Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 42 van 42 worden weergegeven.

Discussie: Bad Boys

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Ben benieuwd of de spetters eruit zijn gehaald met deze versie. Mij is niet helemaal bekend of het ook om een remastered version gaat.
    Gisteren bekeken. Beeld en geluid zijn dik in orde. Ondertussen ook de review op blu-ray.com : http://www.blu-ray.com/movies/Bad-Bo...ay/194/#Review

  2. #27

    Standaard

    Ik heb de oude en de nieuwe, maar de oude houd ik ook mooi.
    Die mag dan wel niet in 4k zijn geremastered, maar de videobitrate is hoger en de audio bitrate is VEEL hoger.
    De nieuwe release heeft namelijk een 16bit audio spoor en de oude een 24bit audio spoor.
    http://www.caps-a-holic.com/c.php?d1=6914&d2=6915

  3. #28
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Die bitrates zijn verwaarloosbaar. De oude Blu-ray heeft black crush en DNR.
    16-bit vs 24-bit kun je niet in de praktijk horen.

    De oude disc is rijp voor de prullenbak.

  4. #29

    Standaard

    Het beeld van de oude blu-ray is ook een stuk minder scherp dan de nieuwe!

  5. #30

    Standaard

    Krijg 'm morgen binnen ben benieuwd
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  6. #31

    Standaard

    Is Bad Boys 2 ook los leverbaar of alleen in deze combi?
    Zelfde probleem was er ook met Ghostbusters 1+2
    Had 1 al los, te wachten op deel 2 en dan komen ze alleen samen in een combi uit.
    Dus dat werd een dubbeldip, en de ander maar weer zien te verkopen.
    Ben bang dat met deze Bad Boys precies zelfde zal worden.

  7. #32

    Standaard

    Bad boys 2 zit alleen in deze combi
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #33

    Standaard

    In Duitsland (amazon.de) is die ook alleen te pre-orderen, weet alleen niet of er NL subs op staan.
    I Love My Sci-Fi

  9. #34
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Volgens bluray-disc.de wel
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #35

    Standaard

    Als ik de hoes aan de achterkant van de Blu-ray van Bad Boys 1+2 bekijk zie ik wel een afbeelding van een Blu-ray van deel 2. Misschien dat die later alsnog op de markt gebracht wordt?

    Bad Boys I & II (B).jpg
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Als ik de hoes aan de achterkant van de Blu-ray van Bad Boys 1+2 bekijk zie ik wel een afbeelding van een Blu-ray van deel 2. Misschien dat die later alsnog op de markt gebracht wordt?
    Kan gewoon een fotootje zijn... hoop er maar niet op.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #37

    Standaard

    Uitstekende uitgave moet ik zeggen. Deel I ziet er al heel goed uit Deel II nog wat beter. Het beeld spat er vanaf. Enkel wat beeldruis in het begin, verder prima beeld en geluid.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  13. #38
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Deze Blu-ray is nu ook in Engeland uitgegeven. Alleen is Sony UK zo dom geweest, om de oude 2010 disc van Bad Boys 1 in de keepcase te doen. In plaats van de nieuwe 4K remastered disc. Bad Boys 2 is goed.
    Aangezien beide films net als in Nederland in 1 keepcase geleverd worden, wil ik graag weten of Sony Nederland ook niet zo dom is geweest.

    Aan de hand van het disc-menu kun je zien of je de oude of de nieuwe hebt.

    Foutief exemplaar:



    Nieuwe goede disc:


  14. #39

    Standaard

    Ik heb beide versies in huis en de nieuwe versie is wel de goede. Onderstaande afbeelding zit in de "Bad Boys I And II" case.
    The future is Blu

  15. #40
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Mooi om te horen. Bedankt.

  16. #41

    Standaard

    Heb ook maar ff gekeken, heb ook de NL versie en is idd de correcte versie (onderste plaatje)
    I Love My Sci-Fi

  17. #42

    Standaard

    Ter info: de Bad Boys Trilogy Blu-ray box die vorig jaar is uitgebracht, bevat niet de 4K Remaster van de 1e film. Deze zit alleen bij de 20th Anniversay Collection met deel 2. Dit is bevestigd door Sony:

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •