Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 246 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lost: The Complete Series (season 1-6)

    Iemand een idee wat/wanneer/hoe/wat Lost uit wordt gebracht op blu-ray als complete serie?

    Ik hoop eigenlijk een beetje op een soort Dharma Iniative Orientation Kit zoals in de VS is uitgebracht ooit van seizoen 5, maar dan op de schaal van de gehele serie.

  2. #2

    Standaard

    ]

    Title: Lost (IMDb)
    Starring: Matthew Fox
    Released: 24th August 2010
    SRP: $79.99 (DVD)

    Further Details:
    Walt Disney Studios Home Entertainment has announced DVD ($79.99) and Blu-ray ($94.99) releases of Lost: The Complete Sixth and Final Season for the 24th August. Extras will include audio commentaries, original scripted content that goes deeper into some of the stories, deleted scenes, bloopers, featurettes ("Lost: On Location", "Crafting a Final Season"), and more. Also available from the 24th August will be Lost: The Complete Collection which will retail at $234.99 and $319.99 on DVD and Blu-ray respectively. This will include every episode of the series, along with a full disc of bonus features exclusive to the complete collection. We've attached a screenshot of the box artwork below which was broadcast during Jimmy Kimmel live last night:


    Bron: DVD Active
    Laatst aangepast door Smooth-J : 25-05-2010 om 06:59

  3. #3

    Standaard

    Ik ga alvast maar sparen voor de Blu Ray collectie denk ik.
    Wat ontzettend jammer dat het afgelopen is maar met zo'n box ga ik alles nog eens lekker opnieuw beleven
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  4. #4

    Standaard

    Heb nog nooit iets gezien van deze serie. Hooguit een paar flitsen op tv. Maar het lijkt me wel een erg goede serie, dus ik denk dat ik de blu-ray box wel ga halen als ie uit is.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  5. #5

    Standaard

    Op het forum van blu-ray.com staat een meer gedetailleerde afbeelding van de complete series set:


  6. #6

    Standaard

    Ik ben misschien helemaal gek, maar dit lijkt me toch een heel raar bericht:

    Lost: The Complete Collection is an upcoming box set that will contain all 121 episodes of Lost. It will also contain over two hours of bonus footage exclusive to the complete collection. There will be 38 discs in the DVD set and 36 for Blu-ray. It is expected to be released, along with the Season 6 DVD, on August 24, 2010.

    http://lostpedia.wikia.com/wiki/Lost...ollection_(DVD)

    36 Blu-ray schijven???? Was het niet zo dat er meer informatie op een Blu-ray schijf kon?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    36 Blu-ray schijven???? Was het niet zo dat er meer informatie op een Blu-ray schijf kon?
    Klopt wel, ze doen altijd 4 tot 6 afleveringen op een blu-ray disc.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik ben misschien helemaal gek, maar dit lijkt me toch een heel raar bericht:

    Lost: The Complete Collection is an upcoming box set that will contain all 121 episodes of Lost. It will also contain over two hours of bonus footage exclusive to the complete collection. There will be 38 discs in the DVD set and 36 for Blu-ray. It is expected to be released, along with the Season 6 DVD, on August 24, 2010.

    http://lostpedia.wikia.com/wiki/Lost:_The_Complete_Collection_(DVD)

    36 Blu-ray schijven???? Was het niet zo dat er meer informatie op een Blu-ray schijf kon?
    En die ruimte is nodig voor de HD video en geluid


  9. #9

    Standaard

    Ik kijk echt heel erg uit naar deze box! Heb pas een paar seizoenen gezien en wil nu gewoon wachten op de complete box. Laten we hopen op dit jaar.

  10. #10

    Standaard

    Als super fan van Lost. Wacht ik met smart op de complete box. Oh oh oh wat een serie. Oh oh oh wat een einde. Voor iedereen die het nog niet gezien heeft. Geniet van lost!

  11. #11

    Standaard

    IK wil ook de box maar dan in normale hoezen (digipacks?). Al dat andere zooi sleutelhangers, landkaarten, stenen hoef ik niet. Ben ik straks 10 minuten bezig om alleen de discs uit te halen met dat pakket.

  12. #12

    Standaard

    Beter komt deze box een beetje leuk geprijsd naar Nederland (of in ieder geval regio B/regiovrij). Zo ja, dan komt hij zeker hier in de collectie.
    Charazay Basketball Manager - Versterk de Nederlandse Community

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Bekijk bericht
    Beter komt deze box een beetje leuk geprijsd naar Nederland (of in ieder geval regio B/regiovrij). Zo ja, dan komt hij zeker hier in de collectie.
    Lost wordt door Disney uitgebracht, dus ga maar niet uit van 'leuk geprijsd'.
    Concertagenda op Podiuminfo

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    IK wil ook de box maar dan in normale hoezen (digipacks?). Al dat andere zooi sleutelhangers, landkaarten, stenen hoef ik niet. Ben ik straks 10 minuten bezig om alleen de discs uit te halen met dat pakket.
    Tenzij je tweedehands koopt, zal het je meer kosten om alle seizoenen apart te kopen, dan wanneer je die complete boxset zou kopen. Wat ik altijd beetje jammer vond aan de aparte boxsets van Lost, is dat ze allemaal een verschillende grootte hebben. Ik verzamel graag dvd's van series, en heb liever dat ze gewoon allemaal een beetje hetzelfde model hebben, zoals South Park en The Wire.

    Daarbij, kijk eens goed naar die foto. De dvd's zelf zitten allemaal samen in een gewone doos. Je kan dus de effectieve box met de zes seizoenen in, gewoon uit de complete doos halen en in je kast zetten, zal veel mooier en compacter uitkomen dan de aparte boxsets. De doos met het spelletje en island map enzo, kan je dan gewoon wegzetten of zelfs weggeven, als het je niet interesseert.

    Vraag mij trouwens af wat er op dat briefje staat. In de speciale Amerikaanse seizoen 5 boxset zat er ook een briefje, daar stonden de regels van the truce op. Misschien staan hier wel the rules van Jacob op, zou wel interessant zijn aangezien dat nog vrij onduidelijk was.

  15. #15

    Standaard

    De box komt over 2,5 week uit, maar ook in Nederland? Heb er nog niks over gelezen, helaas!

  16. #16

    Standaard

    Ook uit Breda cool Lost komt pas veel later uit, ong Oktober-November zeg maar..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #17

    Standaard

    Is dat zo? In de lijst van Wedlock staat alleen

    06-10-2010 Lost : Seizoen 6 (WDS Blu-Ray)
    en in het grote persbericht van Disney (Najaaroverzicht 2010)

    Vanaf 6 oktober verkrijgbaar op Blu-ray en DVD
    LOST – Het complete zesde en laatste seizoen
    Superlatieven schieten te kort voor de serie Lost, die wereldwijd miljoenen mensen aan de televisie gekluisterd houdt. In dit zesde en laatste seizoen wordt uiteindelijk het lot onthuld van de overlevenden van Oceanic Flight 815. Onderga het enerverende avontuur met superieur beeld en geluid van bioscoopkwaliteit.
    In de nasleep van een enorme explosie blijkt de realiteit voor iedereen die bij het mysterieuze eiland betrokken is, anders te zijn. Ontdek hun ultieme lotsbestemming bij het bekijken van de verbazingwekkende 16 Lost episodes van het zesde en laatste seizoen op DVD en Blu-ray High Definition.
    Nergens iets over de complete collectie.

    Wel heb ik een Regio B versie gevonden bij Amazon en bij play.
    Vanaf 13 september bij onze buren aan de overkant.
    http://www.amazon.co.uk/Lost-Complet...g=bluraycom-21

  18. #18

    Standaard

    Hmm dat duurt dus nog wel even, jammer!

  19. #19

    Standaard

    Op de site van ABC staat een filmpje over de US uitgave van de complete serie:

    http://abc.go.com/watch/clip/lost/SH...lection/promos

  20. #20

    Standaard

    Ziet er mooi uit! Voor mij persoonlijk een must have.

  21. #21

    Standaard

    komt die zelfde collectors box ook in de UK uit? en zoja, bevat deze dan NL ondertiteling?
    ziet er mij een fraaie box uit, vooral die reliefkaart van het eiland ziet er interessant uit.

  22. #22

    Standaard

    Lost seizoenen 1-6 Bluray box is aangekondigd op FRS voor 199,99 euro.
    Er is wel nog geen afbeelding geplaatst maar zou het hier kunnen gaan om die collectors box met 36 BD's?

    http://www.freerecordshop.be/is-bin/...257d&SubCat=02


    En ook op mediadis:

    http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=561605
    Laatst aangepast door jurgen42u : 13-08-2010 om 21:56

  23. #23
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    De 10% Blu-ray korting bij de FRS scheelt je ff €20!

  24. #24

    Standaard

    ik denk dat ik hem wel ga aanschaffen, is wel een redelijk hoge prijs, maar die reliefkaart van het eiland doet het hem toch wel

  25. #25

    Standaard

    Ik wacht nog wel een paar jaartjes voor de aanschaf op blu-ray. Heb alle afleveringen gezien en de prijs kan toch alleen maar zakken. Geen haast.

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •