Pagina 14 van 35 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 851 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GHR Bekijk bericht
    Ik heb er dan ook zelf voor gekozen om via de webshop van de mediamarkt te kopen.
    De prijs inclusief verzendkosten is via deze webshop € 14.94
    Ik heb deze al vanaf afgelopen Zondag daar in bestelling staan maar er is nog niets verzonden.
    Ik vraag me daarom ook af of ze hem daadwerkelijk kunnen leveren.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #327

    Standaard

    Dat vroegen ze zich op het ht forum ook al af. Ik heb al een vraag op de website van de MM achtergelaten wanneer uitlevering plaatsvindt. Vooralsnog heb ik daar nog niets op terug gehoord. Voorlopig ga er ik gewoon vanuit dat uitlevering vanaf 5 augustus plaats zal vinden. Tegen die tijd zie ik wel verder.

  3. #328

    Standaard

    Ik heb ook MM online besteld
    Heb de oude verpakking gekregen met de nieuwe discs.

    Sticker achterop de verpakking met nieuwe EAN code.

    Ik ben hier niet blij mee, daar de nieuwe verpakking op hun site staat vermeldt

    Dat is op zijn minst een misleidende reklame

    Heeft iemand een email adres van MM online

    Ik wil hiervan wel een klacht droppen

  4. #329

    Standaard

    MM kan hier ook weinig aan doen, zei krijgen de afbeeldingen gewoon aangeleverd van Universal.
    Maar je kan 'm uiteraard terugsturen, 7 dagen bedenktijd.

  5. #330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik heb ook MM online besteld
    Heb de oude verpakking gekregen met de nieuwe discs.

    Sticker achterop de verpakking met nieuwe EAN code.

    Ik ben hier niet blij mee, daar de nieuwe verpakking op hun site staat vermeldt

    Dat is op zijn minst een misleidende reklame

    Heeft iemand een email adres van MM online

    Ik wil hiervan wel een klacht droppen
    -Jaap-:
    MM kan hier ook weinig aan doen, zei krijgen de afbeeldingen gewoon aangeleverd van Universal.
    Maar je kan 'm uiteraard terugsturen, 7 dagen bedenktijd.
    14 zelfs, voordeliger afwijking voor de consument van het wettelijke consumentenrecht bij 'koop op afstand'.

    21.6 Herroepingrecht
    21.6.1. Nadat de aankoop door Media Markt per email is bevestigd heeft de klant gedurende veertien dagen (de bedenktijd) de mogelijkheid de Overeenkomst zonder opgaaf van redenen te ontbinden.
    Als de klant van het herroepingsrecht gebruik maakt, volgt de klant de instructies voor het retourneren zoals bijgesloten bij de geleverde goederen en/of diensten, alsook de instructies op de website mediamarkt.nl.

    Kijk zelf even de algemene voorwaarden na voor 'hoe en wat'!

  6. #331
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Het moet altijd minimaal 7 dagen zijn en langer is altijd mooi meegenomen.

  7. #332

    Standaard

    MM heeft echt wel een 'disclaimer' op hun site hoor. Als de verpakking zo belangrijk is stuur je hem toch terug? Mij gaat het om de discs, die zijn wél goed nu en dat stemt me blij
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #333

    Standaard

    Wat kan er nu zo belangrijk zijn aan een verpakking? D'r is toch absoluut niets mis met die eerste uitgave van die mooie steelbook (verpakkingsgewijs, dan)?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    de verpakking was een steelbook
    de komende versie, is die ook een steelbook?
    De versie in frs kostte 20 euro, de nieuwe zou evenveel kosten
    ik twijfel...
    en zal de uk release nl subs hebben of is dat nog niet gekend?
    iemand?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  10. #335

    Standaard

    Beetje ongeduldig skank? ff 2 weken wachten en je weet het... Ik heb vandeweek de nieuwe, 10th ann versie gekocht met steelbook en sticker. Ik ben blij dat Universal in ieder geval de moeite heeft genomen om deze opnieuw uit te brengen, de vorige had ik echt niet gekocht. Deze verpakking vind ik prima, niks mis mee.

  11. #336

    Standaard

    De oude versie staat hier in de kast, nog niet bekeken, die raak ik natuurlijk aan de straatstenen nog niet kwijt LOL...

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    De oude versie staat hier in de kast, nog niet bekeken, die raak ik natuurlijk aan de straatstenen nog niet kwijt LOL...
    Er lopen nog altijd mensen te blaten dat ze de oude versie wel goed vinden misschien willen zij 'm wel van je overnemen. Ik heb er ook nog een voor ze
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  13. #338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Beetje ongeduldig skank? ff 2 weken wachten en je weet het... Ik heb vandeweek de nieuwe, 10th ann versie gekocht met steelbook en sticker. Ik ben blij dat Universal in ieder geval de moeite heeft genomen om deze opnieuw uit te brengen, de vorige had ik echt niet gekocht. Deze verpakking vind ik prima, niks mis mee.
    niet kwestie van geduld
    indien de nieuwe geen steelbook is, dan koop ik liever deze die nu nog in frs ligt, (normaal nieuwe versie met oude steelbookverpakking)
    daarom dat ik het graag zou weten, voor hij weg is
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  14. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    niet kwestie van geduld
    indien de nieuwe geen steelbook is, dan koop ik liever deze die nu nog in frs ligt, (normaal nieuwe versie met oude steelbookverpakking)
    daarom dat ik het graag zou weten, voor hij weg is
    Als de afbeelding/informatie op onderstaande website klopt (en daar ga ik vanuit, want er is contact door deze website geweest met Universal), dan wordt het inderdaad weer een steelbook.

    Klik

  15. #340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Als de afbeelding/informatie op onderstaande website klopt (en daar ga ik vanuit, want er is contact door deze website geweest met Universal), dan wordt het inderdaad weer een steelbook.

    Klik
    dank je
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GHR Bekijk bericht
    Bij de FRS in Nijmegen hadden ze zowel de oude versie als de nieuwe versie liggen. Beiden voor € 20. Aangezien de schijfjes apart van de verpakking bewaard worden lijkt het me voor de hand liggen dat vergissingen van het personeel op de loer liggen. Tevens kun je de vette vingers van de FRS missen als kiespijn zoals deze af en toe op de blu-ray's staan.
    Ik heb vandaag ook beide versies zien staan bij de FRS. Maar ik ben het met je eens GHR. Ach ik wacht wel even voor een paar weken en dan ga ik eens kijken ergens bij een MM of zo.

  17. #342

    Standaard

    hoi,

    Inmiddels heb ik delen van de nieuwe blurayversie bekeken. Ik kijk via een gecalibreerde Kuroplasma van Pioneer op 60 inch met een Panna BD55. Ik heb een zeer gemengd gevoel. Eerlijk gezegd qua beeld geloof ik dat ik liever naar de dvd kijk. Soms zie je dat je naar een bluray zit te kijken maar ze hebben iets met de kleuren gedaan en veel beelden 'waziger' gemaakt. Het is jammer, ik had er heel veel van verwacht maar ik kan jullie niet echt aanraden om deze bluray te kopen, tenzij....je het doet voor het geluid. Daar waar de dvd een van de eerste DTS uitgaves was doet het geluid er nu nog een stuk bovenop. Het geluid is fenomenaal.

    Groet,

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bigbro Bekijk bericht
    hoi,

    Inmiddels heb ik delen van de nieuwe blurayversie bekeken. Ik kijk via een gecalibreerde Kuroplasma van Pioneer op 60 inch met een Panna BD55. Ik heb een zeer gemengd gevoel. Eerlijk gezegd qua beeld geloof ik dat ik liever naar de dvd kijk. Soms zie je dat je naar een bluray zit te kijken maar ze hebben iets met de kleuren gedaan en veel beelden 'waziger' gemaakt. Het is jammer, ik had er heel veel van verwacht maar ik kan jullie niet echt aanraden om deze bluray te kopen, tenzij....je het doet voor het geluid. Daar waar de dvd een van de eerste DTS uitgaves was doet het geluid er nu nog een stuk bovenop. Het geluid is fenomenaal.

    Groet,
    Verbazingwekkend. Alle vergelijkende screencaptures en reviews zijn uiterst lovend. Maar goed, ik moet het zelf nog ondervinden en kom er dan op terug.
    Heb je de "oude" BD ook gehad/gezien?
    Verder vind ik het afraden van de BD op z'n zachts gezegd vreemd, alsof er een autoriteit op dit gebied spreekt. Er kunnen legio omstandigheden zijn waardoor jouw kijkervaring tegenvalt (ook al heb je een gekalibreerde Kuro) en de positieve geluiden voeren gelukkig dan ook overal de bovenhand. Maar ieder zijn mening...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  19. #344

  20. #345

    Standaard

    Kijk hier eens naar: http://comparescreenshots.slicx.com/comparison/68257
    Valt toch niet te ontkennen dat er sprake is van briljante beeldkwaliteit? Op geen enkele wijze te verwarren met de DVD (iets wat niet voor de "oude" BD uitgave geldt).
    Als ik met een setup als jij (@Bigbro) dergelijke teleurstellende resultaten zou hebben dan zou ik eerder twijfelen of je wel de nieuwe BD hebt of dat er iets anders (ernstig) mis is. Maar niet meteen de BD afraden...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Het lijkt alsof hij die heeft.
    Dat denk ik eigenlijk ook, kan bijna niet anders...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  22. #347

    Standaard

    Beste medefilmliefhebbers,

    Allereerst heb ik mijn setup genoemd, niet om te pochen, maar om aan te geven waarop ik mijn mening baseer. Eerlijk gezegd begon ik zelf ook te twijfelen dus heb ik bijvoorbeeld de remaster van 5th element en Tears of the Sun zitten kijken. Het verschil is enorm. En ja de BD55 is niet de allerbeste blurayspeler maar zeker middelmaat. Misschien als ik hem in een Oppo stop het dan beter wordt. Er zitten wel degelijk mooie stukjes beeld in Gladiator 10 anniversary version. Maar als ik bijvoorbeeld maar de close up kijk van het litteken van Proximus, op zijn wang, wanneer de handelaar hem aanspreekt, zijn alle lijntjes in het litteken verdwenen, daar waar het met de dvd goed zichtbaar is.

    Verder vind ik het gevaarlijk om screenshots te vergelijken op je laptop/pc. Dit is weer afhankelijk van de resolutie en kwaliteit van de videokaart. En ja ik heb ook lang gewacht op deze bluray en de eerste uitgave met opzet laten liggen. Ik baal er dan ook van , dat het MIJ zo tegenvalt. Ik heb de steelbox met de 2 stickers achterop geplakt.

    Groet,

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bigbro Bekijk bericht
    Beste medefilmliefhebbers,

    Allereerst heb ik mijn setup genoemd, niet om te pochen, maar om aan te geven waarop ik mijn mening baseer. Eerlijk gezegd begon ik zelf ook te twijfelen dus heb ik bijvoorbeeld de remaster van 5th element en Tears of the Sun zitten kijken. Het verschil is enorm. En ja de BD55 is niet de allerbeste blurayspeler maar zeker middelmaat. Misschien als ik hem in een Oppo stop het dan beter wordt. Er zitten wel degelijk mooie stukjes beeld in Gladiator 10 anniversary version. Maar als ik bijvoorbeeld maar de close up kijk van het litteken van Proximus, op zijn wang, wanneer de handelaar hem aanspreekt, zijn alle lijntjes in het litteken verdwenen, daar waar het met de dvd goed zichtbaar is.

    Verder vind ik het gevaarlijk om screenshots te vergelijken op je laptop/pc. Dit is weer afhankelijk van de resolutie en kwaliteit van de videokaart. En ja ik heb ook lang gewacht op deze bluray en de eerste uitgave met opzet laten liggen. Ik baal er dan ook van , dat het MIJ zo tegenvalt. Ik heb de steelbox met de 2 stickers achterop geplakt.

    Groet,
    Ik vergelijk de screenshots op een 52" full HD tv. Waar heb je de versie met de stikkers gekocht? Bij de bijvoorbeeld de FRS kan er namelijk nog altijd per abuis de oude in gestopt zijn... En zo niet, dan zou ik me toch maar eens af gaan vragen waar het anders nog aan zou kunnen liggen...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  24. #349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Verbazingwekkend. Alle vergelijkende screencaptures en reviews zijn uiterst lovend. Maar goed, ik moet het zelf nog ondervinden en kom er dan op terug.
    Heb je de "oude" BD ook gehad/gezien?
    Verder vind ik het afraden van de BD op z'n zachts gezegd vreemd, alsof er een autoriteit op dit gebied spreekt. Er kunnen legio omstandigheden zijn waardoor jouw kijkervaring tegenvalt (ook al heb je een gekalibreerde Kuro) en de positieve geluiden voeren gelukkig dan ook overal de bovenhand. Maar ieder zijn mening...
    Als ik dat zo lees, denk ik eerder ook dat hij nog de oude versie heeft.

    Ik zeg het nog maar eens, het is nu een lotto of je wel of niet de goede schijfjes krijgt, wacht to 05-08-2010 en je weet zeker dat je de nieuwe versie krijgt!

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bigbro Bekijk bericht
    Beste medefilmliefhebbers,
    Verder vind ik het gevaarlijk om screenshots te vergelijken op je laptop/pc. Dit is weer afhankelijk van de resolutie en kwaliteit van de videokaart.
    Ondanks het "gevaar" kan men toch duidelijk zien welke versie de beste is.

    Probeer toch jezelf een blik te gunnen naar deze screenshots.

    http://forums.highdefdigest.com/blu-...d-version.html

    http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1173155
    Laatst aangepast door crocs : 24-07-2010 om 21:07 Reden: edit:typo

Pagina 14 van 35 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •