De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Vraagje over BR spelers voor ALLE DVD's regio's

    Hey iedereen,

    Ik heb is een vraagske...
    Ik zoek nl. een BR speler die ALLE regio's van DVD's kan afspelen....

    Ik heb de
    lenco brp - 430

    en de LG bp350 aan een goedkoop prijske zien staan.
    Kan ik hiermee enkel de DVD regio codes op 0 zetten?????

    BR-discs mag in regio B blijven staan, maar t zou alle dvd - regio's moeten afspelen.
    Alle hints zijn welkom

    THX

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stitchje Bekijk bericht
    Hey iedereen,

    Ik heb is een vraagske...
    Ik zoek nl. een BR speler die ALLE regio's van DVD's kan afspelen....

    Ik heb de
    lenco brp - 430

    en de LG bp350 aan een goedkoop prijske zien staan.
    Kan ik hiermee enkel de DVD regio codes op 0 zetten?????

    BR-discs mag in regio B blijven staan, maar t zou alle dvd - regio's moeten afspelen.
    Alle hints zijn welkom

    THX
    Wat is in België een goedkoop prijsje

    De LG is regiovrij te maken met behulp van een file die je moet downloaden en branden op een schijfje, hier kun je de info vinden:

    http://www.videohelp.com/dvdhacks/lg-bd350/10398

    Ook hier op het forum heb ik het beschreven bij het LG Topic.

    De Lenco kent wat kwaliteits probleempjes las ik op Kieskeurig, al zal Lenco je daarbij onder garantie wel mee helpen.

    Ook een leuk en niet al te duur appparaatje is de Hiteker htb-1026, wordt hier op het forum ook behandeld, is regiovrij voor DVD's en steeds om te schakelen tussen de divers BR regio's, kan ook bestanden op een externe schijf benaderen. De MM hebben een soortgelijk apparaat, ook met 1026 in de merknaam die daar op lijken.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Wat is in België een goedkoop prijsje

    De LG is regiovrij te maken met behulp van een file die je moet downloaden en branden op een schijfje, hier kun je de info vinden:

    http://www.videohelp.com/dvdhacks/lg-bd350/10398

    Ook hier op het forum heb ik het beschreven bij het LG Topic.

    De Lenco kent wat kwaliteits probleempjes las ik op Kieskeurig, al zal Lenco je daarbij onder garantie wel mee helpen.

    Ook een leuk en niet al te duur appparaatje is de Hiteker htb-1026, wordt hier op het forum ook behandeld, is regiovrij voor DVD's en steeds om te schakelen tussen de divers BR regio's, kan ook bestanden op een externe schijf benaderen. De MM hebben een soortgelijk apparaat, ook met 1026 in de merknaam die daar op lijken.
    Hey Filmgek,

    bedankt voor de info..

    Een goedkoop prijske noem ik rond de 100 euro
    Dan ga ik eens gaan kijken voor die LG, die is hier in promotie voor maar 94 euro...
    Een Hiteker heb ik al, die heb ik in Nederland in t kruidvat gekocht omdat ik regio A blu ray's in huis heb (maar ja is ook handig om een regio B te hebben als de DVD uitsterft en dan lieft met een regio vrije DVD lezer er in) Ik weet niet of het die Hiteker is dat je bedoeld, die van t kruidvat toen, anders kan ik het vanavond is uitproberen....

    Maar nogmaals bedankt

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stitchje Bekijk bericht
    Hey Filmgek,

    bedankt voor de info..

    Een goedkoop prijske noem ik rond de 100 euro
    Dan ga ik eens gaan kijken voor die LG, die is hier in promotie voor maar 94 euro...
    Een Hiteker heb ik al, die heb ik in Nederland in t kruidvat gekocht omdat ik regio A blu ray's in huis heb (maar ja is ook handig om een regio B te hebben als de DVD uitsterft en dan lieft met een regio vrije DVD lezer er in) Ik weet niet of het die Hiteker is dat je bedoeld, die van t kruidvat toen, anders kan ik het vanavond is uitproberen....

    Maar nogmaals bedankt
    Die Hiteker is regiovrij voor DVD's te maken ja, dus je hoeft niets nieuws te kopen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Die Hiteker is regiovrij voor DVD's te maken ja, dus je hoeft niets nieuws te kopen.
    En hoe doe je dat dan?

  6. #6

    Standaard

    Staat in de discussie over de Hiteker HTB-1026 in hetzelfde subforum als waar je deze in hebt geplaatst.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Staat in de discussie over de Hiteker HTB-1026 in hetzelfde subforum als waar je deze in hebt geplaatst.
    Ah ok, bedankt en dan ga k daar is een kijkje nemen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •