Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 47 van 47 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaptein Pikaard
    hahaha the sixth sense moet wel hebben!

    the sixth sense met dts zit er uberhaubt wel 1 effect in, tegenvallende film dus ik hoef hem niet speciaal heb hem al gewoon en daar zitten al genoeg extra's op
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  2. #27

    Standaard

    Is er al iemand die 1 van deze 2 aangeschaft heeft?
    Als ik me niet vergis zijn ze vanaf vandaag te koop!
    Robert.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Is er al iemand die 1 van deze 2 aangeschaft heeft?
    Als ik me niet vergis zijn ze vanaf vandaag te koop!
    Had The Rock Se graag gehad, maar in het zuiden van het land (Maastricht) heb ik hem nog niet gezien
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  4. #29

    Standaard

    Vandaag wezen kijken bij een paar winkels voor The Sixth Sense, maar ik heb deze nog nergens gezien.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon van Stijn
    Vandaag wezen kijken bij een paar winkels voor The Sixth Sense, maar ik heb deze nog nergens gezien.
    In Groningen ook nergens
    Robert.

  6. #31

    Standaard

    op de site van van leest staat dat tss pas 18de komt. maarre ik zie op steeds meer engelse webwinkels dat we de uk versie delen. maar nergens wordt daar een woord gerept over dts. wie weet het antwoord op dit mysterie?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    op de site van van leest staat dat tss pas 18de komt. maarre ik zie op steeds meer engelse webwinkels dat we de uk versie delen. maar nergens wordt daar een woord gerept over dts. wie weet het antwoord op dit mysterie?
    Volgens mij staat er 18-09-2002 op de site van Van Leest!

    Leon.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    hebbuh hebbuh hebbuh...

    is er al iets meer bekend over the crow c.e. ik bedoel hij is uitgesteld voor onbepaalde tijd, maar wanneer wordt hij nu gereleased.
    Heb het afgelopen maandaag nagevraagd bij bij Buena Vista, over de relase van The Crow. Maar zij wisten zelf ook niet wanneer ze de film gaan uitbrengen in NL
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  9. #34

    Standaard

    wat betreft de releasedatum: OOPS... foutje bedankt.

    handig van buena vista dat ze niet weten wanneer ze de film, die al gereed is, gaan uitbrengen. kunnen ze iig de gemaakte en gewraakte dts-fout (lees: francais) verbeteren.

  10. #35

    Standaard

    Navraag MM: Volgende week donderdag.
    Robert.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Navraag MM: Volgende week donderdag.
    Verdorie, moeten we dus nog een week wachten

  12. #37

    Standaard

    Bij Ro-Direct.nl staan The Rock SE en The Sixth Sense SE nu op de website; voor 29,65 Euro (ex verzending). Niet echt goedkoop, maar ik heb toch maar The Sixth Sense SE besteld.

  13. #38

    Standaard

    Heb even navraag gedaan bij Extrazone in België en daar is The Rock deluxe te bestellen aan 30€.

  14. #39

    Standaard

    Ik heb deze nog te koop, wel de UK versie. Zonder NL subs, maar mét engelse DTS. €22,50 inclusief verzenden.

    Erg goeie release moet ik zeggen!

    Sixth Sense SE haal ik me ook nog eens.

  15. #40

    Standaard

    Ik was net in de stad en van Leest had ze beide..... ik heb The Sixth Sense meegnomen ...... ze waren beide 31 euro.....maar ik had gelukkig nog een VVV bon......

    verder lag hij nergens..... die V&D en FRS krgen ze aanstaande donderdag pas binnen en bij The Music Store wisten ze nog nix.....

  16. #41

    Standaard

    Heb afgelopen zaterdag The Sixth Sennse SE gekocht bij Fame Amsterdam. Mooie release overigens...

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Heb afgelopen zaterdag The Sixth Sennse SE gekocht bij Fame Amsterdam. Mooie release overigens...
    Vertel eens wat meer!!
    Wat is het verschil met de uitgave die er al was?
    Ben erg benieuwd!!!
    Robert.

  18. #43

    Standaard

    Sixth Sense SE lag vandaag bij MM Leeuwarden voor €28,99

    Stond ff te twijfelen of ik em mee zou nemen... maar gezien de extra's bleken er ook al een heleboel op de normale versie te staan (die ik al had).
    Een DTS track bij een film als deze vind ik ook niet echt noodzakelijk

  19. #44

    Standaard

    Heb The Rock Deluxe vandaag bij FRS (België) zien liggen voor 31,99 of 32,99 €

  20. #45

    Standaard

    Wat ontzettend duur allemaal....
    Robert.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Wat ontzettend duur allemaal....
    The Rock Deluxe is inderdaad aan de dure kant, maar wat een schitterende release is dit! Gewoon een must als je van dit soort films houdt. Minpunt is natuurlijk het ontbreken van een DTS-track maar gelukkig heb ik al enige tijd de UK versie met DTS.
    Dikke aanrader.

  22. #47

    Standaard

    The Rock deluxe versie ligt bij MM voor €26,99
    Ik heb hem aangeschaft maar de hoes is anders dan hier vermeld wordt, klopt dat ? (zwart met zilver).

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •