De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 2 HDD recorders aansluiten op LCD/LED TV>>

    Hallo lui, vond dit forum tijdens mijn zoektocht naar een oplossing voor mijn probleem.
    Mijn vrouw is behoorlijk verzot op allerlei series waardoor wij 2 HDD recorders hebben.
    Vandaag een nieuwe TV gekocht, een LCD van Philips 32PFL5605, deze heeft wel 3 HDMI ingangen en maar 1 Scart.
    Mijn recorders hebben enkel scart en geen HDMI.
    Ik kan dus maar 1 recorder aansluiten op de TV.
    Is er een mogelijkheid de 2e ook aan te sluiten??
    Een verloopstekker van scart naar HDMI is er volgens mij niet omdat dat verschillemde signalen zijn.
    Heeft iemand een suggestie??

  2. #2

    Standaard

    Scart switch, zoek er naar op google en/of marktplaats, succes
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheMaestro Bekijk bericht
    Hallo lui, vond dit forum tijdens mijn zoektocht naar een oplossing voor mijn probleem.
    Mijn vrouw is behoorlijk verzot op allerlei series waardoor wij 2 HDD recorders hebben.
    Vandaag een nieuwe TV gekocht, een LCD van Philips 32PFL5605, deze heeft wel 3 HDMI ingangen en maar 1 Scart.
    Mijn recorders hebben enkel scart en geen HDMI.
    Ik kan dus maar 1 recorder aansluiten op de TV.
    Is er een mogelijkheid de 2e ook aan te sluiten??
    Een verloopstekker van scart naar HDMI is er volgens mij niet omdat dat verschillemde signalen zijn.
    Heeft iemand een suggestie??
    Je tv heeft ook een component ingang:Kijk of een van je HDD recorders dit ook heeft.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •