Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 223 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

    Standaard

    Ik doe mee onder de naam ' Sliders ' .

    Maar even snel een paar standen erin gefietst. Binnenkort eens op het gemak aanpassen.
    Laatst aangepast door Hayko de Boer : 22-05-2010 om 19:22
    Send a maniac to catch a maniac...

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bjorn Schierboom Bekijk bericht
    Moet je er voor betalen?
    Nope, gaat om de eer!

  4. #29

    Standaard

    Ik doe ook mee, ingelogd als Bazarov
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  5. #30

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Wordt er ook nog een aparte WK2010 topic gemaakt of houden we discussie in dit, of het voetbaltopic?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Wordt er ook nog een aparte WK2010 topic gemaakt of houden we discussie in dit, of het voetbaltopic?
    Ik stel voor dat we doorgaan in het Voetbal Seizoen 2009-2010 topic

  9. #34

    Standaard

    Voor de getrouwde/samenwonende voetbalkijkerts onder ons is dit misschien wel even handig om voor te leggen:

    WK CONTRACT 2010

    - voor de vrouwelijke partner –
    Hierbij verklaar ik, …………………………….., woonachtig te ……………………… dat ik getrouw de volgende afspraken nakom tijdens het Wereld Kampioenschap Voetbal 2010 te Zuid-Afrika.
     
    1. Vanaf twee uur voor elke Nederlandse wedstrijd, tot minstens 1 uur na afloop van de wedstrijd zorg ik voor alle hapjes en drankjes voor de mannelijke kijkers.
    2. Ik zal nooit, maar dan ook écht nooit (ook niet bij een andere wedstrijd) voor het beeldscherm lopen.
    3. Mochten er boodschappen gehaald moeten worden, dan haal ik dat direct op verzoek van de mannelijke kijkers.
    4. Tijdens een wedstrijd zal ik geen vragen stellen over buitenspel, namen van spelers of andere vragen.
    5. Ik respecteer elke opmerking die naar mij wordt gemaakt, ook na een tegendoelpunt.
    6. Voor de wedstrijden van het Nederlands elftal maak ik de huiskamer brandschoon (stofzuigen, dweilen, ramen wassen, beeldscherm tv afnemen, tafels schoonmaken).
    7. Alle drankwaren staan ruim van te voren goed gekoeld in de koelkast.
    8. Tijdens wedstrijden van het Nederlands elftal wordt minimaal twee keer een bittergarnituur door mij verzorgd.
    9. In geen enkele vorm zal ik de mannelijke kijkers tegenspreken, algemene vragen stellen of überhaupt ergens over discussiëren.
    10. Ik respecteer alle mannelijke kijkers als mijn meerdere in huis en doe wat zij mij bevelen.
    11. Ik voer alle opdrachten naar eer en geweten en eigen goeddunken uit. Kritiek of op- en aanmerkingen neem ik serieus en zal ik gebruiken om mijzelf te verbeteren in de dienstverlening naar de mannelijke kijkers.
    12. Als mij op welk gewenst moment dan ook wordt verzocht om het huis even te verlaten, zal ik dit terstond doen.
    13. Ik zal netjes gekleed en met een verzorgd uiterlijk de mannelijke kijkers op de wedstrijdavond tot hun dienst zijn.
    14. Tijdens de rust zal ik zorg dragen dat het toilet continu fris en schoon blijft, zonder er geld voor te vragen.
    15. Ook maak ik geen opmerkingen in de trend van: ‘het is maar een spelletje’ of andere onnozele uitspraken.
    16. De ochtend na de wedstrijd zal ik de krant ongelezen op tafel neerleggen met een glas water en een vers gezet kopje koffie.
    17. Na de wedstrijd, ongeacht het resultaat zal ik mijn man behagen naar al mijn kunnen.
    * Aan dit contract kan door de vrouw geen enkel recht ontleend worden.
    Aldus overeengekomen te ………………………………………… … op ……/ ……/ 2010.
    Voor akkoord: Voor akkoord
    ………………………………………… …… ………………………………………… …
    Handtekening vrouw Handtekening man
     
    Mijn vrouw heeft al getekend, succes mannen ! (en voetbalvrouwen natuurlijk ook)

  10. #35

  11. #36

    Standaard

    Heb me ook aangemeld, onder de naam HulzenseBoy
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  12. #37

    Standaard

    Nog enkele dagen om je aan te melden ik mis nog enkele voetbalfanaten van 't forum hier!

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    Ik heb me ook maar aangemeld.

    Watch out for PhilliesSoccer!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #40

    Standaard

    Ik zal ook eens meedoen
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #41

    Standaard

    Heb me ook aangemeld en ben toegevoegd.


    Four **** Trader & SafeTrader


  17. #42

    Standaard

    Jullie zijn toegevoegd heren! Enkele mensen hebben nog geen voorspelling ingevuld!

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Heb me ook aangemeld en ben toegevoegd.
    Onder welke naam?

  19. #44

    Standaard

    T.m.r.


    Four **** Trader & SafeTrader


  20. #45

    Standaard

    Ik heb me ook aangemeld, onder de naam -WH-.

  21. #46

    Standaard

    Jippy.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  22. #47

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bjorn024 : 09-09-2019 om 00:29

  23. #48

    Standaard

    Hoe vul je vanaf de 1/8ste finales de standen in als het gelijk eindigt ? gewoon gelijk of moet je penalties mee gaan rekenen ?
    Ik neem aan dan gewoon bijvoorbeeld 2-2 en niet 8-7 ?

  24. #49

    Standaard

    Ik heb hier http://www.afhakers.nl/blabla.asp?bl...%20Invulschema trouwens een aardig invulschema gevonden mocht iemand daar naar op zoek zijn.

    -edit- Ik had er graag een gezien zonder reclame, maar die heb ik nog niet gevonden helaas, maar verder zit deze goed in elkaar en is vrij duidelijk.
    Als iemand iets beters weet/vind zonder reclame dan hoor ik het graag.
    Laatst aangepast door Ed Lewis : 08-06-2010 om 20:13

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Hoe vul je vanaf de 1/8ste finales de standen in als het gelijk eindigt ? gewoon gelijk of moet je penalties mee gaan rekenen ?
    Ik neem aan dan gewoon bijvoorbeeld 2-2 en niet 8-7 ?
    Uit de spelregels:

    NB: bij de 8ste, kwart, halve en finale wordt gekeken naar de stand na 90 min + eventuele verlengingen. Doelpunten uit verlengingen tellen mee voor het totaal aantal doelpunten in het toernooi, strafschoppenseries echter niet.

    Dus penalties niet meenemen in je voorspelling...

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •