Pagina 12 van 35 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 851 worden weergegeven.
  1. #276
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Beste Nico Mos. Natuurlijk heb ik daar op gelet. De nieuwe EAN nummer is ook een sticker, maar ook die ontbrak bij de gehele stapel. Ik heb de onderstaande plaatje uitgeprint en meegenomen.


    Sorry dat wist ik niet en nu komt dat inderdaad in een ander daglicht te staan
    I'll be back!!

  2. #277

    Standaard

    Een relevant plaatje van de achterzijde van de 10th Anniversary Edition circuleert hier al drie dagen, hoor. Misschien hebben er al een heel aantal mensen de beeldkwaliteit al bekeken en hier ook al wat over gezegd

    Samengevat: een thread kan al alle relevante informatie bevatten

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Hoezo? De nwe '10 ann. edition' is nu toch wel goed?
    Andere doos. Sommigen vinden die mooier. Die nu zijn afgeleverd zitten nog in de oude doos met een sticker.

  4. #279

    Standaard

    Heeft al iemand de nieuwe de versie in die wit/goude verpakking geleverd gekregen?

    Diverse webshops bieden deze verpakking wel aan
    oa. dvdoutlet en MM

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Heeft al iemand de nieuwe de versie in die wit/goude verpakking geleverd gekregen?

    Diverse webshops bieden deze verpakking wel aan
    oa. dvdoutlet en MM
    Neen, die zal dus vanaf 5 augustus beschikbaar zijn.

  6. #281

    Standaard

    Het lijkt wel de "hype" van 2010 te worden: blu-ray doosjes en steelboxes overplakken met stickers.

  7. #282

    Standaard

    Net bij de MM Arnhem opgepikt. De nwe versie (andere hoes) gaat volgens de plaatselijke verkoper straks meer kosten. De €12,99 van nu is meer het dumpen van de oude verpakking (met nwe discs)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Snap je het niet?
    Ik snap jou niet maar begrijp het wel...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Net bij de MM Arnhem opgepikt. De nwe versie (andere hoes) gaat volgens de plaatselijke verkoper straks meer kosten. De €12,99 van nu is meer het dumpen van de oude verpakking (met nwe discs)
    Volgens de online winkel van MM is de nieuwe versie(nieuwe hoes) ook gewoon voor die 12.99 te bestellen.

  10. #285

    Standaard

    Ik heb me even bijgelezen in dit topic en de vergelijkende screencaptures bekeken; Wat een verademing zeg! Eindelijk van die upscaled dvd look af!
    Wel nog een vraag; Mede door de beroerde beeldkwaliteit vielen de previously unreleased scènes in de eerste uitgave zo op, deze zagen er namelijk fantastisch uit. Valt er in de nieuwe uitgave nog enig verschil op tussen die scenes en de rest?
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Volgens de online winkel van MM is de nieuwe versie(nieuwe hoes) ook gewoon voor die 12.99 te bestellen.
    Dat is nog maar de vraag of je de nieuwe steelbook met het gouden randje krijgt. Officieel zou deze 5 augustus moeten uitkomen. Meest belangrijke is dat je de nieuwe remaster krijgt, en geen oude discs (waarvan de MM Arena nog stapels heeft liggen ).

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Dat is nog maar de vraag of je de nieuwe steelbook met het gouden randje krijgt. Officieel zou deze 5 augustus moeten uitkomen. Meest belangrijke is dat je de nieuwe remaster krijgt, en geen oude discs (waarvan de MM Arena nog stapels heeft liggen ).
    Er staat duidelijk, dat hij nog niet op voorraad is, te bestellen is en dat hij in Augustus pas uitkomt en aangezien hij voor mij als gereserveerd staat en er nog niets opgestuurd is, ga ik er gewoon van uit dat het de nieuwe versie is.
    Maar goed, mocht ik uiteindelijk toch die andere ontvangen, zal ik er ook niet over zeuren.

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Er staat duidelijk, dat hij nog niet op voorraad is, te bestellen is en dat hij in Augustus pas uitkomt en aangezien hij voor mij als gereserveerd staat en er nog niets opgestuurd is, ga ik er gewoon van uit dat het de nieuwe versie is.
    Maar goed, mocht ik uiteindelijk toch die andere ontvangen, zal ik er ook niet over zeuren.
    Voor de goede orde. Ik praat dus over de MM webshop
    http://entertainment.mediamarkt.nl/p...detail/1438997

    Augustus staat nergens vermeld hoor.

    Verwachte levertijd: Een week
    Releasedatum: 08 juli 2010
    Status: Bestelbaar
    Voorraad: Nee

    Of bedoel je deze site, waarin iets vermeld wordt over een nieuwe steelbook met gouden randje en Augustus.
    http://movies-blu-ray.nl/N_frame.htm..._art_1452.html

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Ik heb me even bijgelezen in dit topic en de vergelijkende screencaptures bekeken; Wat een verademing zeg! Eindelijk van die upscaled dvd look af!
    Wel nog een vraag; Mede door de beroerde beeldkwaliteit vielen de previously unreleased scènes in de eerste uitgave zo op, deze zagen er namelijk fantastisch uit. Valt er in de nieuwe uitgave nog enig verschil op tussen die scenes en de rest?
    Ik vond eerlijk gezegd van niet.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik vond eerlijk gezegd van niet.
    Wat vond je niet; dat ze in de oude opvielen of in de nieuwe versie?
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Wat vond je niet; dat ze in de oude opvielen of in de nieuwe versie?
    Ze vielen niet meer uit de boot bij de andere scénes.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ze vielen niet meer uit de boot bij de andere scénes.
    Bij de nieuwe versie?

    Communicatie is een vak apart!
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Voor de goede orde. Ik praat dus over de MM webshop
    http://entertainment.mediamarkt.nl/p...detail/1438997

    Augustus staat nergens vermeld hoor.

    Verwachte levertijd: Een week
    Releasedatum: 08 juli 2010
    Status: Bestelbaar
    Voorraad: Nee

    Of bedoel je deze site, waarin iets vermeld wordt over een nieuwe steelbook met gouden randje en Augustus.
    http://movies-blu-ray.nl/N_frame.htm..._art_1452.html
    Ik haal inderdaad wat dingen door elkaar...excuus, nou ja, uitgaande van het feit dat ze niet op voorraad zijn en de bestelling op gereserveerd blijft staan, hoop ik er maar het beste van

  19. #294

    Standaard



    In geval dat het toch misgaat, daar heeft deze gladiator ook een oplossing voor gevonden.


  20. #295

    Standaard

    De eerste pagina's van dit topic heb ik doorgespit, maar niet allemaal dus vergeef het me als ik iets vraag wat al eerder is beantwoord. Zowel de jubileumuitgave als de collector's edition zijn genoemd. De jubileumuitgave zou een beter beeld hebben. Maar als ik me niet vergis, heeft de collector's edition veel meer extra's? Dat vind ik een belangrijkere reden om een BD te kopen. Ik laat de jubileumeditie dan ook aan me voorbij gaan.
    Filmcollectie

    Samsung PS42Q7H · Harman Kardon AVR 245 · Harman Kardon HKTS 7 · Onkyo DV-BD507

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Devon1980 Bekijk bericht
    De eerste pagina's van dit topic heb ik doorgespit, maar niet allemaal dus vergeef het me als ik iets vraag wat al eerder is beantwoord. Zowel de jubileumuitgave als de collector's edition zijn genoemd. De jubileumuitgave zou een beter beeld hebben. Maar als ik me niet vergis, heeft de collector's edition veel meer extra's? Dat vind ik een belangrijkere reden om een BD te kopen. Ik laat de jubileumeditie dan ook aan me voorbij gaan.
    Nee, de Collector's Edition heeft niet veel meer extra's. Beide uitgaves zijn wat de extra's betreft hetzelfde. Het enige verschil is de beeldkwaliteit. Die is bij de 10th Anniversary Edition stukken beter.

  22. #297

    Standaard

    Heeft iemand al enig idee wat nou de 10th Ann. Edit cover van de blu-ray gaat worden?

    Ik zie namelijk op internet 2 verschillende voorbij komen:

    http://www.dvd-home.nl/images/storie...ladiatorbd.jpg
    en
    http://images.hardwareinfo.net/extco...l/00738095.jpg

  23. #298

    Standaard

    De 10th Ann is de eerste foto die je gepost hebt, is een steelbook uitgave.
    Zag ik gisteren in de Saturn, jammer dat ik nog geen br speler heb

  24. #299

    Standaard

    Het eerste plaatje is de oude steelbook; ze hebben hier achterop een sticker (10th ann. edition) en een nwe barcode geplakt. Als je dit ziet, zit er ook een nwe disc in. Logisch hé!

    In augustus schijnt er een nieuwe batch van verpakkingen klaar te zijn; die is iets anders qua kleurstelling.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xander Rühl Bekijk bericht
    Ik had deze eerder als privébericht naar Lorre gestuurd, maar als anderen ook bezig zijn, dan ook maar hier.

    De aangegeven timings zijn voor wanneer je hebt gekozen voor de bioscoop-versie.

    Tip 1: Shot van het colosseum op 58:45:21, ziet er niet uit op de eerdere blu-ray.

    Tip 2: Gezichtsshot op 2:24:11:03

    Tip 3: Gezichtsshot op 2:25:19:17

    Van beide laatsten weet ik niet hoe ze er uitzien op de oude blu-ray, maar het zijn prachtige voorbeelden van hoe mooi en gedetailleerd gezichten worden weergegeven. Good luck!
    Tip 3 is echt wow! Wat een detail inderdaad, alle poriën en baardharen zijn zichtbaar en met een veel warmere gezichtskleur!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 12 van 35 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •