Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 246 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Begrijp eigenlijk nog steeds niet wat er zo speciaal is aan die US box, maar iedereen zijn smaak zeker Mooi ding, daar niet van, maar onze superset vind ik er toch ook wel heel mooi uitzien. Daarbij is de inhoud virtueel hetzelfde buiten dat briefje (who cares?), en dat lampje. Daarbij is de vorm een stuk praktischer, en imo, even aantrekkelijk. Ik vind het zeker de moeite niet waard omdat een Region 1 dvd te gaan bestellen vanuit Amerika, in ieder geval.

  2. #202

    Standaard

    De US box is gewoon meer aandacht aan besteed en meer een 'collector's item'. De NL box is gewoon een simpele doos met de dvds en het spel erin.

    Als je dan ook nog eens goedkoper uit kan zijn, met de Amerikaanse box, waarom niet?
    **** me gently with a chainsaw.

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    De US box is gewoon meer aandacht aan besteed en meer een 'collector's item'. De NL box is gewoon een simpele doos met de dvds en het spel erin.

    Als je dan ook nog eens goedkoper uit kan zijn, met de Amerikaanse box, waarom niet?
    Akkoord, maar ik denk dat de mensen die hier de superset of de mensen die in de Uk de premium set hebben gekocht het toch vooral niet gemunt hebben op al die prulletjes (die blacklight en dat papiertje worden toch waardeloos als de blacklight het begeeft en het spel, ja, hoeveel keer in je leven ga je dat spelen), ten tweede misschien ook geknocht zijn op enige subtitles om het te verstaan en drie ook geen multi region speler hebben. En misschien nog de reden dat het niet praktisch is die doos op de kast te zetten
    Ik moet zelf zeggen, ik ben niet van plan om binnen de 5 jaar een andere speler te kopen.

  4. #204

    Standaard

    Ik wil die prulletjes zeker erbij.
    En ik vind 'm mooi genoeg dat ie van mij niet praktisch hoeft te zijn.
    Ik baal alleen van het ontbreken van de NL ondertitels.
    Maar dan haal ik nog wel de NL BluRays een keer in huis.

    Nu alleen nog een goede site vinden waar ik hem kan kopen...

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Akkoord, maar ik denk dat de mensen die hier de superset of de mensen die in de Uk de premium set hebben gekocht het toch vooral niet gemunt hebben op al die prulletjes (die blacklight en dat papiertje worden toch waardeloos als de blacklight het begeeft en het spel, ja, hoeveel keer in je leven ga je dat spelen), ten tweede misschien ook geknocht zijn op enige subtitles om het te verstaan en drie ook geen multi region speler hebben. En misschien nog de reden dat het niet praktisch is die doos op de kast te zetten
    Ik moet zelf zeggen, ik ben niet van plan om binnen de 5 jaar een andere speler te kopen.
    Jongens wat zitten jullie toch te zeuren over welke box nou mooier of praktischer is in of op de kast. WHO CARES!!! Laat iedereen nou gewoon gelukkig zijn met zijn/haar box en kom niet steeds met voor of nadelen van desbetreffende boxen op de proppen. Wat wil je daar nu mee bereiken? Bij mij staat de doos mooi in de kast en bij jou niet. Nou en.......... Gun ieder het zijne.

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nifty Bekijk bericht
    Jongens wat zitten jullie toch te zeuren over welke box nou mooier of praktischer is in of op de kast. WHO CARES!!! Laat iedereen nou gewoon gelukkig zijn met zijn/haar box en kom niet steeds met voor of nadelen van desbetreffende boxen op de proppen. Wat wil je daar nu mee bereiken? Bij mij staat de doos mooi in de kast en bij jou niet. Nou en.......... Gun ieder het zijne.
    Je zit hier in een topic over de Complete Collection van Lost, nogal logisch dat deze "discussie" hier gevoerd wordt nietwaar... Een discussie waar je zelf aan meedoet, want je hebt zelf al gezegd dat de Amerikaanse box veel mooier is

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door offspring29 Bekijk bericht
    Je zit hier in een topic over de Complete Collection van Lost, nogal logisch dat deze "discussie" hier gevoerd wordt nietwaar... Een discussie waar je zelf aan meedoet, want je hebt zelf al gezegd dat de Amerikaanse box veel mooier is
    Ja je mening geven is 1 ding maar eindeloos blijven hameren wat je van iets vindt of dat iets wel of niet praktisch is is ronduit vervelend. Maar goed.... dat zal dan wel aan mij liggen

    BTW Ik zei "IK vind de usa box mooier". Ik zei niet van "wat moet je in jezusnaam met die andere box met die prullarie". Daat heet afkraken en is nergens voor nodig toch? Ieder het zijne....
    Laatst aangepast door nifty : 14-11-2010 om 17:22

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nifty Bekijk bericht
    Ja je mening geven is 1 ding maar eindeloos blijven hameren wat je van iets vindt of dat iets wel of niet praktisch is is ronduit vervelend. Maar goed.... dat zal dan wel aan mij liggen

    BTW Ik zei "IK vind de usa box mooier". Ik zei niet van "wat moet je in jezusnaam met die andere box met die prullarie". Daat heet afkraken en is nergens voor nodig toch? Ieder het zijne....

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nifty Bekijk bericht
    Ja je mening geven is 1 ding maar eindeloos blijven hameren wat je van iets vindt of dat iets wel of niet praktisch is is ronduit vervelend. Maar goed.... dat zal dan wel aan mij liggen

    BTW Ik zei "IK vind de usa box mooier". Ik zei niet van "wat moet je in jezusnaam met die andere box met die prullarie". Daat heet afkraken en is nergens voor nodig toch? Ieder het zijne....

    Dat heet vrijemeningsuiting, we leven hier niet in de US.
    Wanneer iemand zijn mening geeft en er niet mee akkoord gaat met een ander zijn mening is altijd deels afkrakend voor die persoon. Noem het zoals je wilt, maar het blijft een moeilijk onderwerp.

    En nu back on topic!

  10. #210

    Standaard

    Waarom is op de US Bluray Exodus weer als three-parter erop gezet? Op de US DVD was dit namelijk als two-parter, met de dubbellange seizoen finale zoals uitgezonden. Nu staat die slecht gemonteerde three-parter erop met de vage To be continued aan het einde van deel 2.
    Had gehoopt dat dit onveranderd zou zijn.

  11. #211

    Standaard

    Ik ontdek dit verhaal helaas nu pas, want ik heb inderdaad op basis van de afbeelding en omschrijving bij FRS besteld.

    Vandaag weer contact gehad met de (slecht bereikbare) klantenservice. Er werd mij gezegd dat ze zich bewust zijn van de gerezen verwachtingen bij de klanten, en dat ze in overleg zijn met de producent (?) om te kijken wat ze kunnen doen.
    Alle bestellers zouden deze week bericht moeten krijgen op de mail over wat FRS zal doen qua tegemoetkomen o.i.d.

  12. #212

    Standaard

    Seizoen 6 ligt voor het belachelijke $27,99 excl. bij www.amazon.com in de virtuele schappen

    (geen NL subs overigens)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door werbisto Bekijk bericht
    Ik ontdek dit verhaal helaas nu pas, want ik heb inderdaad op basis van de afbeelding en omschrijving bij FRS besteld.

    Vandaag weer contact gehad met de (slecht bereikbare) klantenservice. Er werd mij gezegd dat ze zich bewust zijn van de gerezen verwachtingen bij de klanten, en dat ze in overleg zijn met de producent (?) om te kijken wat ze kunnen doen.
    Alle bestellers zouden deze week bericht moeten krijgen op de mail over wat FRS zal doen qua tegemoetkomen o.i.d.
    Als je niet tevreden bent met de box, vooral geen genoegen nemen met een kleine vergoeding o.i.d. Het is de fout van FRS die koppig blijft volhouden dat zij als enige in europa wel de superset aan kunnen bieden. Ik heb die van mij direct retour gedaan. Nu nog 3 weken wachten op het geld....... ook zoiets kroms.

    Maakte pas nog iets jammerlijks mee met de Back to the future delorean box. Die blijkt dus uitgesteld te zijn tot december. Jammer dat de FRS dat niet even laat weten. Dat lijkt mij toch het minste dat je kan doen. Maar goed.... my two cents. En idd back to topic

  14. #214

    Standaard

    Vandaag weer mail ontvangen van FRS. Bij mij was het probleem dus niet dat ik de US set wilde krijgen (ik wist dat ik die niet zou krijgen, ondanks het plaatje op de site) maar dat ik onderdelen mis, het bordspel enzo. Ze kunnen het niet nasturen want ze mogen de doos niet openmaken. :') Idioten.
    Nu moet dus die hele set terug, en dan krijg ik weer een nieuwe, waarvan de extra's er hopelijk WEL bij zitten. Eerste en laatste keer dat ik iets bij FRS bestel, wat een slechte service. :P
    Als ik hem over 2 weken heb doe ik een dansje.

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ProperChaos Bekijk bericht
    Vandaag weer mail ontvangen van FRS. Bij mij was het probleem dus niet dat ik de US set wilde krijgen (ik wist dat ik die niet zou krijgen, ondanks het plaatje op de site) maar dat ik onderdelen mis, het bordspel enzo. Ze kunnen het niet nasturen want ze mogen de doos niet openmaken. :') Idioten.
    Nu moet dus die hele set terug, en dan krijg ik weer een nieuwe, waarvan de extra's er hopelijk WEL bij zitten. Eerste en laatste keer dat ik iets bij FRS bestel, wat een slechte service. :P
    Als ik hem over 2 weken heb doe ik een dansje.
    Dus die doos met het bordspel zat er gewoonweg niet bij? Er was dus een lege plaats in de doos ofzo? Of heb je gewoon per ongeluk de standaard box gekregen, zonder deksel en zonder extra's?

    Ik ga er van uit dat je mogelijkheid 1 bedoelt. Daar kan Free Record Shop natuurlijk niks aan doen, ze kunnen ook niet doorheen een gesloten doos kijken. Ik werk in de zomer in een magazijn waar DVD's in doosjes enzo worden gestopt. Zal gewoon een fout zijn van zo een dergelijk magazijn. Je zal gewoon heel veel pech gehad hebben, dat die ene fout gemaakte boxset in jouw brievenbus beland is

    Ik vind persoonlijk niet dat er te klagen valt over de service van FRS. Het enige probleem is dat je meestal wel enkele dagen moet wachten op een antwoord. Voor de rest vind ik ze wel vrij fair. Ook die foutieve afbeelding is niet hun fout. Zij krijgen die afbeeldingen binnen van de leverancier van de DVD's. De fout ligt dus bij de leverancier. FRS is gewoon een bedrijf, geen Lost-fans die zoals hier wel allemaal weten dat we hier de UK versie en niet de US versie krijgen. Als ze dus info krijgen van hun leverancier, gaan ze er dan ook van uit dat die juist is. Het is dan ook de leverancier die hiervoor zal moeten opdraaien, en niet FRS.

    Heb trouwens met Fnac besteld. Pas gisteren verzonden, vandaag is het reeds toegekomen Ik zit echter nog op kot tot vrijdag, dus zal pas dan aan mijn rewatch kunnen beginnen. Hopelijk mankeer ik ook geen onderdelen

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door offspring29 Bekijk bericht
    Dus die doos met het bordspel zat er gewoonweg niet bij? Er was dus een lege plaats in de doos ofzo? Of heb je gewoon per ongeluk de standaard box gekregen, zonder deksel en zonder extra's?

    Ik ga er van uit dat je mogelijkheid 1 bedoelt. Daar kan Free Record Shop natuurlijk niks aan doen, ze kunnen ook niet doorheen een gesloten doos kijken. Ik werk in de zomer in een magazijn waar DVD's in doosjes enzo worden gestopt. Zal gewoon een fout zijn van zo een dergelijk magazijn. Je zal gewoon heel veel pech gehad hebben, dat die ene fout gemaakte boxset in jouw brievenbus beland is

    Ik vind persoonlijk niet dat er te klagen valt over de service van FRS. Het enige probleem is dat je meestal wel enkele dagen moet wachten op een antwoord. Voor de rest vind ik ze wel vrij fair. Ook die foutieve afbeelding is niet hun fout. Zij krijgen die afbeeldingen binnen van de leverancier van de DVD's. De fout ligt dus bij de leverancier. FRS is gewoon een bedrijf, geen Lost-fans die zoals hier wel allemaal weten dat we hier de UK versie en niet de US versie krijgen. Als ze dus info krijgen van hun leverancier, gaan ze er dan ook van uit dat die juist is. Het is dan ook de leverancier die hiervoor zal moeten opdraaien, en niet FRS.

    Heb trouwens met Fnac besteld. Pas gisteren verzonden, vandaag is het reeds toegekomen Ik zit echter nog op kot tot vrijdag, dus zal pas dan aan mijn rewatch kunnen beginnen. Hopelijk mankeer ik ook geen onderdelen
    Een goede verkoper kent zijn klant en weet wat ie verkoopt. Uit dit hele gebeuren blijkt dat FRS geen enkel benul heeft wat ze verkopen, noch er moeite voor wilt doen om er wel achter te komen, en niet naar de klant luistert.

    In de winkels zelf ligt gewoon 2e hands spul wat als nieuw verkocht wordt. DVD en CDs die door medewerkers geopend zijn en ontdaan van content, waarna de dozen e.d. allemaal beschadigd raken en daar mag je de volle pond voor betalen.

    Dat FRS uberhaupt nog bestaat, vind ik een wonder. Een schoolvoorbeeld van een fysieke winkel hoe het niet moet.

    - einde FRS rant -

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joe_Cool Bekijk bericht
    Een goede verkoper kent zijn klant en weet wat ie verkoopt. Uit dit hele gebeuren blijkt dat FRS geen enkel benul heeft wat ze verkopen, noch er moeite voor wilt doen om er wel achter te komen, en niet naar de klant luistert.

    In de winkels zelf ligt gewoon 2e hands spul wat als nieuw verkocht wordt. DVD en CDs die door medewerkers geopend zijn en ontdaan van content, waarna de dozen e.d. allemaal beschadigd raken en daar mag je de volle pond voor betalen.

    Dat FRS uberhaupt nog bestaat, vind ik een wonder. Een schoolvoorbeeld van een fysieke winkel hoe het niet moet.

    - einde FRS rant -
    Ik heb eigenlijk nog niet veel te klagen gehad over de FRS. Alle bestellingen die ik verder gedaan heb (op de BTTF delorean set na) zijn altijd prima verlopen.

    Ik kreeg ook een mailtje met excuses. Disney had idd de afbeelding verkeerd aangeleverd voor de superset. Maar ja.... ik bestel bij FRS en niet bij Disney. Zij moeten (mijn inziens) dus voor mij voor een oplossing zorgen en Disney moet dit weer voor de FRS.

    Gisteren overigens nog telefonisch contact gehad met de helpdesk (heel vriendelijk, snel en behulpzaam b.t.w.) De medewerker verzekerde mij dat het geld er na t weekend op zou staan. Goede service wat mij betreft.

    UPDATE: Het bedrag van de teruggestuurde premium set stond binnen 10 dagen op mijn rekening.
    Laatst aangepast door nifty : 18-11-2010 om 17:37

  18. #218

    Standaard

    Godverdomme

    Ook net mijn box geopend. En net als ProperChaos, ontbreekt de Senet doos. De zes seizoenen, het boekje en de bonusdisc zitten erin, maar het Senetdoosje ontbreekt.

    Heb zowel naar Fnac gemaild, als naar Disney. Normaal gezien is Disney vrij consequent in die dingen, en zou het dus wel goed kunnen dat zij gewoon dat doosje opsturen naar mij ipv Fnac, want die kunnen daar ook helemaal niet aandoen.

    Wie die DVD's in elkaar gestopt heeft in een magazijn, mag ook direct zijn ontslag krijgen.

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door offspring29 Bekijk bericht
    Godverdomme

    Ook net mijn box geopend. En net als ProperChaos, ontbreekt de Senet doos. De zes seizoenen, het boekje en de bonusdisc zitten erin, maar het Senetdoosje ontbreekt.

    Heb zowel naar Fnac gemaild, als naar Disney. Normaal gezien is Disney vrij consequent in die dingen, en zou het dus wel goed kunnen dat zij gewoon dat doosje opsturen naar mij ipv Fnac, want die kunnen daar ook helemaal niet aandoen.

    Wie die DVD's in elkaar gestopt heeft in een magazijn, mag ook direct zijn ontslag krijgen.
    Jeetje wat een gepruts daaro. Ik zou niet kunnen zeggen of de senet set bij mij ook ontbrak want ik heb de doos dicht gelaten. Zit de Ankh er wel bij?

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nifty Bekijk bericht
    Jeetje wat een gepruts daaro. Ik zou niet kunnen zeggen of de senet set bij mij ook ontbrak want ik heb de doos dicht gelaten. Zit de Ankh er wel bij?
    Nope, want de Ankh zit ook in de Senet-doos

    Voor de rest ben ik er heel tevreden van. De doos is eigenlijk een stuk groter dan ik had gedacht. Heel mooi afgewerkt ook.

    Maar ik heb dus alleszins geen zin om heel mijn doos terug op te sturen naar de Fnac hoor. Voor hetzelfde geld sturen ze me dan weer een doos op zonder die Senet-doos, want tenzij ze de verpakking volledig openmaken, kunnen ze dit helemaal niet controleren. Daarom heb ik Disney gecontacteerd, want in principe is dit hun probleem. In ieder geval, degene die deze doos in elkaar gestoken heeft, krijgt sowieso zijn ontslag Ik werk zelf tijdens de zomer in een DVD-magazijn, en ze kunnen héél makkelijk traceren wie hier verantwoordelijk voor was. Dit is toch wel een kapitale blunder die heel wat centen zal kosten. Uiteraard ben ik weer bij de lucky few die dit probleem heeft Hopelijk krijg ik maandag al antwoord van Disney.

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ProperChaos Bekijk bericht
    Vandaag weer mail ontvangen van FRS. Bij mij was het probleem dus niet dat ik de US set wilde krijgen (ik wist dat ik die niet zou krijgen, ondanks het plaatje op de site) maar dat ik onderdelen mis, het bordspel enzo. Ze kunnen het niet nasturen want ze mogen de doos niet openmaken. :') Idioten.
    Nu moet dus die hele set terug, en dan krijg ik weer een nieuwe, waarvan de extra's er hopelijk WEL bij zitten. Eerste en laatste keer dat ik iets bij FRS bestel, wat een slechte service. :P
    Als ik hem over 2 weken heb doe ik een dansje.
    Slecht nieuws, vrees ik.

    Ik heb nu eens met verschillende Fnac winkels gebeld. In één ervan was iemand zo vriendelijk om eens een doos te openen om te kijken wat er in zat. Hij opende de doos, zei dat de zes seizoenen erin zaten, samen met een bonusdisc en een boekje. De Senet doos was ook daar afwezig. Ik begin me nu stilaan af te vragen of dit een fout is, of dat ze misschien gewoon door hun voorraad Senet dozen zitten bij Disney en dit er gewoonweg niet meer bij steken. Ik heb nu Disney gecontacteerd, en ik hoop ten zeerste dat ze mij een exemplaar kunnen nasturen.

    Het lijkt dus vrij onnodig om je boxset terug te sturen, aangezien de kans heel groot is dat je een box terugkrijgt met hetzelfde probleem. Hopelijk krijg ik snel antwoord van Disney en sturen ze mij dat doosje op, anders ga ik wel pissed beginnen worden.

  22. #222

    Standaard

    De Amerikaanse box is op vrijdag 26 November op Amazon.com Black-Friday deal van 4:30 AM tot 8:30 AM. Prijs is nog niet bekend maar kortingen op Black Friday kunnen op amazon.com oplopen tot 70%.

    Hopelijk daalt de prijs tot onder de 120 dollar, zelfs als je dan douanekosten er bij opgeteld krijgt zit je nog rond de 130 euro.

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    De Amerikaanse box is op vrijdag 26 November op Amazon.com Black-Friday deal van 4:30 AM tot 8:30 AM. Prijs is nog niet bekend maar kortingen op Black Friday kunnen op amazon.com oplopen tot 70%.

    Hopelijk daalt de prijs tot onder de 120 dollar, zelfs als je dan douanekosten er bij opgeteld krijgt zit je nog rond de 130 euro.
    En dat is in Nederlandse tijd?

    Nu ligt de prijs op 194 dollar op Amazon.
    Heb ik daar een creditkaart voor nodig trouwens?

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Eko Bekijk bericht
    En dat is in Nederlandse tijd?
    Als het goed is om 01:30: http://everytimezone.com/ (Amazon gebruikt PST)

    En ja, je hebt een credit card nodig.

  25. #225

    Standaard

    Mensen, niet alle seizoenen uit de VS zijn regiovrij en/of bevatten NL subs!

    Wel ff een aandachtspuntje
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •