Pagina 1 van 35 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 851 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gladiator 10th anniversary edition

    Wie geen weg meer weet tussen de verschillende gladiator versies op bluray, hier wat uitleg:
    Je hebt momenteel 3 versies:
    - de oude versie
    - de remastered versie maar in oude verpakking (maar met een nieuwe sticker "10th anniversary edition" op) - dit is de goeie versie, verpakking kan je zo laten of omruilen
    - de remastered versie in nieuwe verpakking met gouden rand en 10th anniversary edition op - ook een goeie versie met nieuwe verpakking (gouden rand)

    Om zeker te zijn dat je de nieuwe 10th anniversary gladiator versie hebt, hier wat info:

    De vorige oude versie is een "slechte" versie, deze is nu nl geremastered
    om bv verschil te zien kan je hier kijken, wanneer je over de foto gaat met je muis , zie je de nieuwe versie http://comparescreenshots.slicx.com/comparison/68257

    1)
    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht

    Ean code nieuwe versie: 5050582773859
    Ean code oude versie: 5050582582659

    2) Nummers op disc zelf
    Nieuw:
    Voor degenen die niet bedonderd willen worden door slordige FRS medewerkers, volgen hier de glassmaster codes, te vinden op de datazijde van de disc, rondom het gat:
    buitenste ring = L0 G51-28647/1 V02 POk
    binnenste ring = L1 G51-28647/2 V02 DWM


    3)Omruilen van disc, of zelfs oude steelbook cover kan hier:

    In Nederland:

    IBRS/CCRI
    Universal Pictures
    Antwoordnummer 47565
    1070 WE Amsterdan
    Nederland

    In de UK:

    Universal (which holds the UK rights to the movie) is also setting up an exchange program, and is sending the following instructions: "If you wish to exchange your original DVNR (digital video noise reduction) feature disc we ask that you send us just your disc 1 in an envelope with your name and address enclosed. Please keep your original packaging and we will post you out a new disc 1."

    Disc 1 should be mailed to the following address:

    Universal Pictures (UK) Ltd
    'Gladiator Exchange'
    Prospect House
    80-110 New Oxford Street
    London
    WC1A 1HB





    Pocket Blu controle

    Pocket Blu:
    1. In het hoofdmenu kiezen voor English/Engels
    2. Kies User Guide(laatste optie)
    3. Kies 2e optie
    Laatst aangepast door skank : 09-09-2010 om 12:06
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #2

    Standaard

    De nieuwe release staat voorlopig gepland voor 01 Juli 2010 , verder geen details bekend over de transfer e.d.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De nieuwe release staat voorlopig gepland voor 01 Juli 2010 , verder geen details bekend over de transfer e.d.
    info van blu-rayworld.nl

    27-05-2010 Gladiator : 2010 Version (UNI Blu-Ray)
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    info van blu-rayworld.nl

    27-05-2010 Gladiator : 2010 Version (UNI Blu-Ray)
    In Duitsland en één van de scandinavische landen stond deze ook voor dit voorjaar aangekondigd maar deze zijn voor onbepaalde tijd uitgesteld.
    De verwachting is dat Gladiator nu wordt uitgebracht als ook de nieuwe Robin Hood van Ridley Scott wordt uitgebracht op BD.

    Ik denk dat voor Nederland en België het zelfde zal gelden en dat tot het najaar moeten wachten
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    info van blu-rayworld.nl

    27-05-2010 Gladiator : 2010 Version (UNI Blu-Ray)
    Dan zal blu-rayworld.nl toch zijn info moeten veranderen want dit is wat Universal op dit moment op hun eigen site er over zegt :

    http://www.universalpictures-dvd.nl/...ck=/bluray.php
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #6

    Standaard

    mmm nog een tijdje wachten dus... maar deze MOET ik hebben
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  7. #7

    Standaard

    Oktober is commercieel gezien natuurlijk een interessantere periode dan net voor de zomer. Ondertussen zijn ze ook weer wat van hun oude "slechte exemplaren" kwijt aan onwetende consumenten.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De nieuwe release staat voorlopig gepland voor 01 Juli 2010 , verder geen details bekend over de transfer e.d.
    Weten we eigenlijk al zeker dat ie een nieuwe transfer heeft? Het kan natuurlijk ook een reissue zijn.

  9. #9

    Standaard

    Heb wel een nieuwe DVD release zien liggen in de schappen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Heb wel een nieuwe DVD release zien liggen in de schappen.
    Deze bedoel je waarschijnlijk:



    Volgens mij is dat ook gewoon een budget-reissue.

  11. #11

    Standaard

    Niks is zeker Richard....maar de verwachting is van wel.

    Na het weekend zal ik Universal wel eens vragen hoe of wat....let you all know soon
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #12

    Standaard

    Ik meen dat in de press release op areadvd gesproken werd over remastered. Dat zou een aardige indicatie kunnen zijn.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  13. #13

    Standaard

    GLADIATOR 10TH ANNIVERSARY EDITION 2 BLU-RAY

    Wanneer hij door de corrupte, incestueuze troonopvolger tot slavernij wordt gedwongen, herbront de Romeinse generaal Maximus (Russell Crowe) zich tot gladiator. Zijn vaardigheid in de arena brengt hem uiteindelijk tot in Rome, waar hij in het Colosseum de ultieme confrontatie aangaat met de nieuwe keizer.

    Gladiator is een meeslepend, met Oscars overladen epos, door topregisseur Ridley Scott (Blade Runner, Alien) op magistrale wijze verfilmd voor een hedendaags publiek. Naast meer dan 11 uur exclusief bonusmateriaal bevat deze speciale jubileumeditie ook

    • Pocket Blu applicatie voor iPhone
    • Exclusieve mini-disc met HD-trailers van The Wolfman en Robin Hood

    Speelduur: Duur 155 (bioscoop) of 171 minuten (extended)
    Beeld: 2.35:1 - 1080 p
    Extra's 480 i/p
    Geluid: ENG DTS-HDMA 5.1
    Extra's Engels Dolby Surround 2.0
    Releasedatum Blu-ray: 1 juli 2010

    Bron: www.dvdinfo.be.

  14. #14
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    De re-release is toch uitgesteld tot eind dit jaar?

  15. #15

    Standaard

    Dat was in Duitsland zo. In Nederland is nooit sprake geweest van uitstel.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  16. #16
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Dat was in Duitsland zo. In Nederland is nooit sprake geweest van uitstel.
    Aha.

    Ben benieuwd of er nu weer een Steelbook uitgave gaat komen.

  17. #17

    Standaard

    De rerelease komt er op 1 juli aan. Sommige extra's zijn in BR, d'r zit een gadget bij voor een iphone, maar vooral: het beeld is geremasterd!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    goodie... nog even wachten dan maar.
    (had de huidge versie maar niet gekocht gezien de berichten).
    Ga er van uit dat ze geleerd hebben van alle commentaar... Dus nu een smetteloze blu-ray!?

  19. #19

    Standaard

    Ik snap niet wat het probleem is met de eerste versie. De bioscoopversie heb ik een week geleden bekeken, en het zag er geweldig uit, en klonk nog beter.

    The Fifth Element, dat is pas een mislukking die schreeuwt om een flinke correctie. Die krijgen we dan ook, volgens het persbericht.

    Maar Gladiator... i.m.h.o. toch een milde portie mierenneukerij. Ik heb de berichten met de specifieke bezwaren gelezen, maar bij het zien van de BR viel me niets op.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  20. #20

    Standaard

    Fijn dat-ie er goed uit ziet in jouw ogen, maar een fatsoenlijke BD hoort ook overeind te blijven op een scherm van 2 meter breed, wat-ie dus duidelijk niet doet! (btw, ik heb een 1:1 sampletje van de BD op mijn laptop staan en zie duidelijk dat er van alles is uitvreten met het beeld)

    Dus de remaster is zeer welkom!

    @Werner: Heb jij al screener ervan o.i.d.?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    @Werner: Heb jij al screener ervan o.i.d.?
    Nee, maar wel al aangevraagd, zodra ik er één heb laat ik wel wat weten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    De rerelease komt er op 1 juli aan. Sommige extra's zijn in BR, d'r zit een gadget bij voor een iphone, maar vooral: het beeld is geremasterd!
    mooi zo !
    must have
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  23. #23

    Standaard

    Ik heb zelf ook de BR van Gladiator gekocht vorig jaar. alleen ik heb mijn versie via Ebay gekocht en het was 1 die ik in NL nog niet ben tegengekomen. (kwam ook uit UK)
    ik heb deze, is dat kwa beeld en geluid hetzelfde als de versie die in NL is uitgebracht, waarvan ik van veel mensen heb gelezen dat het beeld en geluid slecht is? Deze dus of deze?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Ik heb zelf ook de BR van Gladiator gekocht vorig jaar. alleen ik heb mijn versie via Ebay gekocht en het was 1 die ik in NL nog niet ben tegengekomen. (kwam ook uit UK)
    ik heb deze, is dat kwa beeld en geluid hetzelfde als de versie die in NL is uitgebracht, waarvan ik van veel mensen heb gelezen dat het beeld en geluid slecht is? Deze dus of deze?
    Dat is inderdaad dezelfde niet zo'n goeie versie, slechte versie zal ik maar niet noemen anders krijg ik weer een menigte op m'n dak
    BD (1243) What i Watch

  25. #25

    Standaard

    Heb ondertussen bericht gehad van Universal en hun bevestigen dat het gaat om de geremasterde versie.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 1 van 35 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •