Pagina 13 van 35 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 851 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Ik ben er bijna 100% zeker van dat het om de nieuwe editie gaat... op de sticker boven de prijs (die ik vergeten ben) stond ook "Gladiator 10th Ann"
    Donderdag ga ik anders terug en kan ik wel even nakijken, denk echt wel dat het om de juiste editie gaat met de sticker en nieuwe ean

  2. #302

    Standaard

    Tsss. Ze kunnen hele blu ray doosjes vol plakken met de meest onzinnige reclame uitingen, maar een sticker op de seal met REMASTERED VERSION is klaarblijkelijk onmogelijk...viel me ook al op bij Saving Private Ryan. Wat een gepruts zeg....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, de Collector's Edition heeft niet veel meer extra's. Beide uitgaves zijn wat de extra's betreft hetzelfde. Het enige verschil is de beeldkwaliteit. Die is bij de 10th Anniversary Edition stukken beter.
    In dat geval heb ik een leuke BD in de aanbieding. Nee hoor, jammer dat ik de collector's edition heb gekocht net voordat ik las over de jubileumuitgave maar ik ga 'em niet vervangen.
    Filmcollectie

    Samsung PS42Q7H · Harman Kardon AVR 245 · Harman Kardon HKTS 7 · Onkyo DV-BD507

  4. #304

    Standaard

    Heb vandaag de blu ray van MM onvangen.

    Het is in de 1ste plaats een steelbook en is de oude steelbook met sticker op de achterzijde

    Maar eigenlijk wil ik helemaal geen steelbook maar de gewone uitgave

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Heb vandaag de blu ray van MM onvangen.

    Het is in de 1ste plaats een steelbook en is de oude steelbook met sticker op de achterzijde

    Maar eigenlijk wil ik helemaal geen steelbook maar de gewone uitgave
    Zo'n uitgave bestaat niet in Nederland. Of er in de rest van de wereld wel een versie bestaat in een keepcase weet ik niet.

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Tip 3 is echt wow! Wat een detail inderdaad, alle poriën en baardharen zijn zichtbaar en met een veel warmere gezichtskleur!
    Stunning, niet waar? Op dat soort momenten, en gelukkig ook voor het leeuwendeel van de film, vind ik deze transfer echt tot de absolute top behoren van wat ik ooit op live-action gebied op blu-ray heb mogen aanschouwen.

    (Jammer trouwens ook dat niemand tot nu toe van dat moment vergelijkende screenshots heeft gemaakt!)
    Laatst aangepast door Xander Rühl : 20-07-2010 om 21:49

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Van die kortingsbonnen of dat hij niet veel mag kosten eigelijk echt flauwekul, zoals iemand hier al zij wist je al dat het beeld echt niet blu-ray waardig was en zelfs slecht te noemen maar toen hij verscheen leek er niemand problemen daarmee te hebben want die mensen waren van mening dat het allemaal zwaar overroepen was en dat het beeld toch niet zo slecht was en nu komt er een andere versie en wordt iedereen gek en praten ze over compensatie en diverse... WHY ????

    1. Je wist het
    2. Waarom zeuren over nieuwe editie als je oude goed vond.
    3. Had je maar beetje meer geduld moeten hebben
    Dit is echt onzin. Ik vind dat er wel een omruilaktie zou moeten zijn. Als de Amerikanen dat kunnen, waarom hier niet. Hier is een bewijs van de omruilaktie.

    Anyway, word (and visual proof of) the new transfer appearing on Blu-ray in Holland has resulted in hundreds of concerned U.S. Gladiator fans e-mailing us in the last day or so, understandably hoping/pleading/begging for any information as to when they might be able to get their hands on the new disc here in the States. So here's the AWESOME news: Paramount Home Entertainment is about to initiate an exchange program for anyone who would like to swap their previous Gladiator Blu-ray for an otherwise identical disc with the new transfer. Here's their official statement:

    "We are implementing a limited exchange program. This program is only for those consumers that may have preferential issues with some of the technical DVNR (digital video noise reduction) and EE (edge enhancement) choices made in the original source transfer, and so would prefer to exchange it for one that addresses those preferences in a different manner.

    While the version that we originally distributed was of the highest quality, some enthusiasts may prefer to view it without the Edge Enhancement and DVNR implemented as standard process in bringing the film to hi-def. This new master resolves those issues."


    [Editor's Note: You can call Paramount Home Entertainment's customer service hotline number (323-956-5711 - give them a couple days to get things together) to arrange the swap. Replacement discs will be available soon. For those in the U.S. and Canada who don't yet own the disc, a running production change has been initiated, so future copies shipped to retailers will include the new transfer. Rest assured, we'll post details as to exactly how you'll be able to identify the new discs (likely via some kind of packaging marking) when they start becoming available in stores in the coming weeks. And for those of you in other countries around the world, the new disc is being gradually rolled out in each region, so contact your local distributor for the details.

    On behalf of Gladiator and Blu-ray fans everywhere, I'd like to send out a big Bits THANK YOU to everyone involved in the decision to do the new transfer, to those talented mastering wizards involved in the actual work (for a job well done!), and to the folks at Paramount for implementing their exchange program. THAT'S how you do right by your customers, and it's very much appreciated.]

  8. #308

    Standaard

    Lang leve het internet!

    Nu nog Universal zo ver krijgen om dit ook in Europa te doen!

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Lang leve het internet!

    Nu nog Universal zo ver krijgen om dit ook in Europa te doen!
    Ik heb zojuist een mailtje naar hen gestuurd met een copije van de hierboven mail. Een e-mail adress heb ik niet maar ik ben op de site van universalpictures-dvd.nl geweest en dan op "contacteer ons".
    Ze moeten nog veel van de Amerikanen leren want die weten tenminste wat klantvriendelijk is wat het geval niet is bij ons.

    Vroeger hadden ze hun kantoren in Mechelen. Maar ze zijn een tijdje geleden verhuisd. Nu weet ik niet waar hun kantoren zijn. Ik denk dat ik naar Tinseltown, de PR office van Universal, ga bellen. Het zal voor donderdag zijn want morgen is alles dicht.

  10. #310

    Standaard

    In Alphen ligt een stapeltje steelbooks in de MM voor 12,99 maar je kunt op geen enkele manier zien of dit nu nieuwe of oude discs bevat. Er zit geen nieuwe EAN sticker op en de doos is sowieso van 2009.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    In Alphen ligt een stapeltje steelbooks in de MM voor 12,99 maar je kunt op geen enkele manier zien of dit nu nieuwe of oude discs bevat. Er zit geen nieuwe EAN sticker op en de doos is sowieso van 2009.
    Ik denk dat als er geen sticker op zit je ervan uit kunt gaan dat het om de oude versie gaat.

  12. #312

    Standaard

    Zo te zien, kunnen de Britten ook hun Gladiator disc omruilen. Dat haal ik uit een post van AV UK forum vandaan.

    I emailed them late last night, stated I was from the UK and unhappy with the original release. They have just emailed me back and said that if I send them the disc they will send me the newer version instead free of charge. They said its not out in the UK for about another month though so I would need to wait.

    I call that a decent result. They've provided me the address as well. Here is the email:

    Dear Customer,

    Thank you for your e-mail. We would like to thank you for taking the time to write to us regarding Gladiator blu-ray.

    Universal Pictures UK has been pleased with the success of Gladiator on Blu-ray, which has resulted in a high level of customer satisfaction. However, whilst there was no technical fault on the original Blu-ray master, a small number of enthusiasts have expressed a preference towards slight technical alterations. After careful consideration, we have revisited the mastering process to address those concerns.

    If you wish to exchange your original DVNR (digital video noise reduction) feature disc we ask that you send us just your disc 1 in an envelope with your name and address enclosed. Please keep your original packaging and we will post you out a new disc 1.

    Please note new discs will not be available in the UK for approximately 1 month.

    Universal Pictures (UK) Ltd
    ‘Gladiator Exchange’
    Prospect House
    80-110 New Oxford Street
    London
    WC1A 1HB

    Kind Regards

    Universal UK Customer Service

  13. #313

    Standaard

    komt er nu in belgie of nl ook een omruiling ?
    keep us informed !

  14. #314
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Kun je niet gewoon de disc naar de UK sturen want ik heb die andere toen bij Play.com gekocht?

  15. #315

    Standaard

    Lijkt me wel. De mijne komt bij Amazon vandaan dus een UK uitgave. Die mag dus ook omgeruild worden neem ik aan. Iemand een emailadres, dan probeer ik het gewoon.

  16. #316

    Standaard

    Vraagje, ik volg het niet meer. Is de nieuwe editie nu wel of niet uit? Op menig sites staat hij nog op pre-order.

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Vraagje, ik volg het niet meer. Is de nieuwe editie nu wel of niet uit? Op menig sites staat hij nog op pre-order.
    Ja, hij is uit. De verpakking is echter hetzelfde als de oude versie met als verschil een sticker op de achterkant waarop 10th Anniversary Edition staat en een sticker met een barcode die over de oude barcode is geplakt. Als het goed is verschijnt op 5 augustus een versie met een aangepaste verpakking waarop aan de voorkant 10th Anniversary komt te staan.

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja, hij is uit. De verpakking is echter hetzelfde als de oude versie met als verschil een sticker op de achterkant waarop 10th Anniversary Edition staat en een sticker met een barcode die over de oude barcode is geplakt. Als het goed is verschijnt op 5 augustus een versie met een aangepaste verpakking waarop aan de voorkant 10th Anniversary komt te staan.
    Inderdaad, best bet is dus de nieuwe uitgave van 5 augustus! Die prijs is dan wel 19,99 i.p.v. 12,99 voor de oude versie.

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    komt er nu in belgie of nl ook een omruiling ?
    keep us informed !
    Ik heb daarnet een mailtje naar de persbureau van Universal Pictures Benelux gestuurd. Als bijlage heb ik een copie van die informatie op "The Digital Bits" en de e-mail van Universal Pictures (UK) toegevoegd.

  20. #320
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Lijkt me wel. De mijne komt bij Amazon vandaan dus een UK uitgave. Die mag dus ook omgeruild worden neem ik aan. Iemand een emailadres, dan probeer ik het gewoon.
    Zou eigenlijk nicer zijn als we het via Nederland kunnen doen.

  21. #321

    Standaard

    Ik heb zojuist een antwoord ontvangen van de persbureau van Universal Pictures Benelux om te zeggen dat ze dat gingen onderzoeken en zodra ze een antwoord zouden hebben dat ze mij op de hoogte zou brengen. Nu maar afwachten.

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb zojuist een antwoord ontvangen van de persbureau van Universal Pictures Benelux om te zeggen dat ze dat gingen onderzoeken en zodra ze een antwoord zouden hebben dat ze mij op de hoogte zou brengen. Nu maar afwachten.
    Super, hopelijk komt er mooi antwoord en dat we de oude gewoon kunnen omruilen heb hier ook nog een steelbook liggen namelijk. Zou mooi zijn .

  23. #323

    Standaard

    vandaag de nieuwe versie gekocht met de 10th anniversary sticker etc. Gewoon bij MM Arena voor 12,99. Ben heel benieuwd. Ken de film bijna uit mijn hoofd en was zwaar teleurgesteld in de eerste blurayrelease. Kijken wanneer ze hier een review posten.

    Groet,

  24. #324

    Standaard

    Vanmiddag in frs gladiator gezien, enkel op de achterkant stond 10th anniv...
    en een nieuwe sticker erop
    Ik wist niet zeker of dit nou de remastered versie was of niet... en wou het niet riskeren
    de verkoopster wist het ook niet, maar zei dat de komende release voor 5 augustus is
    Nu twijfel ik alsnog
    ik kan nog altijd teruggaan
    de verpakking was een steelbook
    de komende versie, is die ook een steelbook?
    De versie in frs kostte 20 euro, de nieuwe zou evenveel kosten
    ik twijfel...
    en zal de uk release nl subs hebben of is dat nog niet gekend?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  25. #325

    Standaard

    Bij de FRS in Nijmegen hadden ze zowel de oude versie als de nieuwe versie liggen. Beiden voor € 20. Aangezien de schijfjes apart van de verpakking bewaard worden lijkt het me voor de hand liggen dat vergissingen van het personeel op de loer liggen. Tevens kun je de vette vingers van de FRS missen als kiespijn zoals deze af en toe op de blu-ray's staan.

    Ik heb er dan ook zelf voor gekozen om via de webshop van de mediamarkt te kopen.
    De prijs inclusief verzendkosten is via deze webshop € 14.94

Pagina 13 van 35 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •