Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 246 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Lost seizoenen 1-6 Bluray box is aangekondigd op FRS voor 199,99 euro.
    Er is wel nog geen afbeelding geplaatst maar zou het hier kunnen gaan om die collectors box met 36 BD's?

    http://www.freerecordshop.be/is-bin/...257d&SubCat=02


    En ook op mediadis:

    http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=561605
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    ik denk dat ik hem wel ga aanschaffen, is wel een redelijk hoge prijs, maar die reliefkaart van het eiland doet het hem toch wel

    Wanneer je nog geen enkel (of misschien alleen het eerste) seizoen op Blu-Ray hebt, dan is dit een slimme koop. Ben je goedkoper uit dan wanneer je alle boxen los gaat kopen. Dus in principe is dit voor 6 seizoenen niet duur.

    Prijzen van lossen seizoenen bij FRS:

    Seizoen 1: € 57,99
    Seizoen 2: € 63,99
    Seizoen 3: € 69,99
    Seizoen 4: € 79,99
    Seizoen 5: € 81,99
    Seizoen 6: € 79,99 +
    TOTAAL: € 433,94
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  2. #27

    Standaard

    33 euro per seizoen is inderdaad niet veel, ik heb ook nog geen één seizoen op Blu-ray (of dvd) dus ik denk dat deze er over een tijdje wel inkomt. Lost blijft gewoon een geweldige serie!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kip Bekijk bericht
    Lost blijft gewoon een geweldige serie!
    100% Mee eens! Ik zit zelf ook over deze box te denken.
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  4. #29

    Standaard

    Complete Collection Unboxing

    En in regio B zitten we zeker opgescheept met een simpel omhulseltje rond de standaard seizoenboxen .

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Complete Collection Unboxing

    En in regio B zitten we zeker opgescheept met een simpel omhulseltje rond de standaard seizoenboxen .
    Awsome!! Hebben! Hebben! Hebben!
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  6. #31

    Standaard

    Ah ik wou net die link posten. Ziet er prachtig uit. Heb hem gepreordered bij Amazon.com ook al heb ik nog geen idee of de BRs Regiovrij zijn. Ik vraag me af wat voor secrets er nog meer in zitten.

  7. #32

    Standaard

    Lost is toch half/half regio vrij? Het ene seizoen wel, het andere niet?

    Ik verwacht niet dat ze voor de box andere schijfjes gaan drukken.

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    ik heb dan wel seizoen 1 tot en met 5 al op dvd maar deze Bluray box komt er dan toch wel bij, echt fraai en benieuwd naar die geheime disc.

  10. #35

    Standaard

    Volgens Axelmusic is seizoen 6 regiovrij

  11. #36

    Standaard

    De Amerikaanse versie komt in het Verenigd Koninkrijk uit op 6 oktober, dus misschien hadden enkele mensen beter gewacht om de regio 2 versie aan te schaffen. Vind het toch vervelend dat niemand kan vertellen of die Amerikaanse versie ook in Belgie en Nederland uitgebracht zal worden. Ondertussen moeten ze dat toch al lang weten?

  12. #37

    Standaard

    De box die ik heb gezien op verschillende Engelse sites, lijkt mij totaal niet op de Amerikaanse versie. Sowieso is de box die ik nu op Amazon heb gepreordered veel goedkoper dan de Engelse versie....

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door offspring29 Bekijk bericht
    De Amerikaanse versie komt in het Verenigd Koninkrijk uit op 6 oktober, dus misschien hadden enkele mensen beter gewacht om de regio 2 versie aan te schaffen. Vind het toch vervelend dat niemand kan vertellen of die Amerikaanse versie ook in Belgie en Nederland uitgebracht zal worden. Ondertussen moeten ze dat toch al lang weten?
    maakt mij niet uit hoe die verpakking er langs de buitenkant eruitziet , wel of de content goed genoeg is is voor mij het al ok.

  14. #39

    Standaard

    Lost heeft mij niet te pakken weten te krijgen. Maar man wat is die Amerikaanse versie mooi zeg! Die geheime disc is ook echt geweldig! Zelden zo een mooie uitgave ergens van gezien. Misschien nog maar een keer proberen te volgen...
    The future is Blu

  15. #40

    Standaard

    ik zie het verschil eigenlijk niet met de US versie, ziet er volgens het filmpje grad hetzelfde uit.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    ik zie het verschil eigenlijk niet met de US versie, ziet er volgens het filmpje grad hetzelfde uit.
    Heb je een filmpje van de Europese box dan? Dat filmpje van IGN is namelijk de Amerikaanse box. En die is prachtig inderdaad. Maar op de meeste Europese sites staat inderdaad een afbeelding van een box die daar totaal niet op lijkt.
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KillerBill Bekijk bericht
    Heb je een filmpje van de Europese box dan? Dat filmpje van IGN is namelijk de Amerikaanse box. En die is prachtig inderdaad. Maar op de meeste Europese sites staat inderdaad een afbeelding van een box die daar totaal niet op lijkt.

    Nee, maar als ik de UK versie vergelijk met de EU versie dan hebben wij gelijk dezelfde als de US versie. Vergelijk eens de fotos op UK websites en deze van o.a. FRS of mediadis, dan zie je het verschil maar ik zie geen verschil tussen de US en de EU versie. Ofwel ben ik blind ofwel hebben sites zoals FRS en Mediadis, en andere sites, de verkeerde afbeelding erop gezet.


    + als je goed leest komen er 2 boxsets uit in de UK.

    zie website van amzon.co.uk, de 1ste is in september zonder de extras
    de tweede is in oktober (websites zoals FRS en Mediadis hebben deze op hun sites staan) en die bevat dezelfde extras als de release die in de US uit komt.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 22-08-2010 om 22:30

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Nee, maar als ik de UK versie vergelijk met de EU versie dan hebben wij gelijk dezelfde als de US versie. Vergelijk eens de fotos op UK websites en deze van o.a. FRS of mediadis, dan zie je het verschil maar ik zie geen verschil tussen de US en de EU versie. Ofwel ben ik blind ofwel hebben sites zoals FRS en Mediadis, en andere sites, de verkeerde afbeelding erop gezet.


    + als je goed leest komen er 2 boxsets uit in de UK.

    zie website van amzon.co.uk, de 1ste is in september zonder de extras
    de tweede is in oktober (websites zoals FRS en Mediadis hebben deze op hun sites staan) en die bevat dezelfde extras als de release die in de US uit komt.
    Ik zie die box die volgens jou in oktober moet uitkomen nergens op Amazon.co.uk.

    En geen verschil? Let op:

    US versie:
    http://www.amazon.com/Lost-Complete-...2525853&sr=8-5

    EU versie:
    http://www.freerecordshop.nl/films/l...-8717418277321

    http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=561605

    Haal je nu UK en US door elkaar? Je hebt het filmpje toch gezien? Ik vind dat je heel raar over komt.
    The future is Blu

  19. #44

    Standaard

    Wow, als ik de box binnenkrijg zonder douane heeft de Amerikaanse mij 165 euro gekost plus al die extras die volgens mij niet bij de europese/nl versie gaan zitten....

    Spijtig om te horen over seizoen 3 en 4 en dat die waarschijnlijk niet regiovrij zijn maar binnenkort schakel ik toch over naar een regiovrije BR speler...

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik zie die box die volgens jou in oktober moet uitkomen nergens op Amazon.co.uk.

    En geen verschil? Let op:

    US versie:
    http://www.amazon.com/Lost-Complete-...2525853&sr=8-5

    EU versie:
    http://www.freerecordshop.nl/films/l...-8717418277321

    http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=561605

    Haal je nu UK en US door elkaar? Je hebt het filmpje toch gezien? Ik vind dat je heel raar over komt.

    Lol, zegt de ene filmfreak tegen de andere.
    Maar als je het commentaar leest op amazon.co.uk site dan weet je dat er een 2de box gaat uitkomen (de us box met extras maar dan voor regio 2).

    Tis niej moeilijk, tisj gemakkelijk

    de vraag is alleen: zal die collectors box die uitkomt in oktober in de UK ook NL subs bevatten?
    Laatst aangepast door jurgen42u : 23-08-2010 om 18:28

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Wow, als ik de box binnenkrijg zonder douane heeft de Amerikaanse mij 165 euro gekost plus al die extras die volgens mij niet bij de europese/nl versie gaan zitten....

    Spijtig om te horen over seizoen 3 en 4 en dat die waarschijnlijk niet regiovrij zijn maar binnenkort schakel ik toch over naar een regiovrije BR speler...
    165€? Waar dan?

    Ik heb de 5 eerste seizoenen al op blu-ray?

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik zie die box die volgens jou in oktober moet uitkomen nergens op Amazon.co.uk.
    Hij staat er (nu wel) op: http://www.amazon.co.uk/Lost-Complet...588564&sr=8-21

    En hij is nog goedkoper dan de "kale" uitgave ook .

  23. #48

    Standaard

    jups, ik zou enkel willen weten of deze NL subs heeft.
    Zoja wordt dit een must have, anders wordt het toch de standaard compleet collection die hier in belgie/nederland uitkomt in oktober.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    jups, ik zou enkel willen weten of deze NL subs heeft.
    Zoja wordt dit een must have, anders wordt het toch de standaard compleet collection die hier in belgie/nederland uitkomt in oktober.
    Okej er komt wel een soortgelijke set naar Engeland. Jij had gelijk. Ik kon hem alleen nergens vinden op Amazon.co.uk. Ik zoek nooit bij het commentaar. Ik vind de Amerikaanse box echte wel mooier, al lijkt hij me minder praktisch met opbergen. Natuurlijk blijft de kans er ook dat we in Nederland ook die luxe box krijgen. Dan heb je zeker NL-subs. Maar bij ons zal die dan wel veel duurder worden, dus ik begrijp dat je het van de Engelse box wilt weten.
    The future is Blu

  25. #50

    Standaard

    Het valt mij wel op dat er een doosje bij zit met waarschijnlijk de spelregels enzo van Senet. Ik vroeg me vorige maand al af waar die spelregels zaten in die Amerikaanse doos Ik vind die doos er persoonlijk mooier uitzien, en is ook veel handiger om bij de rest van mijn DVD's te zetten. Wat me ook opvalt is dat die Ankh erbij zit, maar die brief en blacklight niet. Niet dat dat veel uitmaakt natuurlijk.

    Ik hoop vooral dat de DVD's zelf in hetzelfde doosje komen zoals in de Amerikaanse versie. Die uitvouwbare hoesjes vond ik mooi gedaan en waren zeer compact. Ik denk wel dat dit het geval is, want op die foto zie ik in de doos zelf precies enkele kleine zwarte dvd-doosjes zitten.

    Hopelijk wordt snel bekendgemaakt of er Nederlandse subs opstaan, dan koop ik hem zeker via Amazon. Als hij al in de Benelux uitkomt, zal het zeker veel duurder zijn. En dat staat alles in zijn originele taal, wat voor mij wel aangenaam is.

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •