Pagina 17 van 35 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 851 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ik heb vorige week de versie gekocht met stickers op de hoes (wel bij FRS dus niet geseald). Beetje vreemd: ik heb de disc met de correcte codes op de binnenste en buitenste ring, alleen geen pocket blu-ray in het menu.... kan 2 dingen betekenen: of de foutieve disc heeft dezelfde code dus dan heb ik de eerste disc, of er zijn 2 versies van de goede disc in omloop: 1 met en 1 zonder pocket-blu (om het geheel nog ingewikkelder te maken)...
    PocketBlu staat niet aangegeven in het menu, dus daaraan kun je niet zien of het de nieuwe of oude versie betreft.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    I.v.m. nieuwe extra's in het menu, volgens mij was "pocket BLU"-ondersteuning het enige nieuwe? Dat is trouwens nergens in het menu te vinden. "Ze herkennen" elkaar gewoon wanneer je "pocket BLU" onder Android of iOS en de speler op hetzelfde netwerk aanwezig zijn.

  2. #402

    Standaard

    Ben daarjuist nog eens gaan kijken naar de Saturn en het is de Steelbook met sticker achteraan en nieuwe ean code, dus hier gaat het dan toch om de nieuwe discs in de oude verpakking?

  3. #403

  4. #404

    Standaard

    Bij de MM Arena hadden ze er nog een stuk of 20 liggen met stikker en nieuwe EAN code voor 12.99. Meteen maar één meegenomen, hou wel van steelbooks.

    Wat ik trouwens wel goed vond van de MM dat ze op het stikkertje hadden gezet dat het om de Remastered 10th Anniversary Edition ging. Zodat er absouluut geen verwarring kon ontstaan.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    PocketBlu staat niet aangegeven in het menu, dus daaraan kun je niet zien of het de nieuwe of oude versie betreft.
    Jawel hoor, het staat wel ergens in het menu.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #406

    Standaard

    Oké, ik had begrepen dat het niet zo was.

  7. #407
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Staat niet in het menu, staat wel in het menu. Het lijkt erop dat het moeilijk
    terug te vinden is.

    Conclusie: véél te véél extra's op deze versie
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #408

    Standaard

    Is de tweede optie onder User Guide.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #409

    Standaard

    Hmm...ik heb de app geinstalleerd op m'n iPhone 3G en als je de BD opstart herkent ie em wel en moet je snel op je iPhone het schermpje van "Gladiator dis 1" selecteren, anders gaat ie oneindig zoeken en vind ie niks. Als je snel hebt geklikt doet de app het wel in het menu waar je de taal kan selecteren. Dan gaat de disc verder opstarten, gaat de app ook weer zoeken en moet je weer snel dat schermpje selecteren. Alleen dan gaat en blijft de app zoeken naar een BD player en disc en gebeurt er niks meer. En ik kan niks terugvinden in de menu's, onder de handleiding in de U-controller staat niks, ook geen eerste optie oid.....
    Ik zit overigens de film te kijken op een 52" full HD, en het beeld vind ik fenomenaal, en is absoluut de goede versie IMO (je ziet de vuurpijlen en de kleuren zijn mooi warm).

  10. #410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Hmm...ik heb de app geinstalleerd op m'n iPhone 3G en als je de BD opstart herkent ie em wel en moet je snel op je iPhone het schermpje van "Gladiator dis 1" selecteren, anders gaat ie oneindig zoeken en vind ie niks. Als je snel hebt geklikt doet de app het wel in het menu waar je de taal kan selecteren. Dan gaat de disc verder opstarten, gaat de app ook weer zoeken en moet je weer snel dat schermpje selecteren. Alleen dan gaat en blijft de app zoeken naar een BD player en disc en gebeurt er niks meer. En ik kan niks terugvinden in de menu's, onder de handleiding in de U-controller staat niks, ook geen eerste optie oid.....
    Ik zit overigens de film te kijken op een 52" full HD, en het beeld vind ik fenomenaal, en is absoluut de goede versie IMO (je ziet de vuurpijlen en de kleuren zijn mooi warm).
    Maar essentieel kan je met die applicatie NIETS wat je niet met een gewone telefoon/internetverbinding en desnoods BD Live zou kunnen doen. Dus is dit nogmaals een verkoopstruc om je hetzelfde aan te smeren als wat je al had.

    De beeldkwaliteit van de film, dáár gaat het om. De aanwezigheid van de Pocket Blu is voor mij alleen maar een handigheidje om te zien of je wel de goeie disk hebt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #411

    Standaard

    Dat is niet helemaal Werner want met de pocket-blu applicatie kan je met je iPhone, iPod Touch, PC of Mac je BD speler bedienen....en dat heeft verder niks met BD Live te maken....

    verder gaat het me niet perse om de werkbaarheid van de app maar om het feit dat deze niet vermeld staat in het extra menu op de disc en dat hij niet zo goed werkt. En daarom was ik er niet zeker van of nu ik wel de goede disc zou hebben.

  12. #412

    Standaard

    Ik heb hem net ook opgehaald bij FRS en sodeknetter wat een verschil! Hier is gewoon niets op aan te merken! Kleuren zijn mooi warm en alles lijkt heel natuurlijk. Goeie aankoop! Ik was eerst één van de mensen die het probleem van de eerste uitgave niet zo erg vond. Zo erg stoorde ik me er niet aan. Dat is nu wel verleden tijd!
    The future is Blu

  13. #413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ben gewoon geërgerd dat dit niets te maken heeft met de film zelf, dezelfde reactie zou je krijgen als je als extra een pakje boter erbij zou krijgen.
    Pakje boter extra!? waar?! Hopelijk wel roomboter.

    Ik wacht wel op de nieuwe versie, vermijd ik alle onzekerheden.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb zojuist een antwoord ontvangen van de persbureau van Universal Pictures Benelux om te zeggen dat ze dat gingen onderzoeken en zodra ze een antwoord zouden hebben dat ze mij op de hoogte zou brengen. Nu maar afwachten.
    Heb net een antwoord gehad op mijn vraag(21-07-2010 gesteld) via het contact gedeelte op de Universal website en het verlossende antwoord is binnen:

    Beste Pepijn,

    Naar aanleiding van uw mail betreffende de Blu-ray van Gladiator kunnen wij u het volgende berichten:
    Universal Pictures Benelux is erg trots op het succes van Gladiator op Blu-ray, hetgeen geresulteerd heeft in veel positieve reacties.

    Ondanks het feit dat er geen technische fout op de originele Blu-ray master aanwezig was, hebben een aantal filmliefhebbers hun voorkeur uitgesproken voor enkele kleine technische aanpassingen.
    Na deze voorkeur zorgvuldig in overweging te hebben genomen en gezien het succes van de film, hebben wij besloten deze aanpassingen door te voeren.

    Wij bieden u de mogelijkheid uw originele DVNR (digital video noise reduction) disc 1 om te ruilen voor een nieuwe disc.
    Houdt u er echter rekening mee dat de technisch aangepaste disc niet voor eind augustus 2010 beschikbaar is .

    Wilt u van bovenstaande actie gebruik maken dan kunt u disc 1 sturen naar onderstaand gratis adres:

    Universal Pictures Benelux
    Antwoordnummer 47565
    1070 WE Amsterdam

    Wij hopen u hiermede voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Universal Pictures Benelux
    Heel goed Universal
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #415

    Standaard

    Mooi, tegen die tijd maar eens opsturen.

  16. #416

    Standaard

    Goed nieuws! Heb het in de agenda gezet voor begin september.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #417
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Ah, cool zeg!

    Ik stuur trouwens gewoon mijn bij Play.com gekochte UK disc 1 op want die is toch gelijk aan de Nederlandse uitgave.

  18. #418

    Standaard

    En ik neem aan dat dan ook iedereen die disk mag opsturen naar universal Want dan ga ik dat zeker doen.

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heb net een antwoord gehad op mijn vraag(21-07-2010 gesteld) via het contact gedeelte op de Universal website en het verlossende antwoord is binnen:

    Heel goed Universal
    Prima van Universal inderdaad maar:

    Ondanks het feit dat er geen technische fout op de originele Blu-ray master aanwezig was, hebben een aantal filmliefhebbers hun voorkeur uitgesproken voor enkele kleine technische aanpassingen.
    Na deze voorkeur zorgvuldig in overweging te hebben genomen en gezien het succes van de film, hebben wij besloten deze aanpassingen door te voeren.

    Alleen moest ik hier smalend om lachen......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heb net een antwoord gehad op mijn vraag(21-07-2010 gesteld) via het contact gedeelte op de Universal website en het verlossende antwoord is binnen:

    Heel goed Universal
    neem aan dat iedereen nu de disc mag terugsturen, zou er een officieel persbericht van Universal komen ? heb zelf de UK versie maar begreep dat de disc hetzelfde is
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #421

    Standaard

    Het zou eigenlijk wel leuk zijn om een woordvoerder van Universal te interviewen hier op de site. En dan uiteraard vragen hoe het nou zit met de toepassing van DNR op veel van hun transfers.

    Misschien een idee?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  22. #422

    Standaard

    Dit is gewoon een vertaling van het Engelstalige persbericht die je op Blu-ray.com kunt vinden.

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Het zou eigenlijk wel leuk zijn om een woordvoerder van Universal te interviewen hier op de site. En dan uiteraard vragen hoe het nou zit met de toepassing van DNR op veel van hun transfers.

    Misschien een idee?
    Alsof iemand daar voor open staat bij Universal, je krijgt toch als antwoord dat alle beslissingen in Amerika genomen worden, of dat de verkoopcijfers wel goed zijn.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  24. #424

    Standaard

    Heb nu via dit forum de nieuwe transfer gekocht. Mocht er een omruilaktie volgen in de UK, dan doe ik daar ook gewoon aan mee
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Mocht er een omruilaktie volgen in de UK, dan doe ik daar ook gewoon aan mee
    Ga je gang:

    Universal (which holds the UK rights to the movie) is also setting up an exchange program, and is sending the following instructions: "If you wish to exchange your original DVNR (digital video noise reduction) feature disc we ask that you send us just your disc 1 in an envelope with your name and address enclosed. Please keep your original packaging and we will post you out a new disc 1."

    Disc 1 should be mailed to the following address:

    Universal Pictures (UK) Ltd
    'Gladiator Exchange'
    Prospect House
    80-110 New Oxford Street
    London
    WC1A 1HB
    http://www.blu-ray.com/news/?id=4901

    Je kunt ook gebruik maken van de Nederlandse omruilactie, want de disc van beide releases is wat het uiterlijk betreft identiek.

Pagina 17 van 35 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •