Pagina 16 van 35 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 851 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bigbro Bekijk bericht
    ... Sorry wanneer ik jullie iets teleurgesteld heb. Na de 2e keer kijken is mijn conclusie dat de bluray wel beter is dan de dvd maar niet erg veel. Nogmaals, vergeleken met bijvoorbeeld 'Tears of the sun' of 5th Element remastered blijft hij echt ver achter. Zeker de openingsscene die met opzet een blauwfilter heeft gekregen vind ik echt niet spectaculair, met uitzondering van een enkele shot...
    Ik kan me voorstellen dat je de DVD aanvankelijk bijna beter vindt, want juist dat overdreven blauwfilter heeft inderdaad af en toe een cartoon-achtig effect. Maar zodra die hele openingsakte achter de rug is zijn de manipulaties veel minder prominent en meestal juist een verbetering en de remaster laat daar de DVD - en zéker de eerste blu-ray! - echt ver achter zich.

  2. #377

    Standaard

    ik heb maar eens voor de lol ook 2 screens gemaakt maar dan van gedownloade versies (ik heb helaas geen br speler in mijn pc) zijn beide 720P omdat er nog geen 1080p beschikbaar was. Eens kijken of iemand weet welke de 2010 versie is (lijkt me duidelijk ) Maar om eerlijk te zijn vind ik zelf de onderste versie het meest scherp, maar dat is natuurlijk mijn mening



  3. #378

    Standaard

    De remaster is overigens goedgekeurd door Ridley Scott zelf, dus blijkbaar wilde hij sinds het maken van de film gewoon een iets andere kleurenpalet.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #379
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    De onderste versie is juist minder scherp hoor.

  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    De remaster is overigens goedgekeurd door Ridley Scott zelf, dus blijkbaar wilde hij sinds het maken van de film gewoon een iets andere kleurenpalet.
    Mijn puristenhart is veilig
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  6. #381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    De onderste versie is juist minder scherp hoor.
    *zucht* Dat is dus ook de oude versie. Hij zegt niet voor niks "eens kijken of iemand weet welke de 2010 versie is"...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  7. #382
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    *zucht* Dat is dus ook de oude versie. Hij zegt niet voor niks "eens kijken of iemand weet welke de 2010 versie is"...
    Dat weet ik maar hij zegt zelf daarna nog "Maar om eerlijk te zijn vind ik zelf de onderste versie het meest scherp, maar dat is natuurlijk mijn mening"

  8. #383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Dat weet ik maar hij zegt zelf daarna nog "Maar om eerlijk te zijn vind ik zelf de onderste versie het meest scherp, maar dat is natuurlijk mijn mening"
    Sorry, had ik niet gezien (oops), tijd voor een opticien (voor mij en zeker voor MissShadows)... Kijk bijvoorbeeld maar naar de baardharen...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  9. #384
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Haha, no problem.

  10. #385

    Standaard

    Ik snap niet dat er überhaupt nog discussie bestaat over welke versie beter is, zeker nu zelfs de studios (gedeeltelijk) hun fout erkennen door een betere versie aan te bieden.

    Welke versie de beter is, heeft niets met smaak te maken - de remaster is vele malen beter en dat is een feit.

    Overigens, als je van mening bent dat de nieuwe versie zich niet kan meten met Tears of the Sun of The Fifth Element, en maar een minimale upgrade over de dvd toont - kan ik niet anders concluderen dat je systeeminstellingen niet geheel optimaal zijn.

    De remaster hoort bij mij nu absoluut in het rijtje van topkwaliteit.

  11. #386

    Standaard

    1. ik ben een zij en geen hij
    2. Ik draag al een bril (misschien moet ik die maar eens schoonmaken )
    3. en toch vind ik de baardharen beter bij het onderste plaatje
    het enige verschil wat ik verder kan zien tussen de 2 is dat bij de 2010 versie meer kleuren zijn gebruikt (het is niet zo dat ik geen verschil zie)

  12. #387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    1. ik ben een zij en geen hij
    2. Ik draag al een bril (misschien moet ik die maar eens schoonmaken )
    3. en toch vind ik de baardharen beter bij het onderste plaatje
    het enige verschil wat ik verder kan zien tussen de 2 is dat bij de 2010 versie meer kleuren zijn gebruikt (het is niet zo dat ik geen verschil zie)
    Het verschil wordt natuurlijk nog een stuk duidelijker als het plaatjes van 1080p zouden zijn... En dat als je geen hij bent je een zij bent lijkt me duidelijk, of zijn er nog meer opties tegenwoordig? ;oP

    En @Estel: Je hebt helemaal gelijk, en wat mij betreft mag je "gedeeltelijk" wel weghalen. Er is namelijk niet alleen een nieuwe versie maar deze wordt ook nog eens gratis omgeruild... (alleen niet hier )
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Het verschil wordt natuurlijk nog een stuk duidelijker als het plaatjes van 1080p zouden zijn... En dat als je geen hij bent je een zij bent lijkt me duidelijk, of zijn er nog meer opties tegenwoordig? ;oP

    En @Estel: Je hebt helemaal gelijk, en wat mij betreft mag je "gedeeltelijk" wel weghalen. Er is namelijk niet alleen een nieuwe versie maar deze wordt ook nog eens gratis omgeruild... (alleen niet hier )
    toevallig zijn er wel meerdere opties (sorry dat ik offtopic ga) of ben je niet bekent met het woord hermafrodiet?
    maar goed weer ontopic ook al is de nieuwe br niet duur bij MM ik houd het lekker bij mijn eigen versie, die zal er dan wel niet zo goed uitzien als de nieuwere versie volgens vele maar zovaak kijk ik de film ook niet (misschien 1 of 2 keer tot nu toe gezien op BR) en ik vind het beeld er ook prachtig uit zien (komt denk ik ook doordat ik een 82 cm hdready tv heb ipv een full hd)
    Laatst aangepast door MissShadows : 25-07-2010 om 20:14

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    toevallig zijn er wel meerdere opties (sorry dat ik offtopic ga) of ben je niet bekent met het woord hermafrodiet?
    maar goed weer ontopic ook al is de nieuwe br niet duur bij MM ik houd het lekker bij mijn eigen versie, die zal er dan wel niet zo goed uitzien als de nieuwere versie volgens vele maar zovaak kijk ik de film ook niet (misschien 1 of 2 keer tot nu toe gezien op BR) en ik vind het beeld er ook prachtig uit zien (komt denk ik ook doordat ik een 82 cm hdready tv heb ipv een full hd)
    Ok, laatste keer offtopic dan: Een hermafrodiet is zowel een hij als een zij, dus als je claimed geen hij te zijn kun je ook geen hermafrodiet zijn
    En tegen de tijd dat je voor Full HD gaat en het wel degelijk de moeite waard is zal de nieuwe versie van Gladiator wel lekker goedkoop zijn ...
    Laatst aangepast door CrimsoNl : 25-07-2010 om 21:40
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    3. en toch vind ik de baardharen beter bij het onderste plaatje
    het enige verschil wat ik verder kan zien tussen de 2 is dat bij de 2010 versie meer kleuren zijn gebruikt (het is niet zo dat ik geen verschil zie)
    Volgens mij lijken de baardharen in het onderste plaatje er aleen beter uit te zien omdat er naast het gebruik van DNR het beeld ook kunstmatig is verscherpt om detailverlies door het gebruik van de DNR te compenseren

    Hierdoor komen bij mij de baardharen in het onderste plaatje veel te grof over en zijn minder realstisch dan in het bovenste plaatje.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik wist niet dat jij een mod was??

    Ja, ik had hem gedownload, na alle negatieve berichten over de transfer.
    Het feit dat ik die toen gekeken heb, heeft mij behoedt van een miskoop.
    En houdt a.u.b. met het heilig boontje uit te hangen...

    Anyway, ik hoop dat wanneer 8 augustus de niet bestickerde versie uitkomt, deze nog steeds 12,99 kost hier bij de MM. Dan wordt dit misschien mijn eerste NL uitgave sinds tijden
    Dit vraagd om een reactie.

    Fout is fout!, wat je ook gebruikt om het goed te praten.

    Want zo kun je ook een moord of elke andere misdaad (groot of klein) goedpraten...

  17. #392

    Standaard

    De download discussie is al vaak genoeg langs gekomen toch ?

    Ik vind trouwens het onderste plaatje ook scherper, en nee ik heb de oude versie niet en probeer die ook niet goed te praten, dat is gewoon wat ik constateer bij het zien van deze screenshots, zeker afgaande op de linkerschouder, de helm en de baard, ik vind die haren niet te grof, zo zien de mijne er namelijk ook uit.
    Ik vind de oude screenshots bijna nergens beter, maar in dit geval duidelijk wel.
    Wat de kleuren betreft vind ik de oude(koudere) kleurstelling goed passen bij het begin van de film in wintertijd en de nieuwe(warme) kleuren weer better passen bij de rest van de film.
    Ik zal hoe dan ook ongetwijfeld blij en tevreden zijn met het totaal plaatje als ik de film straks mag ontvangen.

  18. #393

    Standaard

    Zou de UK 2010 versie (= 2009 versie?) NL subs hebben, net als de oude?

  19. #394
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Heel goeie review gelezen op dvdinfo.be met de nodige uitleg hoe je de nieuwe van de
    oude kan onderscheiden.

    Behalve dit

    Deze versie bevat ook nog een Pocket Blu-toepassing. Dit zou het mogelijk moeten maken om de Blu-ray te bedienen via een telefoon of iPod van Apple, maar aangezien dergelijke rommel bij mij niet in huis komt, kan ik niet testen of u hier iets aan heeft. Inhoudelijk lijkt het me echter niet iets waardoor de film of de disk staat of valt. De applicatie is wél handig om de oude, foutieve disk van de nieuwe te onderscheiden.
    Foei, foei Werner zo hakken op bepaald telefoon-platform

    Onderzoek naar Pocket Blu, wat dus duidelijk niet gebeurd is ; zou je leren dat deze applicatie niet alleen op toestellen van Apple draait. Pocket Blu is namelijk ook te verkrijgen voor Android, Nokia en Blackberry. Kan trouwens ook gewoon geinstalleerd worden op een PC of een Mac.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Dit vraagd om een reactie.

    Fout is fout!, wat je ook gebruikt om het goed te praten.
    Wellicht zou je eerst je Nederlandse taal eens verbeteren voordat je hier de moraalridder gaat uithangen...
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  21. #396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Foei, foei Werner zo hakken op bepaald telefoon-platform
    Ik ben gewoon geërgerd dat dit niets te maken heeft met de film zelf, dezelfde reactie zou je krijgen als je als extra een pakje boter erbij zou krijgen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Volgens mij lijken de baardharen in het onderste plaatje er aleen beter uit te zien omdat er naast het gebruik van DNR het beeld ook kunstmatig is verscherpt om detailverlies door het gebruik van de DNR te compenseren

    Hierdoor komen bij mij de baardharen in het onderste plaatje veel te grof over en zijn minder realstisch dan in het bovenste plaatje.
    De term die je zoekt is filmisch, de remaster ziet er filmischer uit dan de oude versie.

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ben gewoon geërgerd dat dit niets te maken heeft met de film zelf, dezelfde reactie zou je krijgen als je als extra een pakje boter erbij zou krijgen.
    appeltjes en eitjes vergelijken.

  24. #399
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ben gewoon geërgerd dat dit niets te maken heeft met de film zelf, dezelfde reactie zou je krijgen als je als extra een pakje boter erbij zou krijgen.
    Uiteraard niet maar toch.

    Zelf ben 'k geen voorstaander van remote apps op eender welke telefoon dan ook. Die
    dingen vallen altijd in een "slaapstand" om batterij te sparen. Daarna moet je ze eerst
    terug tot leven wekken en dan pas kan je actie ondernemen. Je zal maar eens snel naar
    een volgende scene willen springen.

    Nee geef mij maar een Logitech Harmony of Philips universele afstandsbediening.
    Die dingen hebben ook een spaarstand voor hun schermpje maar werken nog altijd door
    als je weet welke knop je moet gebruiken.

    Maar we wijken af van het onderwerp, althans ik toch
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Heel goeie review gelezen op dvdinfo.be met de nodige uitleg hoe je de nieuwe van de
    oude kan onderscheiden.

    Behalve dit



    Foei, foei Werner zo hakken op bepaald telefoon-platform

    Onderzoek naar Pocket Blu, wat dus duidelijk niet gebeurd is ; zou je leren dat deze applicatie niet alleen op toestellen van Apple draait. Pocket Blu is namelijk ook te verkrijgen voor Android, Nokia en Blackberry. Kan trouwens ook gewoon geinstalleerd worden op een PC of een Mac.
    Ik heb vorige week de versie gekocht met stickers op de hoes (wel bij FRS dus niet geseald). Beetje vreemd: ik heb de disc met de correcte codes op de binnenste en buitenste ring, alleen geen pocket blu-ray in het menu.... kan 2 dingen betekenen: of de foutieve disc heeft dezelfde code dus dan heb ik de eerste disc, of er zijn 2 versies van de goede disc in omloop: 1 met en 1 zonder pocket-blu (om het geheel nog ingewikkelder te maken)...

Pagina 16 van 35 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •