Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 50 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Showgirls 15th Anniversary

    MGM has announced Showgirls, in a "15th Anniversary Sinsational Edition" Blu-ray featuring its NC-17 131-minute uncut version, with a street date of June 15. Writer Joe Eszterhas and director Paul Verhoeven followed up their smash hit Basic Instinct by upping the exploitation ante with this look at the world of Vegas showgirls, which was a critical and box-office failure but went on to earn somewhat of a cult status in home video.
    • "The Greatest Movie Ever Made": Audio commentary by Showgirls connoisseur David Schmader
    • Pole Dancing: Finding Your Inner Stripper
    • Lap Dance Tutorial Featuring the World-Famous Girls of Scores
    • Showgirls Fact-Up Trivia
    • A Showgirls Diary


  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    • Lap Dance Tutorial Featuring the World-Famous Girls of Scores
    YES! Komt er zeker in!

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Zeer slechte film.
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  5. #5

    Standaard

    Slechte film? Een mees-ter-werk!
    Concertagenda op Podiuminfo

  6. #6

    Standaard

    Vond het een prima film maar Showgirls 15th Anniversary? Zo kunnen wij alle films van 5, 10 15, 20, 25 jarige bestaan van reclame voorzien (zal ook wel de bedoeling zijn).
    Laatst aangepast door Dai : 26-05-2010 om 11:45

  7. #7

    Standaard

    "Sinsational Edition" hahaha....waar ze allemaal al niet mee komen.....

  8. #8

    Standaard

    Deze komt er wel in waarschijnlijk.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  9. #9

    Standaard

    de hoes is in ieder geval prima

  10. #10
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    18 oktober komt er een NL versie uitgebracht door......DFW(Das aF Wachten)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    18 oktober komt er een NL versie uitgebracht door......DFW(Das aF Wachten)
    Nou maar hopen dat het hoesje er ook zo lekker uit ziet

  14. #14

    Standaard

    dat word zeker n aankoop, goede film

  15. #15

    Standaard

    Intussen al iets bekend over de NL-se release?? Ook hier in NL is t de "15th Anniversary Sinsational Edition" (volgens cover op bijv. frs.nl) ben dus eigenlijk zeeer benieuwd of alle extra's zijn behouden.... Duur is ie in ieder geval niet, hij zit nu al in de 3 voor 30 bij de Free en zelfs in de 3 voor 25 bij Dvdoutlet!

  16. #16

    Standaard

    Ik heb een pre-order staan bij wehkamp, dus ik denk dat ik hem van de week wel krijg. Ben benieuwd!
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  17. #17

    Standaard

    Ik heb m een paar dagen geleden gekocht voor mn vriendin, ikzelf vind het een verschrikking om naar te kijken

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Intussen al iets bekend over de NL-se release?? Ook hier in NL is t de "15th Anniversary Sinsational Edition" (volgens cover op bijv. frs.nl) ben dus eigenlijk zeeer benieuwd of alle extra's zijn behouden....
    Volgens mij niet. Hij ligt inmiddels in de winkel en op de hoes staat geen enkele vermelding van extra's.

    Idioot eigenlijk dat ze hem toch nog "15th Anniversary Sinsational Edition" noemen.

  19. #19

    Standaard

    Heb hem al in huis en they did it again

    Werkelijk alles is geript. Er zit zelfs geen menu op

    Nog niet echt gekeken naar beeld/geluid. Maar in feite is dit dus een fikse tegenvaller. Zeker aangezien de goede versie alleen Regio A is.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  20. #20

    Standaard

    Heb deze vandaag zien liggen in de MM van Maastricht voor 8.99 €.

  21. #21

    Standaard

    Mijn speler geeft trouwens ook aan dat de geluidstrack een gewone DTS-track is. Dus ook de HD-track hebben ze geript. Terwijl er op de hoes staat dat er zowel een DD als een DTS-HD track op staat
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Mijn speler geeft trouwens ook aan dat de geluidstrack een gewone DTS-track is. Dus ook de HD-track hebben ze geript. Terwijl er op de hoes staat dat er zowel een DD als een DTS-HD track op staat
    Het zijn uitgevers als DFW die het mooie medium dat blu-ray is, terug een slechte naam geven...

    Waarom toch?
    Een DTS-HD track is voorhanden, dus waarom in godsnaam niet gebruiken?
    Een menu'je voorzien kan toch niet zo moeilijk zijn?

    Etc...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Mijn speler geeft trouwens ook aan dat de geluidstrack een gewone DTS-track is. Dus ook de HD-track hebben ze geript. Terwijl er op de hoes staat dat er zowel een DD als een DTS-HD track op staat
    Staat die DD track er wel op dan, want normaal gesproken start een BD van DFW bijna altijd op met de DD track?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Staat die DD track er wel op dan, want normaal gesproken start een BD van DFW bijna altijd op met de DD track?
    Nee volgens mij niet. Ik kan echt niks veranderen of instellen
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  25. #25

    Standaard

    Los van het ontbreken van het menu, hoe is het beeld en geluid? Zelfde als de US versie?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •