Pagina 30 van 35 EersteEerste ... 20262728293031323334 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 851 worden weergegeven.
  1. #726
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Okee ik ben nu een half uurtje aan het scharrelen door deze thread... Had die hele omruilactie even gemist. Had wel zoiets van "wéééér blu-rays omruilen, heb net Saving Private Ryan terug..."

    Dank voor de samenvatting aan het begin helemaal bovenaan. Maar met het risico dat ik de hele gemeenschap van dit forum over me heen krijg, toch nog deze vraag:

    Ik heb de zg. 'special edition', die dubbelaar met de extended version. Dat is dan dus toch 'de oude versie'...? Komt die ook in aanmerking voor omruilen? Of gaat het alleen om de 10th anniversary edition?
    De omruilactie geldt voor alle oude uitgaves.

  2. #727

    Standaard

    Als er 10th Anniversary Edition op de verpakking staat dan heb je de juiste uitgave. Staat dat er dus niet op dan is het verstandig om de disc om te ruilen.

  3. #728

    Standaard

    Vandaag mijn nieuwe disc terug ontvangen van Universal. Na 5 dagen!
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  4. #729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    De omruilactie geldt voor alle oude uitgaves.
    Ok, thanx!!

    Begrijp ik dus goed dat je alleen het schijfje mag opsturen? Of kan je de hele doos terugsturen en krijg je een volledige nieuwe terug? (met dus nieuwe print met daarop 10th anniversary edition)...??
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  5. #730
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Ok, thanx!!

    Begrijp ik dus goed dat je alleen het schijfje mag opsturen? Of kan je de hele doos terugsturen en krijg je een volledige nieuwe terug? (met dus nieuwe print met daarop 10th anniversary edition)...??
    Ik heb de oude disc 1 en de oude blauw/witte Steelbook opgestuurd en ik kreeg neen nieuwe disc 1 en de nieuwe "gouden" Steelbook thuis gestuurd.

    Disc 2 hoef je niet op te sturen.

    Maar ik had dus wel eerst contact opgenomen met de klantenservice en de e-mail uitgeprint erbij gedaan.

  6. #731

    Standaard

    Maandag de 27e mijn oude disk op de post gedaan met een begeleidende brief. Afgelopen zaterdag de 2e verscheen de vervanging al op de deurmat! Netjes verpakt in een bubbelenvelop met daarin de disk in een afgesloten zichthoesje. Geen brief erbij verder.

    Heb het beeld net even gechecked en het is zonder meer een zichtbare verbetering, ben er blij mee, eindelijk de definitieve versie van deze film in huis!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #732

    Standaard

    Zit er een datum aan tot wanneer je de disc's op mag sturen?

    Heb net uit australia de gladiator tincase besteld en daar zit nog de oude disc in!

  8. #733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Zit er een datum aan tot wanneer je de disc's op mag sturen?

    Heb net uit australia de gladiator tincase besteld en daar zit nog de oude disc in!
    Geen idee. Maar de omruilactie loopt nu zowiezo nog. Dus ik zou zsm aktie ondernemen en de disc opsturen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Geen idee. Maar de omruilactie loopt nu zowiezo nog. Dus ik zou zsm aktie ondernemen en de disc opsturen.
    Ja wil ik ook doen alleen even wachten tot ik hem binnen heb,

    Zelfde heb ik met saving private ryan steelbook uit FR ook oude disc, hopelijk kan ik die ook nog omruilen

  10. #735

    Standaard

    Nou gisteren ook de boel opgestuurd; heb doosje meegestuurd in de hoop zo'n mooie nieuw doosje terug te krijgen
    Ben benieuwd.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  11. #736

    Standaard

    Heb bijna maand geleden mijn disc opgestuurd naar UK voor omruiling, sindsdien geen enkele reactie meer. Geen omruiling gezien en geen reacties op mail ook Iemand enig idee of ik iemand bijv in NL kan contacteren om dit uit te klaren?

  12. #737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lapino Bekijk bericht
    Heb bijna maand geleden mijn disc opgestuurd naar UK voor omruiling, sindsdien geen enkele reactie meer. Geen omruiling gezien en geen reacties op mail ook Iemand enig idee of ik iemand bijv in NL kan contacteren om dit uit te klaren?
    Waarom stuur je de disc dan ook naar de UK terwijl je in NL dit ook gewoon had kunnen doen. De disc is namelijk exact hetzelfde. Je kunt even mail naar Universal in NL. Wellicht dat ze je tegemoet kunnen komen. Dit kan via dit contactformulier: http://www.universalpictures-dvd.nl/contacts.php?act=1
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #738

    Standaard

    Had de disc oorspronkelijk gekocht in UK, vandaar naar daar opgestuurd. Was me ook via mail bevestigd door hen dat dit geen probleem was om op te sturen naar België. Nu reageren ze zelfs niet meer

  14. #739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lapino Bekijk bericht
    Had de disc oorspronkelijk gekocht in UK, vandaar naar daar opgestuurd. Was me ook via mail bevestigd door hen dat dit geen probleem was om op te sturen naar België. Nu reageren ze zelfs niet meer
    Neem even contact op met Universal Nederland. Die hebben wel een uitstekende klantenservice. Wellicht dat ze je tegemoetkomen, zoals ik al eerder zei. Ook ik had oorspronkelijk de mijne in de UK gekocht, maar als de disc hetzelfde is maakt het geen zak uit...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #740

    Standaard

    Heb ze net gemaild, benieuwd hoe ze het gaan oplossen. Gaat natuurlijk nu ook niet over groot kapitaal, maar toch beetje jammer. Kan evengoed weer Belgische post zijn die de boel verziekt heeft.

  16. #741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lapino Bekijk bericht
    Heb ze net gemaild, benieuwd hoe ze het gaan oplossen. Gaat natuurlijk nu ook niet over groot kapitaal, maar toch beetje jammer. Kan evengoed weer Belgische post zijn die de boel verziekt heeft.
    Volgende keer moet je ons berichtjes beter lezen. Want we hebben, denk ik, bijna duizend keer herhaald dat je de schijf gewoon naar Nederland mocht opsturen. Dan had je geen problemen gehad.

  17. #742

    Standaard

    Zag bij Mediamarkt Heerlen dat ze nog steeds de oude steelbooks verkopen voor 20,-.
    (hadden ook de nieuwe ertussen staan, ook voor 20,-).
    Blijft een waardeloze zaak.

  18. #743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    De omruilactie geldt voor alle oude uitgaves.
    Mooi niet: ik kreeg mijn schijf weer teruggestuurd met deze mededeling:

    Beste John,

    Ik heb zojuist de disc met hoes ontvangen, echter dit blijkt niet de Benelux versie te zijn maar een import.
    Wij ruilen alleen de Benelux versie om, dus helaas moet ik uw disc+hoes weer terugsturen.
    U dient voor het omruilen hiervan contact op te nemen met Universal in de UK.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Universal Pictures Benelux

    Ook al gaat het dus wel om de schijf waar ook de NL leeftijdsaanduiding op staat. Ik had overigens wel ook het doosje meegestuurd, daar staat de Britse 15 aanduiding op. (overigens wel in NL bij de Mediamarkt gekocht...)
    Maar die ruilen ze dus niet om........!!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  19. #744

    Standaard

    Als je alleen de disc had gestuurd, had je vast een nieuwe ervoor terug gekregen. Aan de disc kunnen ze echt niet zien of het de Nederlandse of Engelse uitgave betreft. Aan de verpakking uiteraard wel.

  20. #745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Als je alleen de disc had gestuurd, had je vast een nieuwe ervoor terug gekregen. Aan de disc kunnen ze echt niet zien of het de Nederlandse of Engelse uitgave betreft. Aan de verpakking uiteraard wel.
    Ja dat blijkt inderdaad wel....
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  21. #746

    Standaard

    Gewoon wachten tot ie terug is bij jou en dan alleen de disc opsturen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #747

    Standaard

    Geen enkele reactie meer, noch van Universal UK, noch NL. Mooi zo. Zit ik dus met een lege BluRay doos met daarin enkel disc 2 met de extras.

  23. #748

    Standaard

    Ik Heb me oude disc vorige week opgestuurd en 8 dagen later is me nieuwe al binnen.
    Erg netjes gedaan

  24. #749

    Standaard

    Ik heb 2 oude discs op gestuurd had een release uit AUS en een uit de UK en alle 2 gisteren binnen 7dagen weer netjes binnen gehad!

  25. #750

    Standaard

    heey

    vandaag de nieuwe disc binnen gekregen duurde maar 5 dagen! ben er helemaal blij mee. wat een verschil
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

Pagina 30 van 35 EersteEerste ... 20262728293031323334 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •