Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 130 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Toch nog even snel X-Files 4 besteld, kon het niet laten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Toch nog even snel X-Files 4 besteld, kon het niet laten.
    Zwakkeling.

  3. #103

    Standaard


    Basic Instinct
    (2 CD-set, Jerry Goldsmith, gelimiteerde uitgave van 2000 exemplaren) www.quartetrecords.com

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nu te bestellen:



    Superman: The Movie (3 CD-set, John Williams, gelimiteerde uitgave van 5000 exemplaren) www.lalalandrecords.com
    wow is die nog te bestellen?

  5. #105

    Standaard

    Zo ik heb net een van de mooiste films scores gekocht op LALALand

    Somewhere In Time: Limited Edition


  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    wow is die nog te bestellen?
    Op dit moment niet. La-La Land verwacht volgende maand weer voorraad te hebben.

  7. #107

    Standaard

    Nog een aantal recent uitgebrachte titels:



    Dante's Peak - The Deluxe Edition (2 CD-set, John Frizzell & James Newton Howard, gelimiteerde uitgave van 2000 exemplaren) www.varesesarabande.com



    Love Field - The Deluxe Edition (Jerry Goldsmith, gelimiteerde uitgave van 1500 exemplaren) www.varesesarabande.com



    Star Trek II: The Wrath of Khan (2 CD-set, James Horner, gelimiteerde uitgave van 10000 exemplaren) www.lalalandrecords.com

  8. #108

    Standaard

    Nu te bestellen:



    Glory - Expanded Edition (2 CD-set, James Horner, gelimiteerde uitgave van 5000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    Stripes - Expanded Edition (Elmer Bernstein, gelimiteerde uitgave van 2000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    Basic Instinct (2 CD-set, Jerry Goldsmith, heruitgave van CD uit 2015, ook verkrijgbaar op vinyl) www.quartetrecords.com

  9. #109

    Standaard

    Nu te bestellen:



    Beavis and Butthead (John Frizzell, gelimiteerde uitgave van 1000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    Flesh and Bone (Thomas Newman, gelimiteerde uitgave van 1000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    Jumanji (2 CD-set, James Horner) www.intrada.com



    Dead Men Don't Wear Plaid (2 CD-set, Miklós Rozsá) www.intrada.com



    Becket (Laurence Rosenthal) www.intrada.com



    The Weather Man (Hans Zimmer) www.lalalandrecords.com



    Sonic the Hedgehog (Tom Holkenborg, gelimiteerde uitgave van 2000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    The Lost City (Pinar Toprak, gelimiteerde uitgave van 2000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    How to Train Your Dragon 2 (2 CD-set, John Powell, gelimiteerde uitgave van 2000 exemplaren) www.varesesarabande.com



    The Iron Giant (Michael Kamen, gelimiteerde uitgave van 2000 exemplaren) www.varesesarabande.com
    Laatst aangepast door Frank : 24-02-2024 om 00:52

  10. #110

    Standaard

    Willow_isc476_1600b.jpg
    Eindelijk !! een expanded 2-Disc set van Willow
    WILLOW (2CD) (intrada.com)
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b Bekijk bericht
    Willow_isc476_1600b.jpg
    Eindelijk !! een expanded 2-Disc set van Willow
    WILLOW (2CD) (intrada.com)
    Yes!!!

  12. #112

    Standaard

    Nu te bestellen:



    Jurassic Park (2 CD-set, John Williams, gelimiteerde uitgave van 5000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    Scarface (2 CD-set, Giorgio Moroder, gelimiteerde uitgave van 5000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    Patriot Games (2 CD-set, James Horner, gelimiteerde uitgave van 2000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    Clear and Present Danger (2 CD-set, James Horner, gelimiteerde uitgave van 2000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    The First Wives Club (Marc Shaiman, gelimiteerde uitgave van 1000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    Cat's Eye (Alan Silvestri) www.intrada.com



    Star Trek II: The Search for Spock (2 CD-set, James Horner) www.intrada.com



    Cross of Iron (Ernest Gold, gelimiteerde uitgave van 2000 exemplaren) www.quartetrecords.com



    Bring Me the Head of Alfredo Garcia (Jerry Fielding) www.quartetrecords.com



    The Taking of Pelham One Two Three (1974) (David Shire) www.quartetrecords.com



    Seconds (Jerry Goldsmith) www.quartetrecords.com
    Laatst aangepast door Frank : 24-02-2024 om 00:51

  13. #113

    Standaard

    Nu te bestellen:



    The Ring (2 CD-set, Hans Zimmer, gelimiteerde uitgave van 3000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    Rudy (Jerry Goldsmith, gelimiteerde uitgave van 3000 exemplaren) www.varesesarabande.com



    Lifeforce (2 CD-set, Henry Mancini) www.intrada.com



    Lifeforce (Michael Kamen) www.intrada.com



    Matinee (Jerry Goldsmith) www.intrada.com
    Laatst aangepast door Frank : 24-02-2024 om 00:50

  14. #114

    Standaard



    How the Grinch Stole Christmas (James Horner, gelimiteerde uitgave van 3000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    Hollow Man (2 CD-set, Jerry Goldsmith) www.intrada.com



    Death Becomes Her - The Deluxe Edition (Alan Silvestri, gelimiteerde uitgave van 2000 exemplaren) www.varesesarabande.com



    Tomb Raider: The Cradle of Life - The Deluxe Edition (2 CD-set, Alan Silvestri, gelimiteerde uitgave van 2000 exemplaren) www.varesesarabande.com
    Laatst aangepast door Frank : 24-02-2024 om 00:50

  15. #115

    Standaard

    Vraagje, Frank: Verzamel jij al die soundtrack CD's ook of geef je alleen maar informatie over deze releases?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vraagje, Frank: Verzamel jij al die soundtrack CD's ook of geef je alleen maar informatie over deze releases?
    Ik verzamel inmiddels al 30 jaar soundtrack CD's (ik heb momenteel ruim 1300 CD's), maar niet alles wat ik hier plaats koop ik ook.

  17. #117

    Standaard

    Nu te bestellen:



    The Godfather - 50th Anniversary Edition (2 CD-set, Nino Rota, bijna anderhalf uur aan niet eerder uitgebrachte muziek, gelimiteerde uitgave van 5000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    Amistad - 25th Anniversary Edition (2 CD-set, John Williams, zo'n anderhalf uur aan niet eerder uitgebrachte muziek, gelimiteerde uitgave van 5000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    Spider-Man - 20th Anniversary Edition (3 CD-set, Danny Elfman, ruim 2 uur aan niet eerder uitgebrachte muziek, gelimiteerde uitgave van 5000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    Tomorrow Never Dies - Expanded Edition (2 CD-set, David Arnold, zo'n 80 minuten aan niet eerder uitgebrachte muziek, gelimiteerde uitgave van 5000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    The 'Burbs - Expanded Edition (Jerry Goldsmith, zo'n 15 minuten aan niet eerder uitgebrachte muziek, gelimiteerde uitgave van 1500 exemplaren) www.lalalandrecords.com
    Laatst aangepast door Frank : 24-02-2024 om 00:49

  18. #118

    Standaard

    Het heeft maar liefst 11 jaar geduurd om deze soundtrack release uitgebracht te krijgen, maar je kunt 'm nu dan toch echt bestellen:



    Conan the Destroyer (2 CD-set, Basil Poledouris) www.intrada.com
    Laatst aangepast door Frank : 24-02-2024 om 00:49

  19. #119

    Standaard

    Nu te bestellen:



    The Faculty (2 CD-set, Marco Beltrami) www.intrada.com



    The Time Machine (2002) - The Deluxe Edition (Klaus Badelt) www.varesesarabande.com



    Shattered (Alan Silvestri) www.intrada.com



    The Funhouse (John Beal) www.intrada.com



    The Lord of the Rings: The Rings of Power (2 CD-set, Bear McCreary) www.mondoshop.com
    Laatst aangepast door Frank : 24-02-2024 om 00:18

  20. #120

    Standaard

    Nu te bestellen:



    Peter Pan (2003) (2 CD-set, James Newton Howard, bijna 80 minuten aan niet eerder uitgebrachte muziek) www.intrada.com
    Laatst aangepast door Frank : 24-02-2024 om 00:17

  21. #121

    Standaard

    De afgelopen maanden uitgebracht:



    Hook - The Ultimate Edition (3 CD-set, John Williams, gelimiteerde uitgave van 5000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    Live and Let Die - 50th Anniversary Edition (2 CD-set, George Martin, gelimiteerde uitgave van 5000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    The Mask of Zorro - Expanded Edition (2 CD-set, James Horner, gelimiteerde uitgave van 3000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    Octopussy - 40th Anniversary Expanded Edition (2 CD-set, John Barry, gelimiteerde uitgave van 5000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    Sneakers - Expanded Edition (2 CD-set, James Horner, gelimiteerde uitgave van 3000 exemplaren) www.lalalandrecords.com



    Hellboy II: The Golden Army - The Deluxe Edition (2 CD-set, Danny Elfman) www.varesesarabande.com



    How to Train Your Dragon: The Hidden World - The Deluxe Edition (2 CD-set, John Powell) www.varesesarabande.com



    Battle Beyond the Stars - Expanded Edition (2 CD-set, James Horner) www.intrada.com



    Humanoids from the Deep (James Horner) www.intrada.com



    Inchon - Remastered Edition (3 CD-set, Jerry Goldsmith) www.intrada.com



    MacArthur - Expanded Edition (2 CD-set, Jerry Goldsmith) www.intrada.com



    The Rock - Expanded Edition (2 CD-set, Nick Glennie-Smith, Hans Zimmer & Harry Gregson-Williams) www.intrada.com



    Solo: A Star Wars Story - Deluxe Edition (2 CD-set, John Powell) www.intrada.com



    Something Wicked This Way Comes - Expanded Edition (James Horner) www.intrada.com



    Windtalkers - Expanded Edition (3 CD-set, James Horner) www.intrada.com



    CutThroat Island (2 CD-set, John Debney, heruitgave van de release van La-La Land Records) www.quartetrecords.com



    Dad - Expanded Edition (2 CD-set, James Horner, gelimiteerde uitgave van 2000 exemplaren) www.quartetrecords.com
    Laatst aangepast door Frank : 24-02-2024 om 12:00 Reden: Nog enkele titels toegevoegd

  22. #122

    Standaard

    The Rock en Solo heb ik al een eind binnen.

    Hellboy II en How to Train Your Dragon 3 meteen besteld. Zeker die laatste wil ik niet missen. Dacht dat de tweede ook wel langer ging beschikbaar zijn en was supersnel uitverkocht en OOP. Gelukkig nog voor een mooie prijs gevonden, maar dat wil ik niet nog eens meemaken.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    The Rock en Solo heb ik al een eind binnen.

    Hellboy II en How to Train Your Dragon 3 meteen besteld. Zeker die laatste wil ik niet missen. Dacht dat de tweede ook wel langer ging beschikbaar zijn en was supersnel uitverkocht en OOP. Gelukkig nog voor een mooie prijs gevonden, maar dat wil ik niet nog eens meemaken.
    Mooi dat je 'm gevonden hebt, want de HTTYD-scores van John Powell zijn geweldig. Sinds gisteren is de internationale webwinkel van Varèse Sarabande weer geopend en daar verkopen ze verrassend genoeg How to Train Your Dragon 2 en bijvoorbeeld ook Death Becomes Her van Alan Silvestri die ook al een tijdje niet meer te koop was (en in hun Amerikaanse webwinkel ook niet te koop is).

    Ik heb HTTYD 3 en Death Becomes Her besteld, maar HTTYD 3 is wordt pas op 23 maart verzonden.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Mooi dat je 'm gevonden hebt, want de HTTYD-scores van John Powell zijn geweldig. Sinds gisteren is de internationale webwinkel van Varèse Sarabande weer geopend en daar verkopen ze verrassend genoeg How to Train Your Dragon 2 en bijvoorbeeld ook Death Becomes Her van Alan Silvestri die ook al een tijdje niet meer te koop was (en in hun Amerikaanse webwinkel ook niet te koop is).

    Ik heb HTTYD 3 en Death Becomes Her besteld, maar HTTYD 3 is wordt pas op 23 maart verzonden.
    HTTYD 3 besteld bij Music Box records. Wist niet dat de internationale shop terug open was. Ah, misschien in de toekomst dan rechtstreeks bestellen als er geen extra kosten aan verbonden lijken te zijn.

    Hook en The Mask of Zorro heb ik ook al een tijdje nu in huis. Heerlijke scores. Hook was ik de eerste keer ook mislopen. Nu hopen dat Independence Day ook een keertje opnieuw verschijnt bij La-La Land Records.

    Death Becomes Her even moeten luisteren. De film niet gezien en score nog niet gehoord.

    Trouwens is bij Intrada Jaws 2CD ook weer beschikbaar. Was sinds 2016-17 niet meer beschikbaar dacht ik. Ook maar meteen gekocht.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #125

    Standaard

    Nu te bestellen, leverbaar vanaf 11 maart a.s.:



    Top Gun (2 CD-set, bevat de nog niet eerder uitgebrachte score van Harold Faltermeyer, alle eerder uitgebrachte popnummers en bonus tracks, gelimiteerde uitgave van 5000 exemplaren) www.lalalandrecords.com

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •