Pagina 19 van 35 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 851 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Antwoord:



    @Peter, ik vrees dat je dus niets terug zal krijgen.
    Je kan juist wel omruilen, aangezien de schijven gelijk zijn! Op beide staan meerdere leeftijdslogo's, zoals Engelse, Nederlandse en Duitse.
    Ik stuur hem dan ook gewoon op naar de Nederlandse afdeling.

  2. #452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Ik zou em niet bij mm bestellen voor 12,99. Ik ging toevallig even kijken op de site en ik kwam bij deze aan
    http://entertainment.mediamarkt.nl/p...ail/pc/1444685
    een prerelease die gepland staat voor 16 - 08 - 2010
    Er staat verder weinig bij, geen prijs, geen foto, wel staat er dat het een 1 disc versie is.

    http://entertainment.mediamarkt.nl/p...detail/1438997
    Dit is de 2 disc en is nu dus aangepast van 12.99 naar 19.99

    Wellicht heb ik ook een keertje mazzel en krijg ik de goede versie voor die 12.99
    Laatst aangepast door Ed Lewis : 02-08-2010 om 16:01

  3. #453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Was afgelopen zaterdag bij de MM in Deventer en ook daar staan beide films in Steelbookcase naast elkaar en beiden voor de prijs van € 19,99.

    Aan de voorkant zie je absoluut niet om welke versie het gaat maar als je de achterkant bekijkt zie je pas het verschil.

    Een argeloze koper ziet of weet dus absoluut niet waar het verschil in zit.
    Ik denk dat een "argeloze koper" niet eens weet heeft van de discussies die over deze Blu-ray uitgaves van Gladiator op de diverse fora aan de gang zijn. Die weet helemaal niet dat er iets 'mis' is met de eerste uitgave, wellicht ook niet als hij de film bekijkt. Je moet wel echt heel technisch kijken om de tekortkomingen te kunnen waarnemen. Veel mensen kijken niet zo, mij incluis. Die kijken naar de film, en letten niet op zaken als "edge enhancement", "film grain", "beeldruis" enz. Bovendien: hoe groter je beeldscherm, hoe meer dit soort dingen gaan opvallen. Niet iedereen zit op 2 meter van een 50 inch scherm. En verkopers van de Media Markt zijn - zo is mijn ervaring - al helemaal geen 'kenners', laat staan forum-lezers. Die denken alleen: he, nieuwe voorraad!
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 02-08-2010 om 18:37

  4. #454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik denk dat ik binnnenkort toch ga flippen hoor
    Hallo zeg, het gaat maar om een film hoor! Niet bepaald een eerste levensbehoefte, lijkt mij zo!

  5. #455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik denk dat een "argeloze koper" niet eens weet heeft van de discussies die over deze Blu-ray uitgaves van Gladiator op de diverse fora aan de gang zijn. Die weet helemaal niet dat er iets 'mis' is met de eerste uitgave, wellicht ook niet als hij de film bekijkt. Je moet wel echt heel technisch kijken om de tekortkomingen te kunnen waarnemen. Veel mensen kijken niet zo, mij incluis. Die kijken naar de film, en letten niet op zaken als "edge enhancement", "film grain", "beeldruis" enz. Bovendien: hoe groter je beeldscherm, hoe meer dit soort dingen gaan opvallen. Niet iedereen zit op 2 meter van een 50 inch scherm. En verkopers van de Media Markt zijn - zo is mijn ervaring - al helemaal geen 'kenners'.
    Had je dan wel een Blu-Ray speler moeten kopen? Het verschil tussen de oude en de nieuwe staat namelijk wat mij betreft gelijk aan (upscaled) DVD vs Blu-Ray...

    Is er eigenlijk al iemand die de nieuwe versie al heeft teruggekregen na het inzenden van de oude? Of gaan ze dat alleen maar doen met de mensen die dit van te voren per mail hebben aangekaart?
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  6. #456

    Standaard

    De nieuwe discs zijn pas eind augustus beschikbaar volgens de reactie van Universal. Ik denk dus niet dat er al mensen zijn die een nieuw exemplaar al ontvangen hebben.

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Had je dan wel een Blu-Ray speler moeten kopen? Het verschil tussen de oude en de nieuwe staat namelijk wat mij betreft gelijk aan (upscaled) DVD vs Blu-Ray...
    Nou, nou, zo slecht zijn ge-upscalede DVD's nu ook weer niet. Mijn Oppo weet anders van een gewone DVD nog een heel mooi plaatje te maken... Maar toegegeven: een Blu-ray-versie heeft vaak nog iets mooiere kleuren, een betere detailweergave (niet zo zeer in close-ups, maar wel in overzichtshots) en een fraaiere (scherpere) ondertiteling, en niet te vergeten: een betere menu-structuur.

  8. #458

    Standaard

    Ik ben benieuwd of de NL afdeling UK disks nu uiteindelijk wel gaat vervangen. Ik wacht even af of de waaghalzen hier eind augustus een nieuwe disk krijgen. Ach, en anders kost het maar 2 euro aan postzegels om de disk naar de UK te sturen, dat heb ik er wel voor over.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #459

    Standaard

    Patrick, er is geen verschil te zien tussen een UK disc en een NL. Zie mijn eerdere post. Omruilen is dus helemaal niet waaghalzerij.

  10. #460

    Standaard

    ik snap er nog steeds niks van.. ??
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  11. #461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago Bekijk bericht
    ik snap er nog steeds niks van.. ??

    ge zijt niet alleen lol
    er zijn wellicht al 10-tallen blu-ray versies uit van Gladiator en het zoeken naar de goede versie blijft uit

  12. #462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago Bekijk bericht
    ik snap er nog steeds niks van.. ??
    Dat hoeft ook niet. Je moet de 10th anniversary versie hebben die in augustus uitkomt...

    Zo moeilijk is het allemaal niet...

  13. #463

    Standaard

    Dit topic is wel ontspoord zeg... Totaal geen relevante info meer te bespeuren hier. Tig keer dezelfde vragen, en tig keer dezelfde antwoorden. Wellicht handig om dit samen te vatten in de OP, als de TS zich geroepen voelt...

    Sorry voor mijn rant.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  14. #464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Dit topic is wel ontspoord zeg... Totaal geen relevante info meer te bespeuren hier. Tig keer dezelfde vragen, en tig keer dezelfde antwoorden. Wellicht handig om dit samen te vatten in de OP, als de TS zich geroepen voelt...

    Sorry voor mijn rant.
    Ehhh, de relevante informatie staat er weldegelijk:

    zorg dat je de uitgave koopt die in AUGUSTUS uitkomt en je zit goed.

    Je moet alleen wel door ettelijke pagina's scrollen voordat je de juiste informatie krijgt.

    Sommige mensen zijn zo slim om meteen naar de LAATSTE pagina te gaan.

  15. #465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ehhh, de relevante informatie staat er weldegelijk:

    zorg dat je de uitgave koopt die in AUGUSTUS uitkomt en je zit goed.

    Je moet alleen wel door ettelijke pagina's scrollen voordat je de juiste informatie krijgt.

    Sommige mensen zijn zo slim om meteen naar de LAATSTE pagina te gaan.
    Alleen is dat niet gelijk aan het feit dat op de laatste pagina meteen de info staat wat iedereen wilt weten.

    De benodigde informatie die nu wel bekend is, zou eigenlijk gewoon op de eerste pagina moeten staan. Dus, TS .............. ajb !

  16. #466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Alleen is dat niet gelijk aan het feit dat op de laatste pagina meteen de info staat wat iedereen wilt weten.

    De benodigde informatie die nu wel bekend is, zou eigenlijk gewoon op de eerste pagina moeten staan. Dus, TS .............. ajb !
    Dacht het anders toch wel, na ettelijke pagina's komen we hier op de laatste pagina tot de conclusie dat je voor het beste beeld en geluid de 10th anniversary versie die in AUGUSTUS uitkomt moet gaan halen.

    Zo nu staat alles erin wat je wilt weten...

  17. #467

    Standaard

    Ik denk dat het eerder gaat om de informatie omtrent het omruilen. De versie halen in augustus is alleen interessant voor mensen die de vorige BD nog niet hebben.

  18. #468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik denk dat het eerder gaat om de informatie omtrent het omruilen. De versie halen in augustus is alleen interessant voor mensen die de vorige BD nog niet hebben.
    Omruilen is daarentegen weer niet interessant voor mensen die de blu-ray nog moeten aanschaffen.

    Zet beide info hier op de laatse pagina en je bent klaar!

    Ik denk trouwens dat de meerderheid van de mensen wel zo verstandig is geweest om de eerste versie niet aan te schaffen.

  19. #469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dit is dus niet volledig, lees nog eens terug zou ik zeggen.

    Ik hoef niet om te ruilen, ik beloon niet mensen met 25 euro voor een wanproduct.

  20. #470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Betreft niet het omruilen, maar de 10th ann. edition die nu al verkrijgbaar is.
    MM heeft de website aangepast. Oppassen dus in de winkels...
    Als je het nu nog niet weet na het lezen van al deze pagina's...

  21. #471

    Standaard

    -edit- er is al verwarring genoeg inderdaad, dus ik haal dit even weg.
    Laatst aangepast door Ed Lewis : 03-08-2010 om 18:09

  22. #472

    Standaard

    Ed, ga nou niet speculeren. Dat zorgt alleen maar voor nog meer verwarring.

  23. #473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ed, ga nou niet speculeren. Dat zorgt alleen maar voor nog meer verwarring.
    Daar heb je gelijk in, ik verander het even, we zien het verders wel

  24. #474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dacht het anders toch wel, na ettelijke pagina's komen we hier op de laatste pagina tot de conclusie dat je voor het beste beeld en geluid de 10th anniversary versie die in AUGUSTUS uitkomt moet gaan halen.

    Zo nu staat alles erin wat je wilt weten...
    Om precies te zijn, kan je de nieuwe steelbook herkennen met een gouden banner die de woorden 10th anniversary edition bevatten.



    Zou deze maand augustus moeten uitkomen.
    Volgens http://movies-blu-ray.nl/ wordt dat....
    The new HD-version will be released in the week of 20th August (Golden Banner)

  25. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Patrick, er is geen verschil te zien tussen een UK disc en een NL. Zie mijn eerdere post. Omruilen is dus helemaal niet waaghalzerij.
    Misschien vergis ik me, maar ik dacht dat de leeftijdslogo's op de UK disk er anders uitzien?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 19 van 35 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •