Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 83 worden weergegeven.

Discussie: Tron Legacy

  1. #26

    Standaard

    Avatar kost ook al 300 miljoen dollar (en dat kan nog oplopen).

    Wil men nu echt 300 miljoen dollar gaan neerleggen voor een sequel op Tron? Zo'n bekende film is dat nu toch ook weer niet, eerder een cult-film.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Avatar kost ook al 300 miljoen dollar (en dat kan nog oplopen).

    Wil men nu echt 300 miljoen dollar gaan neerleggen voor een sequel op Tron? Zo'n bekende film is dat nu toch ook weer niet, eerder een cult-film.
    Belachelijk dit. Waarom gooien ze er niet nog 200 bij ?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Als je LOTR als 1 film ziet dan hebben die ook 300 miljoen gekost
    Haha maar dan heb je ook 3 films
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Haha maar dan heb je ook 3 films
    Daarom zegt ze ook ALS
    Voortaan beter uit je doppen kijken vriend.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    Voortaan beter uit je doppen kijken vriend.
    normaal reageren is ook een kunst...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Haha maar dan heb je ook 3 films
    3 films, maar wel een drie-eenheid die ook nog eens back-to-back gefilmd zijn
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #32
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    3 films, maar wel een drie-eenheid die ook nog eens back-to-back gefilmd zijn
    Bekijk je, in dat opzicht, ook de beide Kill Bill's als 1 film?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded Bekijk bericht
    Bekijk je, in dat opzicht, ook de beide Kill Bill's als 1 film?
    Daar is het wat dubieuzer, maar in feite wel. Ik meen zelf dat deze alleen in 2 delen is uitgebracht omdat het script simpelweg te lang was voor 1 film.
    Mensen willen geen 4 uur in de bios zitten.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #34

    Standaard

    Allemaal goed en wel, maar zo wordt het "officieel gezien" natuurlijk niet bekeken, net zoals bijv. bij box office cijfers ook alleen de US domestic box office (onaangepast aan inflatie) bekeken wordt door analisten.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    3 films, maar wel een drie-eenheid die ook nog eens back-to-back gefilmd zijn
    Maar alle 3 samen (ook al zijn ze back-to--back gefilmd) kosten ze 300 MLN.
    Ook al zijn het 3 films
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #36

    Standaard

    Wat ik trouwens niet zie in deze thread, en wat voor mij de film al waard maakt om te zien (naast Olivia Wilde) is dat Daft Punk de score maakt!

    http://upcomingfilmscores.blogspot.c...k-tron-20.html

    Redelijk oud nieuws, maar zag het hier nog niet staan.

  12. #37

    Standaard

    Het is al eerder opgemerkt, maar waarom denkt men dat een genrefilm als dit een dergelijk budget ooit terug kan verdienen?
    Ik las laatst nog ergens dat analisten hebben berekend dat een film 2,5x het productiebudget moet verdienen om uit alle kosten te komen, dan hebben we het in dit geval dus over 750 mln!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #38
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #39

    Standaard

    Ziet er gelikt uit, maar ja de impact van de SFX die de '82 film had destijds heeft het nu niet echt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dit is helaas geen trailer van de film. Het is een vingeroefening. Je ziet dus niets van het uiteindelijke verhaal. De film gaat ongeveer 200 milj. dollar kosten (whatever). Alles is cgi... Je haat het of je vindt het juist te gek. De 'trailer' ziet er wel aardig uit.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Haddock Bekijk bericht
    Dit is helaas geen trailer van de film. Het is een vingeroefening.
    Zo kun je het ook noemen. Maar dan zijn tegenwoordig wel heel veel 'trailers' vingeroefeningen...

    Ik vond de trailer in elk geval vet!


  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Haddock Bekijk bericht
    Dit is helaas geen trailer van de film. Het is een vingeroefening. Je ziet dus niets van het uiteindelijke verhaal.
    Dat is dus wat ze een teaser trailer noemen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat is dus wat ze een teaser trailer noemen
    Neen... eigenlijk nog minder dan dat. Het is een test sequence. De ge-oefende kijker die Tron nog kent, kan de originele light-ciycle race herkennen uit de oude film. Dit is dus een soort remake van dat stukje als test voor de nieuwe film. Voor comic-con een beetje bijgewerkt met logo's en cuts van de nieuwe/verouderde hoofdrolspeler (Bridges??)

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Niet om echt af te willen zeiken maar ik vond deze film niks. Even boeiend als een verfilming van Pong, graphics die niet verder reiken dan een Atari spelcomputer, verhaal 0,0... en nu nog een sequel?
    Ik heb 'm geeneens uit kunnen kijken, zo boeiend was 'ie :P !
    I find your lack of faith disturbing

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans Bekijk bericht
    Ik heb 'm geeneens uit kunnen kijken, zo boeiend was 'ie :P !
    Ach.. ieder zo z'n lol heh!
    Ik kan bij de gemiddelde Oscar winnende film de ogen meestal maar moeilijk open houden.

    Ik heb de film zo'n 1 á 2 jaar geleden voor het laatst gezien en heb me daar nog prima bij vermaakt (SE op DVD). De film is behoorlijk camp aan het worden met hier en daar tenenkrommende speciale effecten / momenten. Het interessante daaraan is echter toch dat je heel goed kan zien dat deze film op een goede manier gebruik maat van de effecten om het verhaal te vertellen. Het verhaal is namelijk gewoon een goede variant van een normale hollywood film van tegenwoordig: Goed Vs. Slecht met een interessant achtergrondverhaal en een hoofdpersoon die persoonlijke groei doormaakt.
    Voor liefhebbers van de wat oudere computersgenaratie zitten er ook nog eens een hele stapel fantastische verwijzingen in wat het extra leuk maakt. (die BIT blijft bijvoorbeeld hilarisch met zijn yes/no antwoorden)
    Laatst aangepast door Jurriaan Wittenberg : 30-07-2009 om 10:02

  21. #46

    Standaard

    Ik heb Tron ook nooit helemaal gezien. Elke keer als ik die op tv zie en er wat van mee pik dan vind ik het erg saai.
    Ik denk wel dat een sequel potentieel heeft voor een toffe film. Die trailer laat wel zien waarom. Nu moeten ze er alleen nog een goede film om heen maken. Ik ben dan ook wel benieuwd of het wat wordt.

    Ik denk ook dat bepaalde elementen wel terug komen in de film. Het was misschien slechts een test om te zien hoe het er uit komt te zien, maar bepaalde dingen zijn wel specifiek.
    Het lijkt me sterk dat ze zomaar de huidige én een jonge Jeff Bridges laten zien en het verder geen betekenis heeft. Zeker als zo'n test scene opgewaardeerd wordt naar officiële teaser trailer.

  22. #47

    Standaard

    Trekt mij nog niet echt zo, vond dit fragment niet heel gaaf. Lijkt wel een beetje op die clip van Brooklyn Bounce

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Trekt mij nog niet echt zo, vond dit fragment niet heel gaaf. Lijkt wel een beetje op die clip van Brooklyn Bounce
    Ey.. leuke clip, kende ik niet. Maar het is natuurlijk andersom... De clip van Brooklin Bounce heeft iets weg van de originele Tron EN een beetje Akira natuurlijk!

  24. #49

    Standaard

    Kan iemand dit topic de naam Tron Legacy geven? Volgens IMDB is dat namelijk de nieuwe titel van de film.

    Op IMDB zijn trouwens ook een paar screens te vinden, en op 17 december 2010 zou deze film in de Amerikaanse bioscopen moeten verschijnen.

  25. #50

    Standaard



    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •