Pagina 11 van 35 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 851 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Kwasten vind je overal.
    Ik heb overigens ook de nieuwe versie gehaald, ik had nog een kortingsbon liggen en 13 euro is toch geen geld voor zo'n kanjer van een film.
    Waar heb je die gekocht?

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Men zegt altijd dat bij Blu-ray het beeld perfect moet zijn. In dit geval, is het beeld niet perfect. Dat is dus voor mij een goede reden om de nieuwe versie niet te kopen.
    Ben bang dat je nu echt iets te veel aan 't mierenneuken bent hoor. Het kleurenpalet in de eerste grote gevechtsscene had anders gekund, maar de rest van de film ziet er absoluut top uit. Als je na een uitgave van de kwaliteit die we nu voorgeschoteld hebben gekregen wilt gaan zitten wachten op een nóg betere versie zul je denk ik aardig wat jaartjes geduld moeten hebben.

    (Ga 'm gewoon 'n keer kijken en oordeel dan! )
    Laatst aangepast door Xander Rühl : 17-07-2010 om 23:49

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xander Rühl Bekijk bericht
    Ben bang dat je nu echt iets te veel aan 't mierenneuken bent hoor. Het kleurenpalet in de eerste grote gevechtsscene had anders gekund, maar de rest van de film ziet er absoluut top uit. Als je na een uitgave van de kwaliteit die we nu voorgeschoteld hebben gekregen wilt wachten op een nóg betere versie zul je denk ik aardig wat jaartjes geduld moeten hebben.

    (Ga 'm gewoon 'n keer kijken en oordeel dan! )

    Ik heb hem in december 2009 gekeken. De volgende keer dat ik

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Dat verhaal van die pijlen vind ik toch plezant want als je die scene, beeld na beeld, bekijkt dan is er inderdaad iets mis met die pijlen die niet zichtbaar zijn. Maar als je de film normaal bekijkt dan merk je dat probleem met die pijlen niet.
    Zo, da's een straffe constatering.
    Als je het eenmaal weet, zie je het meteen!

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb hem in december 2009 gekeken. De volgende keer dat ik

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb hem in december 2009 gekeken. De volgende keer dat ik
    Jouw keus.
    Ik heb gewoon gewacht op deze nieuwe release, wat ben ik toch blij!

  7. #257

    Standaard

    Een deel van mijn bericht is verdwenen . Wat is er in godsnaam gebeurd?
    Laatst aangepast door BASIL : 18-07-2010 om 00:34

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xander Rühl Bekijk bericht
    Ben bang dat je nu echt iets te veel aan 't mierenneuken bent hoor. Het kleurenpalet in de eerste grote gevechtsscene had anders gekund, maar de rest van de film ziet er absoluut top uit. Als je na een uitgave van de kwaliteit die we nu voorgeschoteld hebben gekregen wilt gaan zitten wachten op een nóg betere versie zul je denk ik aardig wat jaartjes geduld moeten hebben.

    (Ga 'm gewoon 'n keer kijken en oordeel dan! )
    Ik heb hem in december 2009 gekeken. De volgende keer dat ik hem ga kijken is in 2013. In kijk al mijn films om de vier jaar. En daarom ga ik hem maar in 2013 kopen en niet vroeger. Er is geen reden waarom ik nu per se de nieuwe versie zou moeten kopen aan de volle prijs. Wie weet zal de studio ondertussen een promotie aanbieden in de stijl van een "2+1 gratis" aktie en zal Gladiator mij niets kosten.
    Laatst aangepast door BASIL : 18-07-2010 om 00:38

  9. #259

    Standaard

    Het vreemde is dat MM nu door hun voorraad heen is?! De nieuwe versie is niet meer op voorraad volgens deze link:

    http://entertainment.mediamarkt.nl/p...detail/1438997

    Dan maar even wachten tot Augustus...

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb hem in december 2009 gekeken. De volgende keer dat ik hem ga kijken is in 2013. In kijk al mijn films om de vier jaar. En daarom ga ik heb maar in 2013 kopen en niet vroeger. Er is geen reden waarom ik nu per se de nieuwe versie moeten kopen aan de volle prijs. Wie weet zal de studio ondertussen een promotie aanbieden in de stijl van 2+1 gratis en zal Gladiator mij niets kosten.
    Tja, daar valt weinig tegen in te brengen natuurlijk. Maar voor diegenen die hun films wat vaker kijken is er geen enkele reden om deze voor 13 (of zelfs 20) euro te laten liggen.

  11. #261
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Gisteren (want het is nu zondag) was ik bij de MediaMarkt Amsterdam Arena geweest. En jawel daar lag een stapel van Gladiator blu-rays ala 12,99. Maar geen van alle had de blauwe sticker met de tekst 10th anniversary edition en de bijbehorende EAN code. Ik vertrouwde het niet, dus ik heb geen Gladiator blu-ray. Better luck next time.

    Je had ook naar het EAN nummer kunnen kijken, want die verschilt dus met het EAN nummer van de oude versie.
    I'll be back!!

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Het vreemde is dat MM nu door hun voorraad heen is?! De nieuwe versie is niet meer op voorraad volgens deze link:

    http://entertainment.mediamarkt.nl/p...detail/1438997

    Dan maar even wachten tot Augustus...
    Hij is inderdaad niet op voorraad (wel ooit geweest?), maar bij status staat wel dat hij bestelbaar is, dus nog leverbaar.

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Even voor de goede orde: Je hebt toch wel de screenshots van de nieuwe uitgave gezien?
    Je bedoelt alle screenshots in dit topic? oud vs nieuw?
    ja die heb ik bekeken en ik zeg ook niet dat er geen verschil is tussen de 2 als ik naar de shots kijk want dat is er zeker wel. Alleen als ik op mijn 82 cm hdready de film bekijk vind ik em er ook prachtig uitzien. En je weet wat ze zeggen: wat niet weet wat niet deert! vandaar dat ik gewoon tevreden ben met de uitgave die ik heb en niet nog eens dezelfde film ga kopen als ik em toch niet zo vaak bekijk

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico Mos Bekijk bericht
    Je had ook naar het EAN nummer kunnen kijken, want die verschilt dus met het EAN nummer van de oude versie.
    Beste Nico Mos. Natuurlijk heb ik daar op gelet. De nieuwe EAN nummer is ook een sticker, maar ook die ontbrak bij de gehele stapel. Ik heb de onderstaande plaatje uitgeprint en meegenomen.


  15. #265

    Standaard

    bedankt voor het plaatje Crocs!

    Samenvatting: goede versie bevat dus de 10th ann. edition sticker en een nwe EAN (overgeplakt)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    bedankt voor het plaatje Crocs!

    Samenvatting: goede versie bevat dus de 10th ann. edition sticker en een nwe EAN (overgeplakt)
    Als je er zeker van wilt zijn, wacht je toch even tot 5 augustus.

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Waar heb je die gekocht?
    Met een -3 euro Bluray bon in de Fnac in Wijnegem.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #268

    Standaard

    waar kopen we hem nu zodat we zeker de juiste versie hebben?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  19. #269

    Standaard

    In ieder geval in de winkel. Dan kun je direct zien of je de juiste versie hebt met stickers.

  20. #270
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    waar kopen we hem nu zodat we zeker de juiste versie hebben?
    Hier.

    http://entertainment.mediamarkt.nl/p...detail/1438997

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    das spotgoedkoop, hoeveel verzendkosten komen daarbij nr belgie?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    das spotgoedkoop, hoeveel verzendkosten komen daarbij nr belgie?
    Als Belg kan je daar niet kopen.

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Als Belg kan je daar niet kopen.
    oh man had nog andere mooie titels gezien
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Oke dan, bedankt voor de tip, dat is geen geld inderdaad

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Als je er zeker van wilt zijn, wacht je toch even tot 5 augustus.
    Hoezo? De nwe '10 ann. edition' is nu toch wel goed?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 11 van 35 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •