Dankzij een reuzensprong op het eind ben ik toch nog 3e geworden. Ik kreeg er voor die laatste paar vragen nog 1135 punten bij.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    (...) Over twee jaar weer een poule!
    En ik zal beloven dan m'n voorspellingen wél op tijd in te voeren...

    Knappe prestatie trouwens, Jordy!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #221

    Standaard

    Congrats Jordy.

    Ikzelf heb hard gefaald. Tijdens de groupfase lange tijd rond de 5e plek gestaan, maar ik had verder niks goed voorspelt qua eindstanden etc dus teruggezakt naar de 16e plek.

  22. #222

    Standaard

    Mooie prestatie Jordy, gefeliciteerd
    Ik deed het op mn werk beter dan hier, derde plaats en 80 euro in de pocket.
    Maar die zou ik zo omruilen voor een wereldcup naar Nederland.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #223

    Standaard

    Proficiat Jordy!

    zelf heb ik me in de voet geschoten door 1 x niet op te letten dat je bij de achtste finales geen gelijke standen kon hebben omdat goals na 90 minuten meetelden (ja wel gelijk als ze het tot penalties zouden brengen).

    Daarnaast had ik de halve finale van NL al ingevuld toen er nog geen namen stonden (L1 - K2 of zoiets), en die heb ik verdraaid...

    Maar dan was het een 7e of 8e plek geworden...

    Doelpunten vind ik dat ik het goed had 144 (die laatste van Spanje , nr 145 telt niet ).

    Milito als topscoorder was vaste bankzitter... tja, ook Diego's wegen waren ondoorgrondelijk.

    Volgende keer vul ik de voorspellingen in als ik 's nachts uit de kroeg kom, dan eindig ik wel in de top 3

    Samenvattend vind ik dat er teveel gele kaarten, te weinig doelpunten zijn gevallen.
    Send a maniac to catch a maniac...

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •