Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 130 van 130 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Nu te bestellen:



    Rock-a-Doodle (Robert Folk, inclusief liederen geschreven door T.J. Kuenster, gelimiteerde uitgave van 500 exemplaren) www.quartetrecords.com



    Scorpio (Jerry Fielding, gelimiteerde uitgave van 500 exemplaren) www.quartetrecords.com

    Quartet Records heeft momenteel een uitverkoop waarbij je 25% korting krijgt op alles, inclusief de hierboven genoemde nieuwe releases. Bestel je 8 titels of meer dan is de verzending gratis, anders is deze afhankelijk van de hoeveelheid titels je bestelt.

  2. #127

  3. #128

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dit is een wel heel mooie set van The Lord of the Rings: The Rings of Power, maar niet goedkoop en gelimiteerd.

    THE LORD OF THE RINGS: THE RINGS OF POWER – Season One 10xCD Box Set – Mondo (mondoshop.com)
    Bear McCreary - LOTR Rings of Power 10CD Box Set - Amazon.com Music
    Zeker een hele mooie set en niet goedkoop. Twee van de tien CD's in deze box zijn ook los te koop (en die heb ik al), maar heb ik 'm toch besteld. Bij Amazon, want bij Mondo is hij al uitverkocht.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Zeker een hele mooie set en niet goedkoop. Twee van de tien CD's in deze box zijn ook los te koop (en die heb ik al), maar heb ik 'm toch besteld. Bij Amazon, want bij Mondo is hij al uitverkocht.
    Als groot fan van het werk van Bear McCreary heb ik de set ook besteld. Ook bij Amazon, vind ik sowieso vanwege de BTW afhandeling een stuk fijner. De serie moet ik nog kijken!

    Had al eerder ook deze CD en comic besteld.

    https://bearmccreary.com/thesingularity/

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •