Pagina 2 van 35 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 851 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Vind wel weer dat early adaptors weer de dupe zijn van dit alles. Ik zou bijna zeggen dat deze maar een 10tje zou mogen gaan kosten om mensen te compenseren.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Vind wel weer dat early adaptors weer de dupe zijn van dit alles. Ik zou bijna zeggen dat deze maar een 10tje zou mogen gaan kosten om mensen te compenseren.
    Tja, dat vind ik persoonlijk een beetje onzin. Iedereen kan reviews lezen, en praktisch iedereen weet ook van de controverse rond de eerste uitgave.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Tja, dat vind ik persoonlijk een beetje onzin. Iedereen kan reviews lezen, en praktisch iedereen weet ook van de controverse rond de eerste uitgave.
    Enorme onzin zelfs. Ik wist ruim van tevoren dat het beeld ging tegenvallen. Daarom heb ik em laten liggen. Dat er dan toch mensen zijn die het niet kunnen laten... tja.

    Zelfs verhaal met LOTR, en dan later weer zeuren dat de E.E.'s uitkomen en ze nu met de T.E.'s zitten.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Zelfs verhaal met LOTR, en dan later weer zeuren dat de E.E.'s uitkomen en ze nu met de T.E.'s zitten.
    Je vergelijking loopt mank. Met de EE's van LOTR is technisch niets verkeerds, met de eerste editie van Gladiator wel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    IK vind dat ik de geremasterde versie moet krijgen met een kortingsbon van 10 euro er bij voor de geleden schade.
    Ik vind dat ze alle bezitters van de eerste versie tegemoet moeten komen d.m.v. een kortingsbon/actie. Desnoods gewoon een omruilactie, maar ja, dat zal wel niet gebeuren. Ik wilde deze film ook zo graag meteen hebben op blu-ray. Damn the addiction... Maar wel of geen korting, deze versie komt er ook in. Net als ik met de dvd meerdere varianten had
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    IK vind dat ik de geremasterde versie moet krijgen met een kortingsbon van 10 euro er bij voor de geleden schade.
    Geleden schade? Sorry, hoor, maar je koopt hem toch zelf? Consumenten zoals jij zijn juist de reden dat de studio's zoveel re-releases uitbrengen .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #32

    Standaard

    Zeker nu met blu-ray's weet de liefhebber gewoon dat hij af moet wachten om te zien wat de kwaliteit van beeld en geluid wordt.

    Ik koop nooit blind een release zonder eerst van tevoren een review te hebben gelezen.

    En er vloog al zoveel buzz over het net nog voor de release van Gladiator op BR... Dat je die versie dan toch hebt gekocht kun je dan alleen jezelf aanrekenen.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  8. #33

    Standaard

    Volgens mij waren de meesten hier op het forum zich bewust van de slechte transfer voordat ze hem kochten. Ik kan me herinneren (maar weet het niet zeker), dat al vrij snel bekend was dat er in de toekomst een heruitgave zou komen. Mensen die nu klagen en zich gedupeerd voelen, hebben er toch zelf voor gekozen die eerste versie te kopen? Dan hadden ze die beter kunnen laten liggen, en binnenkort de 'betere' uitgave kunnen kopen.

  9. #34

    Standaard

    Van die kortingsbonnen of dat hij niet veel mag kosten eigelijk echt flauwekul, zoals iemand hier al zij wist je al dat het beeld echt niet blu-ray waardig was en zelfs slecht te noemen maar toen hij verscheen leek er niemand problemen daarmee te hebben want die mensen waren van mening dat het allemaal zwaar overroepen was en dat het beeld toch niet zo slecht was en nu komt er een andere versie en wordt iedereen gek en praten ze over compensatie en diverse... WHY ????

    1. Je wist het
    2. Waarom zeuren over nieuwe editie als je oude goed vond.
    3. Had je maar beetje meer geduld moeten hebben
    BD (1243) What i Watch

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als jullie allemaal zo beginnen wil ik 10 BD's gratis, hahaha

    Ik heb heel bewust de 1e gekocht en als deze betere beeldkwaliteit heeft dan koop ik die ook.
    Als je hem bewust gekocht hebt, vind ik vragen om een kortingsbon, of een lagere prijs voor de nieuwe versie een beetje overdreven.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #36

    Standaard

    Ach, de gemiddelde filmkijker weet niet dat de eerste Blu-Ray uitgave een slechte transfer heeft. Ik denk dat de meesten hem tegen die tijd op marktplaats gooien, zo kwijt zijn, en voor maar een paar euro extra de 'betere' versie hebben. Prima oplossing toch? Kortingsbonnen e.d. zijn inderdaad onzin.

  12. #37

    Standaard

    Wow, wat een reacties allemaal. Tuurlijk heb ik de eerste BR bewust gekocht en zeggen dat er een nieuwe release aan kwam is onzin de maatschappij die de eerdere versie had uitgebracht had helemaal geen plannen toen der tijd voor een re-release. Maar het geen wat ik nog het meeste bedoelde met mijn reactie is dat dit zo overbodig is als ze hem nu maar gewoon direct goed hadden gereleased! BR is een prachtig medium en ik vind het zonde dat maatschappijen meerdere keren de blu-ray moeten uitgeven met een betere transfer dan de andere.

    Compenseren opeens een slecht iets? Lijkt me niet toch, lijkt me gewoon wel sociaal van de maatschappij die hem uitbrengt hem dan ook voor een vriendelijk prijsje uit te brengen. Niks mis mee lijkt me zo toch?

  13. #38

    Standaard

    Maar je wist dat het beeld niet goed was, dus kon je aan zien komen dat er een heruitgave zou volgen die er wel goed uit ziet.
    De filmmaatschappijen zijn helaas geen liefdadigheidsinstellingen, dus iets goedkoop aanbieden waar ze het volle pond voor kunnen vragen zullen ze waarschijnlijk nooit doen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #39

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Wow, wat een reacties allemaal. Tuurlijk heb ik de eerste BR bewust gekocht en zeggen dat er een nieuwe release aan kwam is onzin de maatschappij die de eerdere versie had uitgebracht had helemaal geen plannen toen der tijd voor een re-release.
    Je kon toch wel denken dat ze na al die reacties op zo'n geliefde film een nieuwe versie gingen uitbrengen?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #41
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja niet iedereen wist het, als je net begint met blu-ray ben je zeker niet van
    alles op de hoogte, 'k spreek uit ervaring. Kijk maar eens naar pagina 47 van deze draad

    Heb ik die dan bewust gekocht, absoluut niet ... ben er gewoon ingetuind
    Nog geen tijd gehad om de "slechte" versie te bekijken, misschien ga 'k dat
    later wel eens doen als 'k ook de goeie te pakken heb om met mijn eigen ogen
    te zien wat er allemaal van aan is.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #42
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    IK vind dat ik de geremasterde versie moet krijgen met een kortingsbon van 10 euro er bij voor de geleden schade.
    Hear hear!

    Jammer genoeg zal ik wel weer opnieuw €20 moeten lappen...

  18. #43

    Standaard

    Dat jij teveel betaald moet je zelf weten!

    Hopelijk komt Amazon.de met een mooie aanbieding.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Je vergelijking loopt mank. Met de EE's van LOTR is technisch niets verkeerds, met de eerste editie van Gladiator wel.
    Loopt misschien deels mank. Bij beiden wist je van tevoren dat je met een niet volledig product zat, en dat de kans in de toekomst groot was dat er een nieuwe versie uit kwam. Gladiator was voor zijn release ten tijde van de reviews zowat de meest besproken failure op BR die werkelijk niemand, ok, bijna niemand ontgaan kan zijn.

    Dat er toch veel mensen zijn die blinde aankopen doen, zomaar pre-orders plaatsen maanden van tevoren etc... tja. Eigen risico zal ik maar zeggen.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    en dat de kans in de toekomst groot was dat er een nieuwe versie uit kwam.
    Dit was NERGENS gezegd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Dit was NERGENS gezegd.
    Nee maar soms moeten mensen ook zelf eens iets nadenken Het hoeft niet altijd aangekondigd te worden om te weten / in te schatten dat er zoiets kan gebeuren... Daar zijn we nu toch echt al te lang mee bezig qua DVD en nu BR.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Loopt misschien deels mank. Bij beiden wist je van tevoren dat je met een niet volledig product zat, en dat de kans in de toekomst groot was dat er een nieuwe versie uit kwam. Gladiator was voor zijn release ten tijde van de reviews zowat de meest besproken failure op BR die werkelijk niemand, ok, bijna niemand ontgaan kan zijn.

    Dat er toch veel mensen zijn die blinde aankopen doen, zomaar pre-orders plaatsen maanden van tevoren etc... tja. Eigen risico zal ik maar zeggen.

    Absoluut NIET mee eens. Niet iedereen leest de reviews en/of balden van hoe de kwalitiet is. Als je een dvd/blu ray koopt, mag je ervan uitgaan dat het goed is. Zowel beeld en/of geluid. Niet dat er van alles mis is. Als het niet goed is:

    1. niet uitbrengen
    2. omruilen
    3. een korting geven op de nieuwe / verbetere versie

    eigen risico!!! onzin

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    Absoluut NIET mee eens. Niet iedereen leest de reviews en/of balden van hoe de kwalitiet is. Als je een dvd/blu ray koopt, mag je ervan uitgaan dat het goed is. Zowel beeld en/of geluid. Niet dat er van alles mis is. Als het niet goed is:

    1. niet uitbrengen
    2. omruilen
    3. een korting geven op de nieuwe / verbetere versie

    eigen risico!!! onzin
    Dat doen ze meestal in de Verenigde Staten. Ja, in vergelijking met Europa, zijn de amerikaanse klanten koning. In sommige gevallen geven ze soms sterk kortingen op blu-ray's in geval dat je kan aantonen dat je dezelfde film op dvd gekocht hebt.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    Niet iedereen leest de reviews en/of balden van hoe de kwalitiet is.
    Maar hier wel! En hier zitten de grootste zeikers bij elkaar blijkt wel

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Maar hier wel! En hier zitten de grootste zeikers bij elkaar blijkt wel
    Daar was ik al wel achter met het Avatar dilemma

Pagina 2 van 35 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •