Pagina 18 van 35 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 851 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heb net een antwoord gehad op mijn vraag(21-07-2010 gesteld) via het contact gedeelte op de Universal website en het verlossende antwoord is binnen:

    Heel goed Universal
    Ik heb deze morgen dezelfde mail ontvangen. Dit is goed nieuws

    Ze zeggen dat je de eerste schijf gratis mag opsturen. Is dat zo? Ik vermoed ook vanuit België? En in wat verpakken jullie die eerste schijf?
    Laatst aangepast door BASIL : 28-07-2010 om 23:24

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb deze morgen dezelfde mail ontvangen. Dit is goed nieuws

    Ze zeggen dat je de eerste schijf gratis mag opsturen. Is dat zo? Ik vermoed ook vanuit België? En in wat verpakken jullie die eerste schijf?

    Opsturen naar een antwoordnummer is gratis. Off topic: er is ook ergens een site met antwoordnummers van bekende bedrijven. Soms vertellen deze bedrijven je dat niet.
    Ik heb eerder al eens een omruilactie gedaan en toe kon de dvd zonder bescherming gewoon in een enveloppe.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Prima van Universal inderdaad maar:

    Ondanks het feit dat er geen technische fout op de originele Blu-ray master aanwezig was, hebben een aantal filmliefhebbers hun voorkeur uitgesproken voor enkele kleine technische aanpassingen.
    Na deze voorkeur zorgvuldig in overweging te hebben genomen en gezien het succes van de film, hebben wij besloten deze aanpassingen door te voeren.

    Alleen moest ik hier smalend om lachen......
    Geinig...

    Andere master, ander kleurenpalet....Hmmm...Geen technische fouten...hmmm...Right...
    Laatst aangepast door hstadman : 29-07-2010 om 04:26

  4. #429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ze zeggen dat je de eerste schijf gratis mag opsturen. Is dat zo? Ik vermoed ook vanuit België?
    Ik zou dat eerst even navragen bij de Belgische post.

  5. #430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Geinig...

    Andere master, ander kleurenpalet....Hmmm...Geen technische fouten...hmmm...Right...
    Ach, die grote jongens maken altijd hun eigen waarheid...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #431

    Standaard

    Mij is het vorige keer niet gelukt om "gratis terug te sturen" naar bepaalde webshop. Men is achteraf tussengekomen (niet volledig) in de vergoeding. Dacht dat het Amazon was.

    "10th Anniversary Edition" is dus slechte versie?

  7. #432
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    De 10th Anniversary Edition is juist de goeie versie.

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bigbro Bekijk bericht
    hoi,

    Inmiddels heb ik delen van de nieuwe blurayversie bekeken. Ik kijk via een gecalibreerde Kuroplasma van Pioneer op 60 inch met een Panna BD55. Ik heb een zeer gemengd gevoel. Eerlijk gezegd qua beeld geloof ik dat ik liever naar de dvd kijk. Soms zie je dat je naar een bluray zit te kijken maar ze hebben iets met de kleuren gedaan en veel beelden 'waziger' gemaakt. Het is jammer, ik had er heel veel van verwacht maar ik kan jullie niet echt aanraden om deze bluray te kopen, tenzij....je het doet voor het geluid. Daar waar de dvd een van de eerste DTS uitgaves was doet het geluid er nu nog een stuk bovenop. Het geluid is fenomenaal.

    Groet,
    Bigbro

    Ik kan mij niet mij voorstellen dat jij ons de nieuwe blu ray afraadt.
    De HD master van deze blu ray is goedgekeurd door Ridley Scott.


    De officiele bevestiging is hieronder te lezen.

    Ridley Scott personally supervised and approved the new master. I know because I was there with him at each session. He's very happy with the new "Gladiator" master. As he is with the new "Alien" master, by the way.
    http://www.hometheaterforum.com/foru...-color-changes

  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb deze morgen dezelfde mail ontvangen. Dit is goed nieuws

    Ze zeggen dat je de eerste schijf gratis mag opsturen. Is dat zo? Ik vermoed ook vanuit België? En in wat verpakken jullie die eerste schijf?
    Naar wel adres heb je de mail gestuurd?

    Ik wil mijn oude versie ook graag opsturen.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  10. #435

  11. #436

    Standaard

    Heeft iemand voor mij het e-mail adres van Universal Nederland (mag ook via PM). Ik wil namelijk even checken of ik mijn UK blu-ray ook naar het NL antwoordnummer kan sturen of dat die per se naar de UK moet. Ik wil natuurlijk niet dat ik mijn disk 1 opstuur en nooit iets terug ontvang, dat zou nogal zonde zijn.

    Het antwoord dat daar op komt post ik hier uiteraard.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #437

    Standaard

    Klantenservice Benelux (NBC Universal) [klantenservice@nbcuni.com]

    Maar de discs zijn exact hetzelfde....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Klantenservice Benelux (NBC Universal) [klantenservice@nbcuni.com]

    Maar de discs zijn exact hetzelfde....
    Dank, ik heb een mail gestuurd en plaats het antwoord hier.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Dank, ik heb een mail gestuurd en plaats het antwoord hier.
    heb gisteren m'n UK disc opgestuurd; laat wel weten wat Universal ermee doet
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #440

    Standaard

    Een week geleden zag ik de befaamde bestickerde steelbooks liggen van deze film bij MM Almere voor 16,99.
    Nu staan er weer onbestickerde steelcases, voor volgens mij een euro minder... Wat een idioterie toch allemaal??
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  16. #441
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Thumbs down

    Was afgelopen zaterdag bij de MM in Deventer en ook daar staan beide films in Steelbookcase naast elkaar en beiden voor de prijs van € 19,99.

    Aan de voorkant zie je absoluut niet om welke versie het gaat maar als je de achterkant bekijkt zie je pas het verschil. Op het ene exemplaar staat boven aan vermeld dat het om de 10th anniversary edition gaat en daar staat dan ook het nieuwe EAN nummer.

    Een argeloze koper ziet of weet dus absoluut niet waar het verschil in zit. Heb de medewerker die op de betreffende afdeling werkt er op aan gesproken. Hij zat me aan te kijken als of het in Keulen donderde. En merkte op, ach als we tijd hebben zullen we ze uitelkaar halen, wat dus niet zal gebeuren.
    Persoonlijk vind ik het een zeer slordige zaak dan Universal dit zo op de markt brengt.
    Panasonic TX-P50VT50 3D/Full HD, Panasonic BMP BDT500, Panasonic DVD-S68, Onkyo TX-NR5010, Onkyo C-S5VL, 2x Elac FS 609 CE, 2x Elac BS 63.2, Elac Sub 2040 ESP, Elac 7.1 systeem in combi met Elac BS 63.2, Elac CC61.2, Elac Sub 2040 ESP Xbox 360Slim, Groneberg Quattro Referece Kabels.

  17. #442

    Standaard

    Ik heb meteen de 10th anniversairy edition besteld via mediadis die op 5/8/10 uitkomt. Hopelijk is dit de goede versie.
    Zoals ik her en der lees op het forum wordt ik er minder verstandiger van welke editie nu juist de goede is.
    We zouden ze beter allemaal kopen, meteen goed gekocht!

  18. #443

    Standaard

    Ik heb zelf maar eens een mail naar de MM webshop gestuurd, gezien ik helemaal nergens mijn bestelling kan vinden online, wel een bevestigings mail gehad en via I-deal betaald, maar op de site dus geen bestelling te vinden...
    Het is de eerste keer dat ik daar wat bestel, ik hoop dat het allemaal goed gaat, voorlopig staat de nieuwe versie ineens voor 19.99 online en dus niet meer voor 12.99.
    Ik heb hem dus nog voor 12.99 besteld, ik heb zon gevoel dat mijn bestelling daarom spontaan verdwenen is...dat is me onlangs ook al gebeurt bij Bol.com met Life of Brian die voor 6 euro te koop stond, stond daar ineens spontaan als dvd in mijn bestelling ipv een Blu-ray.
    Ik hoop in ieder geval dat ik hem gewoon opgestuurd krijg als het zo ver is, maar ik heb er een slecht gevoel over...

  19. #444

    Standaard

    Ik zou em niet bij mm bestellen voor 12,99. Ik ging toevallig even kijken op de site en ik kwam bij deze aan
    http://entertainment.mediamarkt.nl/p...ail/pc/1444685
    een prerelease die gepland staat voor 16 - 08 - 2010

  20. #445

    Standaard

    Ik raad iedereen gewoon aan nergens iets te bestellen totdat de nieuwe uitvoering (dus niet de gestickerde) in de winkels ligt. Want zo kun je wel blijven zoeken en rommelen.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  21. #446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Ik heb zelf maar eens een mail naar de MM webshop gestuurd, gezien ik helemaal nergens mijn bestelling kan vinden online, wel een bevestigings mail gehad en via I-deal betaald, maar op de site dus geen bestelling te vinden...
    Het is de eerste keer dat ik daar wat bestel, ik hoop dat het allemaal goed gaat, voorlopig staat de nieuwe versie ineens voor 19.99 online en dus niet meer voor 12.99.
    Ik heb hem dus nog voor 12.99 besteld, ik heb zon gevoel dat mijn bestelling daarom spontaan verdwenen is...dat is me onlangs ook al gebeurt bij Bol.com met Life of Brian die voor 6 euro te koop stond, stond daar ineens spontaan als dvd in mijn bestelling ipv een Blu-ray.
    Ik hoop in ieder geval dat ik hem gewoon opgestuurd krijg als het zo ver is, maar ik heb er een slecht gevoel over...
    Heb vandaag antwoord gekregen:

    Geachte meneer B.,

    Het door uw bestelde product Gladiator- Blu Ray, is momenteel niet voorradig en staat in bestelling bij de leverancier.
    Helaas is er op dit moment geen indicatie mogelijk voor de levertijd van dit product.

    Mocht u het bestelde product onverhoopt willen annuleren kunt u dit aanpassen in uw Media Markt -klantenaccount of kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen zorgdragen voor een spoedige terugbetaling.

    Met vriendelijke groet,
    Media Markt, Klantenservice

    Ik wacht gewoon af:Krijg ik de verkeerde dan stuur ik hem toch gewoon terug.

  22. #447

    Standaard

    kan er mij iemand zeggen of the 10th anniversary editie die bij mediadis te pre-orderen is momenteel en uitkomt binnen 2 dagen of dat een "juiste" versie gaat zijn? Ik kijk op 5 internet winkels en alle 5 hebben ze een of wel andere cover ofwel een andere releasedatum staan.
    Ik denk dat ik binnnenkort toch ga flippen hoor

  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Dank, ik heb een mail gestuurd en plaats het antwoord hier.
    Antwoord:

    Helaas kunnen wij je niet helpen en zul je hiervoor in de UK moeten zijn.
    @Peter, ik vrees dat je dus niets terug zal krijgen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #449

    Standaard

    ben net terug van vakantie en ben even het e.e.a terug aan het lezen maar snap er niet veel meer van. Kan ik mijn 'oude' gladiator blu ray nou wel of niet omruilen voor de 2010 anniversery versie??
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  25. #450

    Standaard

    Nou, kom net thuis en had een bericht van de MM.

    Maandag 2 Augustus 11:00 door Media Markt Online

    Geachte meneer leeuwis,

    Uw bestelling is in goede orde ontvangen, waarvoor hartelijk dank.
    Wij hopen het product zo spoedig mogelijk aan u uit te kunnen leveren.

    Met vriendelijke groet,
    Media Markt, Klantenservice
    Komt het misschien toch gewoon goed dan zeker.

Pagina 18 van 35 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •